محصولات پیشنهادی
کفش ورزشی Nike مدل Airmax
کفش ورزشی Nike مدل Airmax
کفش ورزشی Nike مدل Airmax
کفش ورزشی Nike مدل Airmax
کفش ورزشی Nike مدل Airmax
کفش ورزشی Nike مدل Airmax
کفش ورزشی Nike مدل Airmax
کفش ورزشی Nike مدل Airmax
کفش ورزشی Nike مدل Airmax
کفش ورزشی Nike مدل Airmax
توضیحات

گلدتگ امروز پیشنهاد کفش ورزشی Nike مدل Airmax رو برای آقایان داره .پیش از این  پیشنهادهای مشابهی در زمینه کفش های ورزشی به شما عزیزان داده بود .کفش adidas مدل Spring blade  و کفش ورزشی مردانه Reebok که همگی با استقبال شما عزیزان رو به رو شد، کامنت های مثبت زیادی گرفت و در تعداد خیلی بالایی به فروش رسید که البته کامنت های منفی هم داشتن که باید بگیم نسبت به کفش های تولید داخل و با توجه به ظاهر و کیفیت اونها وقیمت بعد از تخفیفشون ، فوق العاده بودن .

تیم فروش گلدتگ داره سعی می کنه تا بیشترین فعالیت رو در زمینه فروش محصولات داخلی، با کیفت و ظاهر مناسب و تخفیف فوق العاده انجام بده که حمایت شما عزیزان هم قطغا بی تاثیر نخواهد بود. 

مثل همیشه منتظر نظرات عزیزانی که گلدتگشون رو تحویل می گیرن هستیم.

یاور تقی زاده
1396/02/25
عزیزانی که خریدن سایزش به سایز پای شما میخوره یا کوچیکو بزرگه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/25
دوست خوبم این پیشنهاد تو روزهای اول تایمر گلدتگه و یکم طول میکشه تا دوستهایی که سفارش شون رو تحویل میگیرن نظرشون رو بهمون بگن . اما خوشحال میشیم راهنمای خوبی براتون باشن .
مجتبی قاسمیان
1396/02/27
سلام
من یه جفت خریدم یکم سایزش کوچیکه...امکانش هست سایز بزرگشو بهم بدین و اینو مرجوع کنید؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/28
دوست خوبم شما میتونین سایز مناسب تون رو ، در صورتی که امکان ثبتش باشه ، سفارش بدین و کالایی که دستتون هست رو ( کمتر از 7 روز در صورتی که استفاده نشده باشه ) به شرکت برگردونین .
اردوان زینلی
1396/02/31
درود و وقت بخیر. از آنجایی که الان بهترین فصل برای کوهنوردی و رفتن به طبیعت هستش لطفا کفش کوهنوردی هم موجود کنید. ممنون از سایت خوبتون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/31
دوست خوبم " خیلی خوشحالم که برای سفارش کالاهات گلدتگ رو انتخاب میکنی . امیدوارم این پیشنهاد هم یکی از گلدتگ های جدید باشه ، اما خیلی خوب میشه گلدتگ رو به دوستان و آشنایان تون معرفی کنین و تو این ( تورم منفی ) ما رو همراهی کنین . این اتفاق خوب ، زمینه ای میشه برای آشنایی بیشتر با تامین کننده ها و تولید کننده هایی که کالاها رو بدون واسطه معرفی می کنن .
بیتا مشمولیان
1396/03/09
سلام به گلدتگ عزیز. نماز و روزه هاتون قبول باشه انشاا...
میخواستم بدونم که شما کالا رو به شهرستان ها هم ارسال میکنید من ساکن ارومیه هستم میخواستم به یکی از شهرستان های همجوار بفرستید ایا امکانش هست؟

این کفش قالبش کوچیکه یا اندازه پا هستش چون سایز پام ۴۰ هست برا این میپرسم ؟

ممنون میشم از راهنمایی تون. وقت بخیر
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/09
بیتا جان امیدوارم که این ماه مبارک رمضان برای شما هم پر خیر و برکت باشه ... لطفا با تیم پشتیبانی گلدتگ تماس بگیرید تا شرایط این نوع از پست رو به شما توضیح بدن و برای سایزکفش همون طوری که می بینید مورد خاصی ذکر نشده و ما نمی تونیم توصیه ای رو به دوستان برای این انتخاب داشته باشیم .
بیتا مشمولیان
1396/03/09
سلام میخواستم بدونم در صورتی که بعد از خرید ببینم اندازه پام نیست میتونم کالا رو برگردونم ؟
ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/09
بیتا جان ممنون میشیم در صورتی که سایز مد نظرتون سفارشش روی سایت باز هست اون رو ثبت کنین در غیر این صورت سفارش قبلی رو ( در صورت استفاده نشدن ) و کمتر از 7 روز به شرکت برگردونین .
بیتا مشمولیان
1396/03/09
سلام گلدتگ عزیز ممنون از راهنمایی هاتون.
0
جواد نجفی
1396/03/13
سلام.من خریدم.کیفیت افتضاح الکی نیست سی هزار قیمت داره مضافا اینکه آنچه که برای من ارسال شد اصلا اطرافش دوخته نشده بلکه چسب بی کیفیت که اولین استفاده دورش باز شد
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/18
جواد عزیز ما همیشه به دوستهامون میگیم در صورتی که میتونن هزینه بیشتری رو برای سفارش هاشون داشته باشن ، نمونه های با قیمت بالاتر رو انتخاب کنن تا بتونه نیازشون رو برآورده کنه . ممنون میشیم ( در صورت استفاده نشدن و کمتر از 7 روز ) اون رو برگردونین .
علی اسکندرلو
1396/03/13
سلام خسته نباشید.خرید کردم ولی اصلا راضی کننده نیست .1-رویه سوراخ‌دار .اصلا سوراخ نیست کوچکترین هوای داخل کفش نمیشه.2-کفی نرم و راحت...خیلی سخت.3-دوخت دور کفش خوب نیست نامرتب...!!!!!!!!!!!
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/18
علی عزیز دوست داریم بدونین که تمامی نظرهای دوستهامون برای ما مهمه اما اصلی که وجود داره اینه که کالاها با قیمتی که دارن مقایسه بشن . بدترین اتفاقی که برای ما میفته بلااستفاده بودن سفارش تونه ، پس ممنون میشیم با ضمانت بی قید و شرط گلدتگ ( در صورت استفاده نشدن و کمتر از 7 روز ) اون رو برگردونین .
علی صادقی
1396/03/17
خسته نباشید من 3 جفت از این مدل سفارش دادم و الان برام اوردن. سایزش عالیه و کیفیت خوب و دقیقا همون مدلی بود که توی عکس هست. به همه پیشنهاد میکنم تا فرصت هست خریداری کنن. مرسی از گلدتگ
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/18
علی جان برای ما هم خیلی مهمه که سفارشت رو دوست داشته باشی و اون رو آفر خوبی بدونی . مرسی که نظرت رو بهمون میگی .
شروينا قطبی
1396/03/20
سلام. خسته نباشید. میشه لطفا دوباره کفش ورزشی زنانه هم بیارید؟ من پارسال یه مدل برای استفاده در باشگاه خریدم و خیلی ازش راضی ام نسبت به قیمتش هم خیلی راحته هم بادوام! ممنونم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/20
شروینا جان خوشحالم که سفارشت رو دوست داشتی ، امیدوارم که مدل های مشابهش رو تو گلدتگ های جدیدمون داشته باشیم .
امین محمدپور
1396/03/27
با سلام. واقعا درسته که میگن هر ارزونی بی دلیل نیست. من 1 جفت از این کفش خریدم. فکر کنم از تیوپ پیکان درست شده. واقعا افتضاحه....
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/28
امین عزیزم نظرات میتونه متفاوت باشه ، اما ما به تمامی اون ها احترام میگذاریم ، چون بدترین اتفاقی که برای ما میفته این که ازسفارش تون استفاده ای نداشته باشین . ممنون میشم با ضمانت بی قید و شرط گلدتگ ( در صورت استفاده نشدن و کمتر از 7 روز ) اون رو برگردونین .
مسعود احمدي
1396/04/07
سلام و روزتون بخير
من اين كالا رو خريداري كردم و ثبت سفارش شده چجوري ميتونم لغوش كنم از خريدي كه كردم منصرف شدم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/07
دوست خوبم سفارشت رو کنسل کردم ، مبلغش تو حساب کاربری تون شارژ شد .
الهه بردبار
1396/04/14
با سلام کفش افتضاح بود با يکبار استفاده پام تاول زده امکان پس گرفتن وجود داره؟ ما به گلدتگ اعتماد کرديم انتظار اين کيفيت رو نداشتيم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/14
دوست خوبم سلام ... از اون جایی که نظرات تک تک دوستان برای ما مهم و محترمه و با توجه به کامنت های منفی این کالا ، فروش اون بسته شد . مرسی که نظرتون رو بهمون میگین .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید