محصولات پیشنهادی
شلوار اسلش زنانه CANDA
شلوار اسلش زنانه CANDA
شلوار اسلش زنانه CANDA
شلوار اسلش زنانه CANDA
شلوار اسلش زنانه CANDA
شلوار اسلش زنانه CANDA
توضیحات

گلدتگ امروز شلوار اسلش CANDA رو به شما دوستان معرفی میکنه که سبک و خنکه همینطور ظاهر ساده ای داره که برای این فصل فوق العاده مناسبه.امتیاز اصلی این گلدتگ طرح کتان بودن اون و کشباف دم پا و کمر شلواره که ظاهر خیلی خوبی بهش داده. ویژگی بعدی علاوه بر داشتن جنس سبک و نرم ، سایزبندیی اون کامل هستش که باعث میشه برای سایزهای بیشتری قابل استفاده باشه ، همچنین داشتن کمر بندی این مدل هم باعث میشه تا بتونید شلوار رو متناسب با سایزتون کاملا اندازه کنید.

اما نکته مهم درباره این مدل فاق بلندترش نسبت به اسلش های زنانه هستش و به همین خاطر تن خور خیلی شیکی نداره و علت اصلی تخفیف زیادش هم همینه و چون کیفیت پارچه و دوخت عالی داشت روی سایت قرار گرفته.

 

 

Elham Bashlo
1396/02/28
سلام. شلوارم رو تحویل گرفتم همونطور که گفتین سبک و خنکه جنس نرمی هم داره ممنونم ازتون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/28
الهام جان خوشحالم که این شلوار هم جزو سفارش های خوبت بوده . چقدر عالی که جنس خوبی هم داشته ، ممنونم که کامنتت رو نوشتی امیدوارم دوستهای دیگه هم نظرشون رو بهمون بگن .
اذر یگانه راد
1396/02/30
نازکه ومناسب فصل گرما بالای شلوار هم کاملا ازاد وبزرگه واگه یکم تپل هستید انتخاب خوبیه فقط رنگش یکم بوره ومشکی پررنگ نیست
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/30
آذر عزیزم خوشحالم که سفارشت رو دوست داری و به خاطر جنس نازکی که داره اون رو انتخاب خوبی برای این فصل میدونی .
مهدیه تلاوتی
1396/03/04
ی انتخال عالی برای فصل گرماست .. سبک خنک و ازاد ... ب نظرم نخرید از دستتون رفته ...
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/04
مهدیه جان خیلی خوشحالم که این سفارش رو مثل روسری ها و شال هایی که که تحویل گرفتی " دوستش داشتی . چقدر خوبه که به انتخاب دوستهای دیگه کمک می کنین .
حمیدرضا بنی جانی
1397/08/17
چرا الان گذاشتید ولی موجودی نداره
نظرات همه ماله پارساله
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/08/19
سلام حمید رضا عزیز این محصول با توجه به درخواست کاربرای عزیزمون در تعداد محدود تمدید شده بود که فروش اون به اتمام رسید اگر مایل به تمدید این کالا هستید لطفا روز درخواست تمدیدش کلیک کن تا در صورت تامیین موجودی از سمت تامیین کننده براتون ایمیل ارسال بشه.
نغمه محمدي
1397/08/19
سلام حیف دیر رسیدم
درخواست تمدید رو زدم امیدوارم تمدید شه
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/08/19
سلام نغمه عزیز تاسفیم که نتونستید سفارشتون رو ثبت کنید توجه داشته باشید تمدید یک کالا به تامیین موجودی از سمت تامیین کننده بستگی داره،لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن تا در صورت شارژ شدن براتون ایمیل ارسال شه و یا میتونی با عضو شدن در کانال تلگرام گلدتگ از تمام کالاهای پر طرفدار باخبر شی goldtag_net@
مجید فتح اللهی
1397/08/22
با سلام لطفا این خرید منو کنسل کنید یا اگه موجوددشد 3xlarg رو بجاش بذارید چون اشتباها اونو خرید کردم و مبلغ روبه حساب کاربری واریز بفرمایید ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/08/22
سلام مجید عزیز بنا بر درخواست خود شما این سفارشتون کنسل شد و مبلغ آن در حساب کاربریتون شارژ شد،ممنون میشیم اگر خرید سایز مد نظرتون رو سایت باز هست لطفا ثبتش کنید و اگر موجودی سایز مد نظرتون به اتمام رسیده لطفا روز درخواست تمدیدش کلیک کنید تا در صورت تامیین موجودی براتون ایمیل ارسال بشه.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید