محصولات پیشنهادی
آتلیه عکاسی هنزا
آتلیه عکاسی هنزا
آتلیه عکاسی هنزا
آتلیه عکاسی هنزا
آتلیه عکاسی هنزا
آتلیه عکاسی هنزا
آتلیه عکاسی هنزا
آتلیه عکاسی هنزا
توضیحات

استودیو و آتلیه هنزا گروهی است از افراد با سابقه و دارای تحصیلات آکادمیک در زمینه های متفاوت عکاسی ، فیلم برداری و ... گلدتگ امروز پیشنهاد ثبت زیباترین لحظات رو در آتلیه عکاسی هنزا میده، استودیو هنزا واقع در شمال شرق تهران بهترین و زیبا ترین عکاسی و فیلمبرداری در زمینه های صنعتی و تبلیغاتی ، مدلینگ،  فشن و مد لباس ، عروس و داماد ، کودک ، جشن و مراسم  نامزدی و عروسی رو به مشتریان عزیز ارائه میده. آتلیه اختصاصی به همراه دکورهای متنوع و زیبا و کادر متخصص و با تجربه جهت طراحی و رتوش های شیک و به روز همینطور آلبوم ها ، بروشورها و کاتالوگ های با کیفیت عالی و ویدیو کلیپ های متفاوت ، خلاقانه  و حرفه ای رو ارائه میدهد.میتونید با با خیال راحت و اطمینان از کیفیت و طراحی زیبای این آتلیه خاطراتتون رو ثبت کنید و از اونها لذت ببرید.

مثل همیشه منتظر نظرات شما عزیزان در کامنت ها هستیم.

elham hoseinpoor
1396/03/27
به نظرم پیشنهاد جالبی نیست کلی باید زمان بذاریم اماده شیم بعد کلی زمان تا برسیم اتلیه فقط برای یک عکس!!! اگر تخفیف ها رو کمتر میگذاشتید ولی امکان انتخاب بیشتر خیلی بهتر بود و فکر می کنم تعداد خرید هاا خیلی بیشتر میشد و اینجوری ارزش داشت و ترغیب میشدیم که خرید کنیم... این نظر در مورد کل پیشنهادات اتلیه بود البته
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/30
الهام عزیز ، پایه و اساس پیشنهاد های خدمات ، برای معرفی اون مجموعه است ، که در صورتی که رضایت داشته باشین میتونین به صورت آزاد از پکیج ها و کارهای دیگه شون استفاده کنین .
اعظم اصغري
1396/06/21
گلدتگ عزیز سلام، بخاطر معرفی آتلیه هنزا واقعا ممنونم. کارشون عالیییییی بود. من یه عکس با بن و یکی هم آزاد تهیه کردم. خییییییلی راضی ام. بازم ممنونم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/06/22
دوست عزیزم .....خیلی خوشحالیم که این پیشنهاد رو دوست داشتی و تونسته نظرت رو تامین کنه،مرسی که با ثبت دیدگاهت به انتخاب دوستای خوبمون کمک میکنی.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید