محصولات پیشنهادی
اپیلاسیون سالن هانیه پزشکی
اپیلاسیون سالن هانیه پزشکی
اپیلاسیون سالن هانیه پزشکی
اپیلاسیون سالن هانیه پزشکی
اپیلاسیون سالن هانیه پزشکی
اپیلاسیون سالن هانیه پزشکی
اپیلاسیون سالن هانیه پزشکی
توضیحات

گلدتگ امروز پیشنهاد اپیلاسیون دائمی و معمولی رو در سالن هانیه پزشکی برای شما کاربرای عزیز داره، اپیلاسیون یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن موهای زائد بدن هست اپیلاسیون به دلیل اینکه به صورت یک جا مقدار زیادی از موهای زائد را از ریشه برمیداره  باعث میشود بین ۲ تا ۸ هفته از رویش مجدد مو جلوگیری کنه .این سالن در محیطی امن و مناسب، زیبا به همراه پذیرایی با نوشیدنی ، با مواد اولیه کاملابهداشتی و مرغوب ، همینطور نیروهای زبده  آماده خدمت رسانی به شما دوستان عزیز هست از مزایای خوب این سالن اینه که همه روزه فعالیت دارن حتی روز های تعطیل و شما به راحتی میتونین همه روزه از خدماتشون استفاده لازم رو ببرین.

ناحیهتعداد گلدتگ اپیلاسیون معمولیتعداد گلدتگ اپیلاسیون دائم
کمر 4 8
شکم 4 8
هر دو دست 8 16
هر زیر بغل 2 4
باسن 2 4
هر دو پا 8 16
بیکینی 6 12

 

elmira amiri
1396/02/15
سلام باتشكر از گلدتگ من از روي عكس واينكه جمعه ها بودن به اين سالن رفتم واقعا كارهانيه جون عاليه بود خوش برخورد وسالنش تميز وشيك بود ودستشون خيلي تند بود من اصلن نفهميدم دردشو خواستم نظرمو بگم تا بقيه ام استفاده كنن مرسي
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/16
المیرا جان بینهایت خوشحالیم که از پیشنهاد این مجموعه تا این حد راضی بودین مرسی از شما که راهنمای خوبی برای دوستهامون هستین .
zahra farhadi
1396/02/16
با سلام من دیروز از روی عکسایی که گذاشتین از شما خرید کردم و به این سالن رفتم کار هانیه جون بسیار عالی بود ومن اصلن نفهمیدم کی تموم شد سالنش تمیزو شیک بود من اصلاح ابروم انجام دادم در کل خیلی راضی بودم خواستم نظرمو بگم شمام استفاده کنید باتشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/17
زهرا جان خیلی خوشحالیم که تجربه خوبی رو از این مجموعه داشتین و ممنونیم که به انتخاب دوستهای دیکه کمک می کنین .
فاطيما بابايي
1396/02/18
من به این سالن مراجعه کردم برخوردشون جوری بود انگار من چند سال مشتریشونم کار هانیه عالی بود باخشاب واسم انداخت واسه هایلاتم مشاوره گرفتم حتما میرم مرسی از گلدتگ از پیشنهادش
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/18
فاطمیا جان ما هم خیلی خوشحالیم که پیشنهاد این مجموعه برای شما و دوستهامون خوب بوده و از اون راضی بودین . مرسی که نظرتون رو بهمون گفتین .
alaleh marzban
1396/02/23
سلام
من روز جمعه به این سالن رفتم خیلی تمیز بود جایی که اپیلاسیون انجام میشد کاملا بهداشتی بود کارشونم عالی ودستشون خیلی فرز بود تشکر میکنم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/23
آلاله عزیز خوشحالم که این پیشنهاد رو تو گلدتگ ثبت کردی و از اون راضی بودی . مرسی که نظرت رو گفتی چون به انتخاب دوستهامون خیلی کمک میکنه .
مهسا مهدوی راد
1396/02/25
سلام. واقعن پیشنهاد می کنم اپیلاسیون دائم سالن هانیه پزشکی رو با گلدتک امتحان کنید. محیط آرایشگاه بسیار آرامش بخش، شیک و سالن اپیلاسیون فوق العاده بهداشتی و تمیز هست. موادی که ایشون استفاده می کنند از نوع درجه یک هستش. موم دائم کاکائویی هست و خیلی پوست رو نرم و لطیف می کنه. کار ایشون هم خیلی سریع و خوب هست. مهمترین نکته اینکه پرسنل اونجا فوق العاده خوش برخورد هستن. از سایت گلدتگ بابت این پیشنهاد بی نظیر تشکر می کنم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/25
مهسا جان مرسی که کامنتت رو برامون نوشتی چون ما خیلی خوشحال میشیم وقتی تا این حد از پیشنهاد این گلدتگ راضی هستی و خسته نباشید میگیم به این مجموعه که تونستن با کار و نحوه برخوردشون باعث بشن که دوستهامون این نظرهای خوب رو برامون ثبت کنن .
ویدا محمودی
1396/03/16
سلام.خسته نباشید.من امروز به این سالن مراجعه کردم.واقعا چه از لحاظ برخورد چه از لحاظ کاری عالی بود.خیلی حرفه ای تمیز و سریع کار انجام دادن.من که دیگه مشتری شدم. ممنون از خانم پزشکی و همینطور گلدتگ بابت این پیشنهاد خوب.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/24
ویدا عزیزم بینهایت خوشحالم که شما دوست خوبمون هم ، از این مجموعه راضی بودین . مرسی که وقت میگذارین و کامنت تون رو مینویسین .
faranak alegoneh
1396/04/10
سلام من به این سالن مراجعه کردم واقعا چه از لحاظ برخورد چه از لحاظ کاری عالی بود.خیلی حرفه ای تمیز و سریع کار انجام دادن ممنون از خانم پزشکی و همینطور گلدتگ بابت این پیشنهاد خوب.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/11
عزیزم خیلی خوشحالم که تا این حد از این مجموعه راضی هستی ، مرسی که کامنتت رو مینویسی .
مریم حسنی
1396/04/18
سلام من دیروز از این گلدتگ استفاده کردم از لیلا جون تشکر ویژه میکنم که کارشون رو اینقدر با دقت انجام میدن و وقت میذارن
ممنون از پیشنهاد خوبتون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/18
سلام عزیزم ... خیلی خوشحالم که شما دوست خوبمونم از این مجموعه راضی هستی ، مرسی که نظرت رو بهمون میگی .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید