محصولات پیشنهادی
موزن و خط زن Facial Care
موزن و خط زن Facial Care
موزن و خط زن Facial Care
موزن و خط زن Facial Care
موزن و خط زن Facial Care
موزن و خط زن Facial Care
موزن و خط زن Facial Care
موزن و خط زن Facial Care
توضیحات

گلدتگ امروز دستگاه موزن و خط زن رو پیشنهاد میده وسیله ای کاربردی برای از بین بردن موهای زاید مثل صورت و بدن در کمترین زمان ،از ویژگی های خوب این محصول کوچیک هست که میتونین هر کجا که باشید اونو با خودتون ببرین و استفاده کنید.از این دستگاه برای مرتب کردن دقیق ابرو ها و خط ریش، مرتب کردن مو های پشت گردن، اصلاح موهای زائد بینی و گوش آقایان، اصلاح مو های ظریف و ... میتونین استفاده کنید.این دستگاه در دو مدل زنانه و مردانه وجود داره که هر پکیج دارای سری مخصوص برای اصلاح مو  و برس کوچک هست تا بتونین اصلاحی تمیز و راحت تری داشته باشید.

پیش ازین مشابه این محصول رو با نام micro touch max رو داشتیم که با استقبال خوبی روبرو شد و در مقایسه با این محصول باید بگیم گلدتگ امروز هم کیفیت بالاتری داره و هم کارایی بهتری.

 

زهرا بندَلی‌زاده
1396/03/07
سلام
ببخشید این محصول احتیاج به باتری قلمی داره یا... و اینکه باتری رو چگونه باید واردش کرد؟؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/09
دوست من یک باتری نیم قلمی که زیر دستگاه قرار میگیره
مژگان م
1396/03/09
سلام ، این رو دیروز تحویل گرفتم، میتونم بگم اصلا بدرد نمیخوره، در واقع میشه گفت کار نمیکنه، من همیشه از گلدتگ ها خیلی راضی ام ولی این متاسفانه خیلییییی بد بود
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/10
مژگان عزیزم با این توضیحی که دادین احتمال خرابی کالا زیاده ، که تو تیراژ بالای اون ها ممکنه این اتفاق بیفته ، ممنون میشیم برای تعویض اون هر چه زودتر با تیم پشتیبانی گلدتگ تماس بگیرید .
محمود شیری فرد
1396/03/10
خودتون تستش کردین؟ چطوری از زیرش باتری رو قرار میدین؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/12
جحناب شیری عزیز از زیر باتری تعویض نمیشه، برای گذاشتن باتری قسمت مشکی رنگ کلاً به صورت کشویی از سمت بالا خارج میشه.
یعقوب معروفی
1396/03/10
سلام محصول ما ارسال شده یانه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/11
دوست عزیز کالاتون با هماهنگی شما و با پست سفارشی ارسال شد .
زهرا نوری آذر
1396/03/11
خیر منم نظر دوستمونو تایید میکنم سرعتش بسیار پایینه و خیلی طول میکشه
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/13
زهرا عزیز همیشه خواهشی که از دوست هامون داریم اینه که ، به ارزش واقعی کالاها توجه کنن تا با این مقایسه ، بتونن انتخاب بهتری داشته باشن . ممنون میشم با ضمانت بی قید و شرط گلدتگ ( در صورت استفاده نشدن و کمتر از 7 روز ) اون رو برگردونین .
محمود شیری فرد
1396/03/12
سلام. به دستم رسید و دارم ازش استفاده میکنم. به نظرم به اندازه هزینه ای که میکنید کاراییشو داره. نحوه نگه داری هم قطعا در میزان مدت استفاده و کارایی کالا هم تاثیر داره. من که راضی هستم. به خاطر تیغه کوچیکی که داره خط انداختن باهاش خیلی راحته. موهای ظریف رو راحت میزنه ولی موهای ضخیف رو ممکنه بکنه. برای قرار دادن باتری هم موزن رو از محفظه فلزیش با کشیدن به سمت بالا خارج کنید. با تشکر از تیم گلدتگ
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/13
محمود جان خوشحالم که در مقایسه با قیمتش وسیله کاربردی بوده . خیلی خوبه که تونستی کارهات رو راحت باهاش انجام بدی .
بهاره شریفیان
1396/03/17
سلام لطفا مدل مردانش رو تمدید کنین دیگه . مرسیییی
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/18
بهاره جان الان میتونی سفارش مدل مردونه رو ثبت کنی .
سیدمرتضی اهل حق
1396/03/17
سلام.دوستان عزیز من نمونه این کار رو تعدادبالاو برای خودم ودوستانم خریدم البته برند دیگر .ولی باقیمت حدودا 50هزارتومان. ازلحاظ فرم رودست این مدل نیست ،حتی براون بلغ 150هزارتومان هم چنین استایلی نداره.دوما انتهای دستگاه رو بکشید بیرون تامحل باطری رویت بشه.سوما فقط برای روی گوش،داخل بینی واطراف چشم عالی جواب میدهد.وتازمانیکه به عمد اسیب نرسد کارمیکند..ودرنهایت بنده تعداد سفارش خواهم داد.شاد و سلامت باشید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/18
مرتضی جان خیلی خوشحالم که از این پیشنهاد تا حدی راضی بودین و دوستش داشتین که اون رو با نمونه هایی که قیمت خیلی بالاتری دارن یکی میدونین . برای ما خیلی مهمه که نظر دوستهامون رو بدونیم ، مرسی که کامنتت رو نوشتی .
سیدعلی شیرازی
1396/03/20
با سلام
وقتی این جنس رو تست کردم واقعا تعجب کردم.به هیچ عنوان کارنمیکنه و اصلا بدرد نمیخوره.از گلدتگ واقعا بعید بود.با تیم فروش هم تماس گرفتم متاسفانه مرجوعی هم نمیپذیرید.مبلغ بالایی نیست اما برای اعتبار شما خوب نیست.این اولین باره که از شما خریدی انجام دادم که حتی نمیشه گفت بی کیفیت!!!
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/25
نیلوفر جان ، ممنون میشم برای این کالاهای بهداشتی ، حتما به تیم پشتیبانی اطلاع بدین که استفاده نشده . طبق هماهنگی هایی که باهاتون انجام دادیم ، ممنون میشیم ، هر چه زودتر اون رو برگردونین .
علی تاجفعر
1396/03/22
سلام ملاقه گرفتم فقط یک بار کار زدم چون همین اولین بار شکست پمپ باد ماشین هم همینطور موزن هم که باطری بهش وصل میکنم کارنمیکنه واونهایکه میگند عالیه و تقاصای تمدید و کردند مال منم متعلق بهشون دیروز باطری داشتم وصل کردم کار نکرد و گفتم شاید جنس باطری فرق میکنه رفتم بهترین باطری موجود دربازار و گرفتم وثل کردم انگار فقط شبیه یک مداد میمونه
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/22
دوست خوبم حتما این رو درک می کنین که تو تیراژ بالای هر کالایی احتمال خرابی وجود داره ، ممنون میشیم کمتر از 48 ساعت بعد از تحویل کالا با تیم پشتیبانی تماس بگیرین ، تا هماهنگی های تعویضش انجام بشه .
حدیث خشنودی فرد
1396/04/16
فقط یک کلمه میتونم بگممم،
افتضاح افتضاح،از مواد بی کیفیت انگار باز یافتیه،،از لحاظ موتوری هم معلوم نیست از کجا باتری میخوره،من به محض اینکه قسمت پایین موزنو باز کردم شکست،واقعا از تیم گلد تک بعید بود
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/18
دوست عزیز همون طوری که تو کامنت های این پیشنهاد می بینید ، دوستانی هم هستن ، که از اون راضین . با اینکه نظرات میتونه متفاوت باشه ، اما همگی اون ها برای ما مهم و محترمه .
پگاه فراهانی
1396/04/18
فوق العاده فوق العاده فوق العاده بى كيفيت!!!!!!!!! من ميخوام اين كالارو پس بدم. و فكر نميكنم بابت كيفيت پايين كالاى ارائه شده از طرف شما أنصاف باشه كه هزينه بازگشت كالا به عهده خودمون باشه!!!!!
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/20
دوست عزیز همون طور که میدونین نظرات میتونه متفاوت باشه اما همه اون ها برای ما مهم و محترمه به خاطر همین موضوع ، ممنون میشم با هماهنگی تیم پشتیبانی ( تو شرایط تحویل و کمتر از 7 روز برگردونین )

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید