محصولات پیشنهادی
خالبرداری دکتر مطلبی
خالبرداری دکتر مطلبی
خالبرداری دکتر مطلبی
خالبرداری دکتر مطلبی
خالبرداری دکتر مطلبی
خالبرداری دکتر مطلبی
توضیحات

گلدتگ امروز خالبرداری با دستگاه RF در کلینیک دکتر مطلبی رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که  می تونید با یک تخفیف فوق العاده از شر خال هایی که دوسشون ندارید خلاص بشید. این کار دیگه مثل قبل با روش های سنتی و قدیمی که احتمال بروز مشکلات خیلی وخیم تر از داشتن خال رو بهمراه داشت انجام نمیشه و دستگاه های مخصوص این کار ساخته شدند که در کمترین زمان و بصورت کاملا بهداشتی خال رو بر میدارند.

تا امروز خدمات مختلفی از این مرکز رو به شما معرفی کردیم و نظرات مثبتی در مورد نحوه ارائه خدمات و برخورد دریافت کردیم ، امیدواریم تا این بار هم بتونیم رضایت شما رو بدست بیاریم ، پس مثل همیشه منتظر نظرات شما بعد از استفاده از خدمات هستیم. 

محمد صابر
1396/03/04
با سلام من مراجعه کردم به غير 5 هزارتومان يک 5 هزار تومان ديگر براي پماد مختصري به اندازه نوک انگشت که به نظرم ژل بي حسي بود گرفتند، خال خود راکه درروي بيني بود ، ميخواستم برداشته شود را نگفتم ، بنابراين به عنوان نمونه خال ديگري گفتم اول برداشته شود اگر خوب بود دوباره بروم ، برداشته شد ولي متاسفانه بعد از مدتي نه تنها رفع نشد بلکه خال سياه تر و درشت تر جايگزين شد.لذا اولا اصلابراي خالبرداري توصيه نمي کنم دوما از کار ايشان ناراحت شدم که چرا هزينه اضافه را قبلا نگفته بودند. در حاليکه مبلغي هم نبود.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/06
دوست خوبم همون طوری که میدونین ما نمیتونیم نظارت کاملی رو روی تمام مجموعه ها داشته باشیم اما ممنونیم که نظرتون رو به ما و دوستهامون گفتین . خیلی خوبه که اول نوع کارشون رو تست کردین . معمولا هزینه ای که گفتین برای ژل بی حسی استفاده میشه اما متوجه منظورتون نشدیم که هزینه دیگه ای که پرداخت کردین چی بوده .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید