محصولات پیشنهادی
دوربین Mini DV Camera
دوربین Mini DV Camera
دوربین Mini DV Camera
دوربین Mini DV Camera
دوربین Mini DV Camera
دوربین Mini DV Camera
دوربین Mini DV Camera
دوربین Mini DV Camera
توضیحات

گلدتگ امروز دوربین Mini DV Camera رو پیشنهاد میده ،کوچک ترین و سبک ترین دوربین با کاربردی فوق العاده. این دوربین با توجه به اندازه و وزن بسیار کم خودش قابلیت های باور نکردنی داره، مثل عکاسی، فیلم برداری،ضبط صدا، فیلمبرداری خودکار (تشخیص حرکت) و وبکم 
این مدل مجهز به باتری داخلی قابل شارژ از نوع لیتیوم پلیمره .اصلی ترین ویژگی این دوربین کوچکی خارج از تصورشه ، ابعاد این دوربین کوچکتر از یک قوطی کبریته و با وزن 14 گرمی برای تصویربرداری و ثبت لحظات به یادموندنی به راحتی قابل حمله از مزایای دیگه این دوربین دسترسی آسان به تصاویر ، فیلم ها و صدا های ضبط شده این دوربینه که میتونید با استفاده از کابل USB که درون پکیجینگ دوربین قرار داره دوربین رو به کامپیوتر وصل کنید و هم اطلاعات رو منتقل کنید هم دوربین رو شارژ کنید.خاص بودن این دوربین باز هم ادامه داره چون زمانی که دارین همه اینکارهارو انجام میدین میتونین همزمان فیلمبرداری یا عکاسی هم کنید.

این دوربین کوچک بخاطر داشتن پکیجینگ میتونه گزینه خوبی برای هدیه دادن به کسانی که دنبال محصولات تک و خاص هستند باشه.امیدواریم این گلدتگ هم مورد پسند شما دوستان قرار بگیره مثل همیشه منتظر نظرات شما در کامنت ها هستیم.

طاهر عباخواه
1396/03/23
سلام به همه دوستان گرامی
من هم قبل از تهیه این دوربین سوالات زیادی داشتم برای همین تصمیم گرفتم حالا که این دوربین رو دیروز از گلدتگ تحویل گرفتم بیام و تجربیات استفاده از اون رو برای دوستان بنویسم شاید برخی از ابهامات برطرف بشه.
داخل پکیج این دوربین یک کابل USB و یک بند آویز دوربین هم قرار گرفته. در ابتدای کار دوربین هیچ شارژی نداشت برای همین با استفاده از کابل USB داخل جعبه و شارژر گوشی موبایل خودم اون رو به مدت یک ساعت شاژر کردم. البته در کاتالوگ دوربین گفته شده که وقتی شارژ باتری کامل بشه چراغ آبی چشمکزن خاموش میشه که من هنوز این رو تست نکردم.
برای استفاده از دوربین باید ابتدا یک مموری داخل اون قرار بدید. در کاتالوگ در یک قسمت گفته شده تا مموری 32 گیگابایت پشتیبانی میشه و در قسمت دیگه‌ای اشاره شده که تا مموری 16 گیگابایت رو پشتیبانی میکنه! من هم با مموری 8 و هم با مموری 16 گیگابایتی تست کردم که هر دو رو شناخت.
بعد از قرار دادن مموری در دوربین با فشردن دکمه ON/OFF به مدت حدود 3 ثانیه دوربین روشن میشه و چراغ اون به رنگ قرمز ثابت درمیاد که نشون دهنده حالت فیلمبرداری هست. حالا برای اینکه فیلمبرداری آغاز بشه کافیه یک بار دکمه ON/OFF رو برای کسری از ثانیه فشار بدید (دکمه رو اگر نگه دارید دوربین خاموش میشه). چراغ به حالت چشمکزن در میاد که نشون میده در حالت فیلمبرداری هست. حالا برای متوقف کردن فیلمبرداری کافیه یک بار دیگه همون دکمه ON/OFF رو بزنید که مجدداً چراغ به حالت ثابت درمیاد که نشون میده فیلمبرداری متوقف شده. برای رفتن به حالت عکسبرداری کافیه یکبار دکمه MODE رو بزنید. رنگ چراغ دوربین به آبی ثابت تغییر میکنه. در این حالت برای گرفتن عکس کافیه دکمه ON/OFF رو برای کسری از ثانیه بزنید. با انجام این کار چراغ آبی رنگ خاموش میشه و بعد از چند لحظه مجدداً روشن میشه که نشون میده عکس گرفته و ثبت شده. تجربه من نشون داد که برای اینکه عکس تار نشه بهتر وقتی دکمه ON/OFF رو میزنید تا عکس گرفته بشه، تا زمانی که چراغ آبی مجدداً روشن بشه بهتره دوربین رو حرکت ندید. حالا اگر بخواهید به حالت ضبط صدا برید کافیه یک بار دیگه دکمه MODE رو بزنید. با این کار رنگ چراغ به رنگ بنفش ثابت در میاد. در این حالت هم با زدن دکمه ON/OFF ضبط صدا شروع میشه که چراغ به حالت چشمکزن در میاد و برای توقف ضبط صدا یک بار دیگه باید دکمه ON/OFF رو بزنید.
برای تخلیه اطلاعات دوربین میتونید با استفاده از کابل USB‌ خودش اون رو به کامپیوتر متصل کنید یا میشه با خارج کردن مموری و استفاده از یک تبدیل استاندارد مموری به USB به اطلاعات دسترسی پیدا کرد.
من وقتی با کابل دوربین رو به کامپیوتر وصل کردم زمانی که اون رو به پورت USB3.0 وصل کرده بودم ویندوز 10 خطای USB‌ میداد ولی زمانی که به پورت USB2.0 وصل شد بدون مشکل به عنوان یک درایو شناخته شد.
داخل مموری سه پوشه PHOTO و VIDEO و RECORD ایجاد شده که فایلهای ضبط شده هر نوع در پوشه مربوطه ذخیره شده. یک فایل Time.txt هم در ریشه مموری توسط دوربین ایجاد شده که میشه از اون برای تنظیم کردن تاریخ و ساعت دوربین استفاده کرد. کافیه این فایل رو Notepad ویندوز باز کنید و تاریخ و ساعت کنونی رو وارد و بعد فایل رو ذخیره کنید تا دوربین با خوندن این اطلاعات از داخل مموی ساعت و تاریخ خودش رو تنظیم کنه و این اطلاعات رو روی فیلمها و عکسها نشون بده.
اگر قصد دارید از این دوربین به عنوان وبکم هم استفاده کنید کافیه زمانی که با کابل USB به کامپیوتر وصل شده یک بار دکمه MODE رو بزنید تا دوربین به حالت وبکم بره. در حالت وبکم ویندوز 10 بصورت اتوماتیک این دوربین رو شناسایی و نصب کرد و نیازی به درایور نداشت. نمیدونم ویندوزهای دیگه چطور ممکنه عمل بکنند اما احتمالاً ویندوزهای 8 و 7 هم نیازی به درایور نداشته باشند. کیفیت وبکم پایین هست که البته با توجه به هزینه ای که برای این دوربین پرداخت شده مساله ای نیست.
کیفیت فیلمبرداری دوربین قابل قبوله و عکسبرداری هم میشه گفت متوسط به پایین هست. ضبط صدا هم بسیار معمولی هست.
البته باید توجه داشته باشید که با در نظر گرفتن قیمت این دوربین نمیشه انتظارات بالایی از اون داشت.
در کاتالوگ دوربین نوشته شده که برای فعال کردن حالت Motion Detection باید در حالت فیلمبرداری 3 تا 5 ثانیه دکمه MODE رو فشار بدید. رنگ چراغ به رنگ بنفش تغییر میکنه (مثل حالت ضبط صدا)، بعد اگر چیزی جلوی دوربین حرکت کنه دوربین فیلمبرداری رو شروع میکنه که دز این حالت چراغ آبی چشمک خواهد زد. در این حالت هم اگر دکمه ON/OFF رو بزنید ضبط فیلم متوقف میشه.
ضمناً اگر دوربین روشن باشه و تا 45 ثانیه هیچ کاری با اون انجام نشه بصورت خودکار خاموش میشه.
اگر دوست دارید تا کیفیت فیلمبرداری و عکسبرداری این دوربین رو ببینید می تونید در سایت آپارات کلمه دوربین MiniDV رو جستجو کنید.
متاسفانه همونطور که چند تا از دوستان هم اشاره کردند قسمت ویزور دوربین (دریچه دید) از پلاستیک غیر شفاف ساخته شده که عملاً قابل استفاده نیست اما با توجه به سایز این دوربین خیلی نیازی به ویزور ندارید. در مورد باتری این دوربین چون من هنوز اون رو شارژ کامل نکردم و استفاده بلندمدت هم نکردم نمی تونم نظری بدم ولی به شخصه انتظار باتری دهی قوی رو از این دوربین ندارم.
نظر نهایی من در مورد این دوربین این هست که با توجه به قیمتی که در این سایت ارائه شده جای هیچ گونه اعتراضی نسبت به کیفیت دوربین باقی نمی مونه، بهرحال از قدیم گفتند "هر چقدر پول بدی همون قدر آش میخوری!"
امیدوارم که این مطلب تونسته باشه برخی از ابهامات دوستان رو در مورد این دوربین برطرف کنه.
موفق و پیروز باشید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/24
عزیزم به گلدتگ خوش اومدی . " خیلی خوشحالیم که تونستیم * دوستی مثل شما رو کنار خودمون داشته باشیم . * ما گلدتگی ها ممنونیم که وقت گذاشتین و کامنت تون رو برامون نوشتین . خیلی خوشحالیم که طرز استفاده از این " دوربین Mini DV رو انقدر دقیق و خوب برای دوستهامون توضیح دادین . ممنون از همراهی خوب تون .
hamid sheykhi
1396/03/06
سلام
دوستانی که خریداری کرده اند لطفا در مورد دوربین نظراتشو بگن
خیلی ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/06
حمید جان ما هم خیلی خوشحال میشیم دوستهامون نظرهاشون رو بهمون بگن .
سعید کرامتی
1396/03/08
سلام، دوستانی که خریدین و استفاده کردن میشه توضیح بدن چجوری میشه باهاش کار کرد؟ از کجا متوجه بشیم داره فیلمبرداری می‌کنه یا عکاسی می‌کنه و کاربرد اون دو تا دکمه چیه؟ البته به نظر بنده وظیفه دوستانمون تو گلدتگ یا تامین کننده کالا هست که اینجور مسائل را توضیح بدن ولی در اکثر مواقع و اکثر اجناس بجای پاسخگویی این موضوع را به خریداران واگذار می‌کنند(امیدوارم این انتقاد ناراحتتون نکرده باشه و رو این موضوع که می‌دونم اکثر دوستان خریدار با این مشکل مواجه هستن یک راه حل بیاندیشید خیلی خوب میشه)
1
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/08
سعید عزیزم شما که از دوستهای قدیمی ما هستین ، حتما این رو میدونین ، ما تمام انرژی مون رو میگذاریم ، که هر روز پیشنهاد کالاهایی متنوع با " ( تخفیف های گلدتگی ) رو معرفی کنیم . اما زمان این اجازه رو نمیده ، همه اون ها رو تست کنیم یا اطلاعات تخصصی شون رو بدونیم با تمام این ها خیلی خوشحالیم که دوستهای گلدتگ کامنت هاشون رو می نویسن تا دوستانی که میخوان سفارش شون رو ثبت کنن ، انتخاب بهتری داشته باشن . (خیلی خوشحالیم که نظرتون رو میگین تا ما هم بتونیم تو حوزه فعالیت خودمون جوابگو باشیم )
چنگیز مهدیقلی
1396/03/09
بدستم رسید. وزنش خیلی سبکه. رزولیشنی که میده از نظر سایز تصویر HD هست اما کیفیتش عین دوربین پشت گوشی های نوکیا قدیمیه. کلا بدرد جلو ماشین یا ماشین کنترلی و کوادکوپتر و کایت و اینطور فعالیتها خوبه. فکر نکنید میتونید باهاش مستند بسازید. این کلمه HD خیلی گول میزنه. وقتی روشنه چراغش قرمزه. وقتی در حال فیلمبرداری هست چراغ قرمز چشمک زن میشه. اگه استفاده نکنی هم میره تو استندبای. موقع شارژ آبی چشمک زن هست و وقتی پر میشه هیچ فرقی نمیکنه. نمونه ای که تو سایت آمازون هست با این فرق میکنه و اونا کاملتر هستن و اونا یه شارژر باطری قلمی هم همراهش میدن.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/09
دوست خوبم همون طوری که می بینین ، ما هیچ جایی اسم از HD نیاوردیم و اون چیزی که تو ویژگی ها ثبت شده بر اساس پکیجینگ شه ( توانایی فیلم برداری در ابعاد 720×480 پیکسل با 30 فریم در ثانیه است ) " خوشحالم که تو مواردی که گفتی براتون کاربردی بوده اما فکر نمی کنم هیچ کدوم از دوستهای گلدتگ هم به فکر این باشن که باهاش فیلم مستند بسازن :) خیلی خوبه که نمونه های کاملتر اون رو میشناسین و ویژگی هاش رو بهمون میگین اما خیلی خوشحال میشدیم قیمتش رو هم ، بهمون میگفتین . منتظر کامنت تون هستم .
سعید کرامتی
1396/03/09
سلام و وقت بخیر مجدد
ممنون از پاسخ سوال قبلیم و انتقاد پذیریتون
تو کامنت ها خوندم نوشتید دکمه را بیش از سه ثانیه نگه نداربد، متاسفانه چون اطلاعی از این موضوع نداشتم بنده چند بازی هر دو دکمه را بیشتر از سه ثانیه نگه داشتم، الان نه فیلم می‌گیره نه عکس و ‌. باید چیکارش کنم؟؟
ضمن اینکه بنده بدون هیچ مشکل و کمکی دوربین شیائومی که ازتون خریدم و اکثر دوستان باهاش مشکل داشتن رو راه اندازی کردم ولی نمی‌دونم این دوربین چرا کار نمیکنه، به نظرتون احتمال اینکه دوربین خراب باشه هست؟؟ لطفاً راهنمایی کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/11
دوست عزیز نظرهای تک تک دوستان برای ما خیلی مهمه و خیلی خوشحالیم که نظرتون رو بهمون گفتین تا بتونیم پاسخگو باشیم . ممنون میشیم با تیم پشتیبانی تماس بگیرین تا این موضوع رو بررسی کنن و در صورت لزوم تعویض اون رو انجام بدن .
چنگیز مهدیقلی
1396/03/10
نوشتم hd نیست چون تو عکس ممکنه کسی ببینه و به توضیحات شما توجه نکنه. مثل خودم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/13
دوست خوبم ممنون از اینکه دوستهامون راهنمایی می کنین . اما تو ویژگی ها توانایی عکاسی و فیلم برداریش رو دقیق ثبت کردیم . و از دوستهای میخوایم که انتخابشون رو از روی این اطلاعات ثبت کنن .
صدرا شریفی
1396/03/06
سلام
این دوربین قابلیت اتصال به کواد کوپتر هم داره ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/06
صدرا جان امیدواریم دوستهایی که سفارش شون رو تحویل می گیرن ، تو این مورد ما رو راهنمایی کنن .
لیلی رحیمی
1396/03/06
سلام،میشه اطلاعاتی درنورد لنز دوربین کیفیت عکاسی و فیلمبرداری اش رو ارایه بدید؟
مثلا چند مگاپیکسله و ..؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/06
لیلا عزیزم تمامی اطلاعات ما مربوط به پکیجینگ این دوربینه ، توانایی عکس برداری اون ( 960×1280 ) و فیلم برداری ( در ابعاد 720×480 پیکسل با 30 فریم در ثانیه )
رضا دانسفاله
1396/03/06
سلام و عرض ادب خدمت گروه محترم گلدتگ
سه تا سوال در مورد این محصول داشتم:
۱- این دوربین تا چه اندازه رم رو ساپورت می کنه؟
۲- حداکثر تا چند ساعت می‌تونه فیلمبرداری کنه ؟
۳- باتری دوربین تا چند ساعت (برای فیلمبرداری) کار می‌کنه؟
قبلاً از توجهتون ممنونم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/06
رضا جان معمولا تا رم 16GB رو ساپورت میکنه ، اما بازهم منتظر نظر دوستهامون می مونیم و خیلی خوشحال میشیم تو این موارد ما رو راهنمایی کنن .
Shima m
1396/03/06
سلام.دوستانی که خرید کردن لطفا نظرشونو بدن،ایا قابلیت ضبط صدا با کیفیت خوب هم داره?
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/06
سیما عزیز خیلی خوشحال میشم دوستهایی که استفاده کردن نظرشون رو بهمون بگن .
محمد خیاطی
1396/03/06
سلام.
میخواستم بدونم میشه ازش بعنوان دوربین توی منازل (داخل یا خارج از خانه) ازش استفاده کرد؟ مثل دوربین های امنیتی؟ برای این کار کیفیت داره؟
لطفا دوستانی که خرید کرده اند هم نظرشون رو در مورد این دوربین بفرمایید
با تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/06
محمد جان ما هم منتظر نظر دوستهامون میمونیم .
امیر بزرگی
1396/03/06
سلام. یه سوال در مورد این دوربین برام مهمه . لطفآ جوابم رو حتمآ بدید.
ببینید این دوربین ها شارژ کم نگه می دارن حالا می خوام بدونم درحالی که به آداپتور وصلند هم می تونن فیلمبرداری کنن؟ یعنی میشه به آداپتور وصل کنیم و در حالت حساس به حرکت هم قرارشون بدیم؟
یه سوال دیگه اینکه کارت حافظه تا چند گیگ رو پشتیبانی می کنن؟
متشکرم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/06
امیر جان از اون جایی که تستش نکردیم ، خیلی دوست داریم نظر دوستهایی که تجربه استفاده از این دوربین رو دارن رو بدونیم .
Shima m
1396/03/08
گلدتگ عزیز منم با نظر آقای کرامتی موافقم،تامین کننده باید مشخصات کالاهای اینچنینی که نیاز به توضیح دارن رو به طور کامل مشخص کنن،در بقیه موارد که شامل دونستن کیفیت کالا میشه میتونیم از نظر بقیه دوستان که استفاده کردن استفاده کنیم،ممنون میشم راجع به این کالا توضیحات بیشتری در اختیار بذارین،حداقل به تیم فروش منتقل کنید ما از اونا بپرسیم،با تشکر از آفرهای خوبتون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/09
سیما جان تو بیشتر مواقع ، تامین کننده ها اطلاعات تخصصی کالاهای دیجیتال رو ندارن و اطلاعاتی که تیم فروش ثبت میکنه ، خیلی بیشتر از اون هاست . ما هم با شما موافقیم که با این اطلاعات میتونین با اطمینان بیشتری سفارش تون رو ثبت کنین ، به خاطر همین هم هست که خیلی خوشحال میشیم دوستهایی که سفارش شون رو تحویل میگیرن نظرشون و تجربه ای که تو طول استفاده از اون بدست میارن رو به ما ودوستهای خوب گلدتگ بگن .
سمانه حسین تبار
1396/03/08
سلام من این دوربین رو خریداری کردم برای شارژ دوربین بآید به پاورقی بانک وصلش کنم یا شارژر معمولی هم میشه
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/20
سمانه عزیزم امیدوارم دوستهایی که استفاده کردن شما رو خیلی خوب راهنمایی کنن .
مسعود جعفری
1396/03/08
سلام من خریدم.ولی اصلا نمیدونم چجوری کار میکنه ۲ تا دکمه داره یکی آف وآن یکی هم مد ... هر کاری میکنم نه عکس میگیره نه فیلم لطفآ اگه کسی بلده آموزش بده.ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/09
دوست عزیز شما وقتی دوربین رو روشن می کنین علامت چشمک زن فیلم برداری رو می بینین که وقتی دکمه mode رو میزنین میره رو حالت عکس برداری که با فشار دادن دوباره دکمه mode میتونین باهاش عکس تون رو بگیرین . ( فقط به این نکته توجه کنین که بیشتر از 3 ثانیه این دکمه رو فشار ندین چون تنظیمات اون و فرم هاش رو به هم میریزه )
مرضیه عرفانیان
1396/03/10
مهلت عودت کالا یک هفته است .چنانچه با توجه به مورد بالا دوربین من مشکل داشته باشد و با توجه به تعطیلات تکلیف چیست؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/11
دوست عزیز همون طوری که تو کامنت ها می بینین راهنمایی طرز استفاده اش رو به دوستهامون گفتیم ، ممنون میشیم سفارش تون رو کمتر از 48 ساعت چک کنین .
سجاد شیریان
1396/03/10
سلام.دوربین به دستم رسید.اما اصلا نمیتونم باهاش کار کنم و تا حالا نتونستم چیزی ثبت کنم باهاش. وقتی روشن میکنم چراغ قرمز روشن میشه. یه بار دکه روشن رو میزنم چراغ چشمک زن میشه. یه بار دیگه میزنم چشمک چراغ تند تر میشه و دیگه هیچی. چیزی هم ثبت نمیکنه.لطفا کمک کنید
0
علی ساداتی
1396/03/11
باسلام من هم با نظر دوستمون آقای کرامتی موافقم حداقل در مورد آفرهای خاص اینچنینی که به احتمال زیاد همه خریداران این مشکل را دارند توضیحات و راهنمای استفاده واضح تری ارایه کنید خیلی بهتر است باتشکر از عوامل خوب گلدتگ
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/11
دوست عزیز تیم فروش ما تمام سعی خودشو میکنه تمام ویژگی های کالا رو ثبت کنه . طرز استفاده از این پیشنهاد خیلی ساده است و تو کامنت ها توضیحاتش رو به دوستهامون دادیم .
مهدی اصلی
1396/03/11
تمام مواد رو دقیا انجام دادیم اما نه فیلم میگیره نه عکس
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/11
دوست خوبم اگه شارژ داشته باشه باید این کار رو انجام بده در غیر این صورت ممنون میشیم برای تعویض اون با تیم پشتیبانی گلدتگ تماس بگیرید .
مهرنوش تاجیک
1396/03/11
سلام
میشه خواهش کنم یکی کامل توضیح بده که میشه برای شارژ به کامپیوتر متصل کرد یا خیر؟ دکمه روشن رو میزنم روشن نمیشه ؟ و یا اینکه باید چند لحظه نگهش دارم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/21
مهرنوش عزیزم ما هم ممنون میشیم ، دوستهامون نظرشون رو بهمون بگن .
علی اکبر دلوریان زاده
1396/03/11
سلام دوستان یک نفر بگه این دوربین چجوری کار میکنه
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/13
دوست خوبم تیم فروش ، تو کامنت های دوستهامون روش استفاده اش رو توضیح دادن .
امیر بزرگی
1396/03/12
کاتالوگ انگلیسی اون رو حتمآ بخونید. تو کار کردن باهاش کمکتون می کنه. این راهنمایی هایی که در مورد کار باهاش گفتن ناقصه. ولی کلآ چیز خوبی نبود.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/13
دوست خوبم خوشحالم که میتونی از کاتالوگ انگلیسی اون استفاده کنی ، اما اطلاعات کاربردیش ، تو ویژگی ها ثبت شده و تو تستیکه داشتیم ، روش استفاده خیلی ساده ای داره . خیلی خوشحال می شدیم برای راهنمایی دوستهامون توضیحات ما رو کامل می کردین . حتما میدونین با ضمانت بی قید و شرط گلدتگ ( در صورتی که استفاده نشده باشه و کمتر از 7 روز ) میتونین اون رو برگردونین .
فرید آذربر
1396/03/13
با سلام
علت لقی دکمه های روی دوربین و همچنین مات بودن لنز در اثر چیست؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/21
فرید جان تا العان این کامنت رو نداشتین ، امیدواریم دوستهامون نظرشون رو بهمون بگن .
علیرضا قرآن نویس
1396/03/13
من دارم خیلی هم راضیم البته از جای دیگه و با قیمت ۱۰۰ پارسال خریدم الان که نظرها رو که خوندم فکر کنم بعد نیست اگه ارسال نکردین ۲ تا از ۳ تا رو کنسل کنم بیاد مقایسه کنم اگه خوب بود با هزینه مجدد خودم ارسال کنین ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/18
دوست خوبم ممنون میشیم برای این نوع از هماهنگی ، قبل از تایید کردن ارسال کالاهاتون و با تیم پشتیبانی تماس بگیرین . سفارش شما با پست پیشتازی که انتخاب کردین ارسال شده .
علی اکبر دلوریان زاده
1396/03/16
سلام گلد تک عزیز به رغم توضیحات دوستان و مطالعه راهنمای انگلیسی عکس و فیلم نمی گیره و ناچارا باید برگردونیم . اگر گروه پشتیبانی راهنمایی نمایند و خودتون تست کنید یا از تامین کننده توضیح بخواهید دوستان شما کمتر به زحمت می افتند .
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/21
علی عزیزم حتما این رو میدونین که تنها هدف ما معرفی کالاها با بهترین قیمت هاشونه ، اما تو این مورد استثناء اون رو تست کردیم که توضیح کامل نحوه کاریش ، رو میتونین تو کامنت های دوستهامون ببینین . اما از اون جایی که تو تیراز بالای هر کالایی احتمال خرابی هست ، ممنون میشیم برای تعویضش با تیم پشتیبانی گلدتگ تماس بگیرین .
مهدی اصلی
1396/03/20
شارژ کامل هم داشت اما باز کار نکرد
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/21
مهدی جان ممنون میشم با تیم پشتیبانی هماهنگ کنی تا کارای تعویضش رو انجام بدن .
آزاده آریایی شکیب
1396/03/20
سلام خدمت دوستان
من این دوربین رو خریداری کردم اما مشکلی وجود داره که ازدوستانی که خرید کردن خواهشمندم مرا راهنمایی کنند . دوربینی که دست من هست لنزی که باید ازآن سوژه رو دید و بعد عکس بندازم یا فیلم بگیرم بسیار تاره . انگار یک تلق تیره کارگذاشته شده که اصلا نمیشه سوژه را از آن دید و شروع به کار کرد . میشه بگید مشکل از دستگاهه یا راهی برای رفع این مشکل وجود داره ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/22
دوست خوبم اگه منظورتوون قسمت یه که محیط رو باهاش می بینید ، این قسمت کاملا دکوریه و تاثیری تو کیفیت اون نداره .
علیرضا قرآن نویس
1396/03/21
میشه یکی به من یاد بده این مدل دوربین چطور کار میکنه ؟ من از این دوربین دارم راحت کارمیکنه ولی از اینها سر در نمیارم چرا دگمه آف و آن رو میزنی چشمک زنه میشه چراغ بالای دوربین ولی دوربین خودم ثابته و یه خواهش دیگه دارم موقع ارسال بار لطفا بار مرجوعی ارسال نکنین اینا هیچ کدوم آکبند نبود و یکی اصلا بروشور داخلش نبود تابلوه از مرجوعی دوستان دیگه ارسال کردین خرابه چرا ارسال میکنین به شخص دیگه این کار شما توهین به فهم وشعور خریداره اصلا کارتون درست نیست فروش به هر قیمتی
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/21
حمید رضا عزیز تیم گلدتگ ، تمامی اون ها رو چک می کنن اما این موردرو بهمون اطلاع ندادن . احتمالا به خاطر ترافیک زمانی متوجه اون نشدن ، به لیست تون سفارش تون که نگاه می کنم ، هماهنگی های برگشتش انجام شده . بابت این موضوع خیلی خیلی ازتون عذرخواهی می کنیم .
علیرضا قرآن نویس
1396/03/21
دوستان بايد قبل از روشن كردن حتما داخل دوربين رم قرار بدن تا دوربين بتونه ضبط و عكس بندازه چون خود دوربين فاقد حافظه داخلي هست و براي روش استفاده ميتونن اين فيلم رو ببينن و كاركردش آسونه فقط كيفيتش چنگي بدل نميزنه داخل محيط سربسته
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/22
دوست خوبم مرسی که کامنتت رو مینویسی و دوستهامون رو راهنمایی میکنی .
نیما قلی زاده
1396/04/01
داخل قوطی میبایست یک شارژر قلمی باشه که ظاهرا برداشته شده با توجه به نوع استفاده میبایست همراه با این دستگاه یک پاوربانک هم باشه جون بیش از 1 ساعت شارژ نگه نمیداره و لزوما برای ماشین هم نمیشه استفاده کرد چون باید سوییچ برای استفاده از فندکی باز باشه که خب مواقعی که در ماشین حضور ندارید این اتفاق نمیفته
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/03
نیما جان از پیغام تون تعجب کردم ! ممنون میشم به ویژگی های کالا حتما توجه کنین ، این دوربین ( Mini DV Camera ) با کابل usb شارژ میشه و باطری جداگونه ای نداره . " منظورتون رو از پاوربانک همراه این دوربین متوجه نمیشم ؟ " ( احتمال میدم شما این پیشنهاد رو با Car Cam اشتباه گرفتین ، چون این دوربین ها یه سری لوازم جانبی دارن که پکیج کامل اون ها بالای یک میلیون تومانه )
نیما قلی زاده
1396/04/01
اطلاعات فنی که قرار دادین کمکی نمیکنه ذکر این نکته که آیا در هنگام شارژ هم قابلیت ضبط حساس به حرکت رو داره برای این دوربین با طخیره باتری محدوپ مهم هست که توضیحی ندادین !
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/01
نیما جان همون طوری که گفتیم ، اطلاعات تخصصی اون رونداریم . دوستهای خوبمون تونستن از اون به خوبی استفاده کنن که میتونین نظرات شون رو بخونین . شما میتونین تو شرایط تحویل و کمتر از 7 روز اون رو برگردونین .
مجتبی رحیم پور
1396/05/30
سلام و خسته نباشید به همه شما زحمت کشان گلدتک،دوربین امروز بدستم رسید،متاسفانه به هیچ عنوان روشن نمیشه،طرز کارش هم اصلا روان نیست،از روی کاتالوگ میشه تا حدودی فهمید چکار کرد ولی انتظاری که داشتم براورده نکرد،ضمنا بسته بندی ارسالی بسیار بسیار بسیار ضعیف بود و جعبه که بصورت عجیبی از چند ناحیه حالت قر شدگی داشت و کارتن رویی هم هیچ نشانه ای از نو بودن دیده نمیشد،که فک میکنم یا از ته انبار برداشته شده و یا مرجوعی یکی از دوستان رو برام ارسال کردید،ممنون میشم برای مرجوعش هماهنگی بشه،در آخر با توجه به شناختی که از گلدتک دارم این مورد نمیتونه نظرمو نسبت به همکاران زحمتکششون بد کنه و امیدوارم موفق و پیروز باشن
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/31
سلام مجتبی جان...شما لطف دارین که به ما اعتماد داری، هماهنگ کردم ،از طرف پشتیبانی با شما تماس بگیرن.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید