محصولات پیشنهادی
محصولات پا FREEMAN
محصولات پا FREEMAN
محصولات پا FREEMAN
محصولات پا FREEMAN
محصولات پا FREEMAN
محصولات پا FREEMAN
توضیحات

بعد از استقبال شما عزیزان از محصولات زیبایی FREEMAN ، و نظرات مثبت شما گلدتگ امروز محصولات پا ازین برند رو به شما دوستان پیشنهاد میده .اولین ویژگی این گلدتگ شرکتی بودن و ۱۰۰٪ اصلی و اورجینال بودن محصولاته به همین خاطر اکثر تولید جدید هستند و تاریخ انقضا طولانی دارند.

امتیاز بعدی استفاده از عصاره طبیعی میوه و گیاهان در ساخت محصولات این کارخانه هستش.

همونطور که می دونید پزشکان تاکید دارند که پا قلب دوم انسان است و معمولا جریان های فیزیکی بدن به پا مربوط هستند ازین رو اضافه بر سلامت پوست پا و حس خوبی که نرمی وشافی پوست پا به آدم میده ماساژ و رسیدن عصاره گیاهان به پا می تونه نقش موثری در سلامت انسان داشته باشه به همین دلیل امروز محصولات بهداشتی پا رو از برند پرطرفدار و به نام FREEMAN رو به شما پیشنهاد میدیم که اکثر اونها برای نواحی آرنج دست هم قابل استفاده هستند.

 بی صبرانه منتظر نظرات شما عزیزان از نتایج استفاده ازین محصولات هستیم .

ویدا محمودی
1396/03/06
سلام.خسته نباشید.محصولات فیریمن رو چندین ساله که دارم استفاده میکنم و واقعا عالی هستن.ممنون از پیشنهاد خوبتون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/06
ویدا جان خیلی خوشحالم که پیشنهاد این ماسک ها رو دوست داشتی ، خیلی دوست دارم نظرت رو در مورد بقیه کالاهاتم بدونم چون خیلی به انتخاب دوستهامون کمک میکنه .
زهره توانا
1396/03/07
سلام و وقت بخیر..
من به خاطر تعریف دوستان از محصولات freeman این کالا رو خریداری کردم..
ولی کاش میتونستید تخفیف بیشتری روی این محصول بگیرید.. اگر ارزونتر بود خییییییییلی عالی میشد..
مرسی از شما..
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/08
زهره جان این پیشنهاد جزو کالاهای شرکتیه و معمولا تخفیف گرفتن از اون ها فوق العاده سخته . اما ما تونستیم به خاطر تعداد فروش بالا و تبلیغاتی که برای این برند میشه اون رو تو تخفیف های گلدتگ داشته باشیم .
زهره توانا
1396/03/09
سلام و وقت بخیر..
ببخشید این محصول امروز به دستم رسید.. واقعاً عالی و فوق العاده است... میتونم بگم معرکه است.. حجم اش هم زیاده.. و یکی از چیزهایی بود که من هم خییییییییلی لازم داشتم و هم خیلی دوست داشتم... واقعاً ممنون بابت آفرهای خوبتون..
فقط باید خدمت شما عرض کنم.. که متأسفانه یکی از این کالاها رد به من اشتباه دادید... یعنی به جای لوسیون پا و آرنج نعناع و آلو، بالم درمانی نعناع و آلو دادید.. لطفاً برای تعویض اش پیگیری بفرمایید.. با تشکر..
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/09
زهره جان " خیلی خوشحالم که از این پیشنهاد راضی بودی و بهمون گفتی . از اون جایی که ماسک اون ( FREEMAN ) طرفدارهای زیادی داشت ، ما خیلی دوست داشتیم نظر دوستهامون رو در مورد این نوع از محصولش (محصولات پا ) بدونیم . بابت ارسال اشتباه یکی از اون ها بینهایت ازتون عذرخواهی می کنیم ، اما تنها علتش ترافیک بالای ارسالی هاست . به تیم پشتیبانی میگم خیلی زود برای تعویضش باهاتون تماس بگیرن .
زهره توانا
1396/03/10
سلام و عرض ادب..
خواهش میکنم.. اشکالی نداره گلدتگ جان.. پیش میاد.. از نظر مالی اگر برام مقدور بود نگهش میداشتم و دوباره یکی دیگه میخریدم.. چون واقعاً بی نظیر بود.. من با یک بار استفاده کلی کیف کردم..
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/10
زهره عزیزم خیلی خوشحالم که این پیشنهاد رو تا این حد دوستش داری ما وظیفه خودمون میدونیم کالایی که سفارش دادین رو بدست تون برسونیم . لیست گزارش ها رو که نگاه می کنم پارت سفارش های جدیدت رو فردا تحویل میگیری وبرای برگشت این کالا هماهنگی های لازم انجام شده .
م قطبی
1396/03/10
سلام .ممنون از گلدتگ عزیز بالم لیمو و مریم گلی رو استفاده کردم و توی چند روز خیلی خوب بود لطفا اگر امکانش هست مدل overnight foot treatment رو هم قرار بدین
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/11
دوست خوبم به خاطر استقبالی که از ماسک های این برند شد خیلی خوشحالیم که تونستیم این مدل از محصولاتش رو شارژ کنیم . خیلی خوشحالم که از اون راضی هستی امیدوارم تامین کننده عزیز بتونه این مدل پیشنهادی رو شارژ کنه .
زهره توانا
1396/03/18
سلام و وقت بخیر.. اگر ماسک مو و لوسیون بدن این برند رو هم تو پیشنهاداتون بیارید خییییییییلی عالی میشه... چون واقعاً بی نظیره...
ممنون از شما و تیم بی نظیرتون..
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/18
زهره عزیزم " خیلی خوبه که شما هم کیفیت این برند * FREEMAN رو تا این حد دوست داشتین ، امیدوارم تامین کننده این نمونه محصولاتش رو داشته باشه و شارژش کنه .
صبرا رمضانی
1396/03/21
با سلام و خدا قوت به تیم بی نظیر گلدتگ. من کرم نعناع و اسطوخودوس این برند رو تهیه کردم و باید بگم در یک کلمه بی نظیره! به سرعت جذب میشه و نرمی و لطافت دلچسبی به پوست میده و رد چربیش اصلا روی پوست نمیمونه. بازم مثل همیشه آفراتون بی نظیر بود. ممنونم?
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/21
صبرا جان خیلی خوشحالم که این آیتم جدید ( محصولات پا ) FREEMAN رو دوست داری و خیلی خوبه که از ترکیباتی که توش استفاده شده خوشت اومده و راضی هستی .
نادیا خان محمدی
1396/05/06
سلام
ممنون از آفر خوبتون . من از ماسکای فری من استفاده میکنم و واقعا عالی هستن.
اینبار این محصولو سفارش دادم امیدوارم موثر باشه.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/08
سلام نادیا جان ... خوشحالم که از ماسک " ( FREEMAN ) راضی هستی . منتظر نظرتون بعد از استفاده از این پیشنهاد هم هستیم ، امیدواریم که از این آیتم هم راضی باشین .
سوسن رحیمیان
1396/06/13
سلام .
من از خريدم بسياااار راضي بودم .

لطفا ماسك صورت رو هم دوباره تمديد كنيد.

اين همه درخواست داريد لطفاتلاشتون رو بكنيد كه دوباره ماسك صورت ها موجود بشه. ممنونم
0
ملیكا جعفرنیا
1396/03/27
سلام خسته نباشید.من ماسک مورو چن روز پیش سفارش دادم اگ اینم بخوام سفارش بدم فقط ی بار هزینه پیکو میدم؟ممنونم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/30
ملیکا عزیزم سلام .... به سایت * تخفیف گروهی * گلدتگ خوش اومدی . یکی از اتفاق های خوب ارسالی هامون این که شما میتونین تمامی کالاهاتون رو با هم و با یک هزینه ارسال دریافت کنین به خاطر همینه که بدون هماهنگی با شما بسته ای ارسال نمیشه .
t jarrah
1396/03/27
سلام. بالم الو و نعناع امروز به دستم رسید. اما متاسفانه پلمپ نبود. این در مورد یک محصول بهداشتی اصلا خوب نیستو چطوررری میتونم مرجوع کنم؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/30
دوست خوبم اگه توجه کرده باشین ، تقریبا 80 % کالاهای بهداشتی که تیراژ یا تعداد بالایی دارن ، لیبل محصولات ، روی کارتن بسته بندی شونه .
زهرا غلامی
1396/06/04
سلام و خسته نباشید
من امروز خریدام رسید و خدا رو شکر همشون خوب بودن این گلدتگ هم جزئش بود فقط یه سوال داشتم اینکه وقتی در این محصولو باز کردم متوجه شدم کلی هوا داشت تا موادش بیاد بالا طوری ک تعجب کردم چون من از این محصول تا الان خرید نداشتم میخواستم بدونم همشون همینجورن یا این من مشکل داره خیلی ممنون از شما.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/06/04
سلام زهرا جان ...خوشحالیم که از همه گلدتگهات راضی بودی . دوست خوبم تا حالا چنین موردی نداشتیم ،ولی اینکه سر محصول یه مقدار خالی باشه خیلی عادیه ، ولی کامنتتون رو تایید میکنم تا سایر دوستان که این گلدتگ رو تهیه کردن راهنماییتون کنن.
sara yekta
1396/07/26
سلام. بالم الو و نعناع امروز به دستم رسید. اما متاسفانه پلمپ نبود اینکه وقتی در این محصولو باز کردم متوجه شدم کلی هوا داشت تا موادش بیاد بالا طوری ک تعجب کردم ................... کلا نصفش خالی بود
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/27
سلام دوست خوبم .....طبق استعلامی که گرفته شد حتی در داروخانه ها هم به صورت پلمپ ارائه نمیشه و ما این محصول رو به صورت مستقیم از شرکت پخش کننده FREEMAN تهیه میکنیم.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید