محصولات پیشنهادی
لیزر دایود 2016 کلینیک مطهری
لیزر دایود 2016 کلینیک مطهری
توضیحات

گلدتگ امروز  لیزر موهای زائد توسط دستگاه دایود 2016 در کلینیک مطهری رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که دارای مجوز اداره تجهیزات پزشکی آمریکا ، اروپا و ایران ، با تاییدیه TUV آلمان می باشد.از جمله ویژگی های این دستگاه  می توان به داشتن آخرین تکنولوژی روز دنیا در رفع موهای زائد سازگاری با پوست و موی نژاد ایرانی ، بالاترین استاندارد ایمنی بدون سوختگی و عوارض ، خنک کنندگی بسیار قوی ،  قدرت و سرعت فوق العاده بالا ، کم دردترین، کم خطرترین، سریعترین و موثر ترین دستگاه در حال حاضر دنیا و ... اشاده کرد.

قبلا هم خدمات پیرسینگ از این مرکز رو به شما معرفی کرده بودیم و نظرات مثبتی در مورد نحوه برخورد و ارائه خدمات دریافت کردیم ، امیدواریم تا این بار هم بتونیم رضایت شما عزیزان رو بدست بیاریم. 

 

بانوان
ناحیهتعداد گلدتگ
صورت 5
پیشانی 1
پشت لب 1
چانه 1
هر گونه 1
هر خط ریش 1
هر زیر بغل 2
بیکینی 4
خط بیکینی 2
هر ران پا 10
هر ساق پا 8
هر ساعد 7
هر بازو 7
روی هر دست 1
کل کمر 4
خط پشت 2
اطراف ناف 2
باسن 7
خط باسن 2
مهسا مدنی
1396/03/03
سلام من از اين گلدتگ استفاده كردم كارشون خوب و دقيق بود با حوصله انجام ميدادند و تميز .من كه راضي بودم مخصوصا از دقت كارشون.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/03
زهرا جان این خیلی خوبه که از این مجموعه راضی بودی و نظرت رو بهمون گفتی . مرسی که به انتخاب دوستهامون کمک میکنی .
مهشید س
1396/03/11
من استفاده کردم راضی بودم کارشون خوب بود. فقط اینکه گفتن فقط یک جلسه میشه از این تخفیف استفاده کرد. لطفا اصلاح کنید توی توضیحات تا یه وقت کسی دو جلسه نخره. ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/13
سارا جان طبق قراردادی که با این مجموعه داریم و همون طوری که تو ویژگی ها ثبت شده ( امکان استفاده تا 2 جلسه بصورت ناحیه ای یا Full Body ) هستش . شما میتونین گلدتگ هاتون رو ثبت کنین .
فرزانه رشیدی نسب
1396/04/20
سلام و خسته نباشید گلد تک عزیز این کلینیک واقعا فوق العادس کارشونو با دقت و حساس انجام میدن از اینکه کلینیک به این خوبی با پرسنل با شخصیت به ما معرفی کردی ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/21
سلام فرزانه جان ....خیلی خوشحالم که تا این حد از پیشنهاد این مجموعه راضی هستین ، مرسی که وقت میگذارین و کامنت تون رو مینویسین ، مطمئن باشین به انتخاب خیلی از دوستهامون کمک می کنین .
az س
1396/04/27
سلام من از این گلدتگ استفاده کردم. برخوردشون از نظر من از ده نمره فقط چهار نمره میتونه بگیره. بعدشم اینجا نوشته تا دو جلسه میشه استفاده کرد در صورتی که گفتند فقط تا یک جلسه میشه با تخفیف استفاده کرد. تمیزی محیط هم چندان مناسب نبود . کاوری که داشتند برای تخت خیلی کوچیک بود.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/03
سلام دوست خوبم .... ما این مجموعه ها رو پیشنهاد میکنیم تا در صورتی که خوشتون اومد بازم اون رو سفارش بدین و در صورتی که این طور نباشه میتونین از اون استفاده نکنین که میزان استفاده دوستان ازخدمات این مجموعه تا 2 جلسه است .
پرستو طیاری
1396/08/01
سلام . من هر چی تماس میگیرم اصلا جواب نمیدن. بعد اینجا زده دو جلسه حالا اگه امروزم جلسه اولو بریم برای جلسه بعدی از این تاریخی که زده شده میگذره. اونوقت تکلیف خرید ما چی میشه؟ لطفا بگین تلفنهاشونم جواب بدن. با تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/01
سلام پرستو جان......ممنون میشم در تایمهای مختلف تماس بگیرین ،شماره تماس این مرکز مشکلی نداره ،دوست خوبم شما بعد از خرید کد تا 2 ماه مهلت دارین که از اون استفاده کنین.
سیمین ربیعی
1396/11/09
سلام من قبلا یکبار استفاده کرده بودم که خوب بود
اما امروز که برای جلسه دوم خرید انجام دادم اول قبول نمیکردن و میگفتن فقط یک جلسه میشه استفاده کرد دوم اینکه از من 10 هزار تومن بابت مصرفی پول گرفتن که تو سایت زده 6 هزار تومن، سوم اینکه برخوردشون خیلی بد بود و خیلی سرسری کار من رو انجام طوری که کل بدن رو ظرف ده دقیقه تموم کردن اما جلسه اول که رفته بودم شخص دیگه ای کار انجام دادن و یک ساعت وقت گذاشتن
در کل اصلا توصیه نمیکنم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/10
سلام سیمین جان...... متاسفم که این جلسه ناراضی بودین .مورد شما با مرکز درمیون گذاشته شد .در مورد هزینه اضافه لطفا با مجموعه تماس بگیرین تا در جلسات بعدی باقی مبلغ رو بهتون برگردونن.عزیزم امیدوارم اگر قابل دونستین و باز هم از ما خرید کردین فرصتی باشه تا بتونیم رضایت شما دوست خوبم رو جلب کنیم.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید