محصولات پیشنهادی
کایت رنگی
کایت رنگی
کایت رنگی
کایت رنگی
کایت رنگی
کایت رنگی
توضیحات

هممون خاطره قشنگی از بازی با بادبادک و بالارفتنش به آسمون داریم گلدتگ امروز پیشنهاد کایت های رنگی رو داره که در دو سایز متفاوت هستند.خوبه که بچه های کوچک هم تجربه بازی های زمان مادر و پدرشون رو داشته باشن تا برای چند ساعت هم که شده از بازی های رایانه ای دور باشن و فعالیت بدنی داشته باشن . کایت ها دارای یک عدد دستگیره کوچک و 30 متر نخ مخصوص کایت هستند تا هرچقدر که بخواین بتونین اونارو به آسمان بفرستین و بخاطر داشتن پارچه رنگی با رنگ های شاد میتونه هدیه خیلی جذابی برای کودکان باشه تا در فصل بهار و تابستان از بازی با این کایت ها لذت ببرند.

سمیه صادقی
1396/03/04
سلام.
ضمن تشکر از تیم گلدتگ.

همگی شما خاطراتی در کودکی دارید که گهگاهی یکی از آنها پر رنگتر و شیرینتر از بقیه آنها در ذهنتان میماند با هدیه دادن یکی از این کایتها به کودکان قلب آنها را مقلوب خود کنید، تا ابد شما را فراموش نخواهند کرد!

من امتحانش کردم واقعا رقصش تو آسمون لذت بخشه فقط نکته یی که باید بگم اینه که بنده تصورم این بود که نخ این کایت در انتها توسط خود شرکت سازنده به دسته گره خورده ولی این چنین نبود و در انتها از دستم پرید (: و کلی با گریه همراهم روبرو شدم پس حواستون را جمع کنید و اول انتها نخ را به دسته گره بزنید.

با تشکر.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/04
سمیه عزیزم خیلی خوشحالم که " این پیشنهاد گلدتگ رو تا این حد دوست داشتی ، مرسی که کامنتت رو نوشتی ، امیدوارم دوستهای دیگه مون هم نظرشون رو بهمون بگن .
نسترن احدی
1396/04/19
سلام، خسته نباشید. ببخشید کایت من رسید دستم ولی ابزار مشکی رنگی که تو عکس هست تو بسته کایت من نیست. اگر ممکنه با سایر خریدها برام ارسال کنید. ممنون میشم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/20
سلام دوست خوبم .... ممنون میشم با تیم پشتیبانی تماس بگیری تا پیگیری های اون رو انجام بدن .
بابک شعبانی
1396/05/14
سلام، خسته نباشید.
لطفا سایز بزرگ رو دوباره اضافه کنید.
با تشکر.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/15
سلام بابک عزیز " امیدوارم تامین کننده موجودی شو داشته باشه و شارژ بشه . * اگه دوست داری جزو سفارش اولی های گلدتگ باشی " میتونی با کانال تلگرام گلدتگ _ goldtag_net @ _ از پیشنهاد لحظه به لحظه کالاها با خبر بشی .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید