محصولات پیشنهادی
چراغ قوه آويز چادر LED TENT LAMP
چراغ قوه آويز چادر LED TENT LAMP
چراغ قوه آويز چادر LED TENT LAMP
توضیحات

گلدتگ امروز چراغ قوه آويز چادر رو به شما عزیزان پیشنهاد میده ، ابزار و وسایل کمپینگ همیشه جزوء پرطرافدار ترین و پرفروش ترین ها بوده بخاطر استقبال زیاد شمادوستان امروز هم این چراغ چادر رو که در سایت های معتبر با قیمت های بالاتری به فروش میرسه تونستیم با تخفیف ویژه از تامین کننده برای شما تهیه کنیم،همینطور وسیله ی مفیدی برای کوهنوردان هست که همیشه دنبال وسایل کم حجم و کم جا هستن. تقریبا در قسمت داخلی سقف همه‌ی چادرها، یک حلقه یا بند وجود داره که برای آویزون‌ کردن چراغ در نظر گرفته شده ،اکثر چراغ‌قوه‌ها به دلیل وزن بالا و نداشتن حلقه یا قلاب برای این کار مناسب نیستن یا حتی اگر این موارد رو هم داشته باشن، نورخوبی رو در چادر پخش نمیکنن و بیشتر در یک نقطه متمرکز می‌کنه امتیاز این چراغ ها اینه که هم قلاب برای آویزون کردن دارن و به دلیل حالت نیم‌کره‌ای قسمت پایینی بخوبی مثل یک لامپ داخل چادر رو روشن میکنه و تو یک نقطه متمرکز نمیشه و قابل تنظیم در سه حالته ، بسیار سبک هستن و باعث میشن به ستون‌های چادر فشاری وارد نشه.

مثل همیشه منتظر نظرات دوستانی که این گلدتگ رو تحویل می گیرن هستیم.

مریم کریمی
1396/02/25
سلام.خیلی عالیه.نور خیلی خوبی داره.خیلی خوشگل و بامزه هست.گلدتگ مثل همیشه عالی.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/25
نگار جان خیلی خوبه که مثل محدثه عزیز ، این سفارشت رو دوست داری و بهمون میگی ، چون برای ما هم خیلی مهمه که گلدتگ هاتون رو دوست داشته باشین .
روحان امامی
1396/02/12
ابعاد رو درست نوشتید؟دوازده میلیمتر؟
دو تا محصول با دو قیمت متفاوت گذاشتین بدون عکس...از کجا بدونیم برای کدوم محصول باید خرید کنیم و اینکه توی عکسهای اسلایدر فقط یک نوع چراغ وجود داره!!!
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/13
آقای امامی عزیز اندازه به سانتی متره و برای سفارش هم همین لامپیه که تو عکس ها مشخصه ، اما 2 تا آیتم سفارش داره ، که تفاوت شون تو تعداد ثبت شده و درصد تخفیف اونه .
زهرا احمدی
1396/02/14
سلام لطفا دوستانی ک خریداری و استفاده کردن در رابطه با نور و کیفیت کالا نظراتشان را ثبت کنند
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/16
زهرا جان ما هم خوشحال میشیم دوستهای گلدتگ ، نظرشون رو بهمون بگن .
m norang
1396/02/23
سلام این لامپ کاملا پلاستیکیه وبنظرم این ویژگی خیلی خوبیه ونسبت به اندازش نوردهی خوبی داره
درکل راضیم
ممنون از گلدتگ
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/23
محدثه جان از اینکه این پیشنهاد ، آفر خوبی برات بوده و دوستش داشتی خیلی خوشحالم و خیلی دوست دارم نظر بقیه دوستهامون رو هم بدونم .
مجتبی رحیم پور
1396/02/31
سلام و تشکر بابت تعویض کالا،با توجه به کوچک بودن ابعادش ولی نور بسیار راضی کننده ای داره و برای چادرهای مسافرتی نورش کافیه،اگر از چادرهای بالاتر از ۸ نفره میخواید استفاده کنید ترجیحا دوتا روشن کنید.ممنون گلدتک
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/01
مجتبی جان خوشحالم که این پیشنهاد رو دوست داشتی و از اون راضی بودی ، این خیلی خوبه که دوستهای گلدتگ رو تو انتخاب شون راهنمایی میکنی . خیلی دوست دارم نظرت رو در مورد بقیه کالاهاتم بدونم .
امير مردانيان
1396/03/22
سلام و خسته نباشيد
بنده دو عدد از اين كالا سفارش داده ام كه متاسفانه يكي از انها روشن نميشه ، اما اون يكي نور بسيار خوب و راضي كننده اي داره ، با تشكر از گلد تگ كه چنين كالاي كاربردي را ارائه ميدهد.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/22
امیر جان معمولا تو تیراژ و تعداد بالای هر کالایی احتمال خرابی هست ممنون میشم برای هماهنگی های تعویضش با تیم پشتیبانی تماس بگیری .
معصومه باقری
1396/04/05
سلام
چرا دو تا تخفیف متفاوت داره در صورتی که قیمت اصلی هر دو یکی هستش؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/07
دوست خوبم سفارش 2 عدد به بالا تخفیف بیشتری داره .
ایرج امین پور
1397/10/17
سلام لطفا تکرار نمایید. با تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/10/18
سلام دوست عزیز لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن تا در صورت شارژ شدن براتون ایمیل ارسال شه و یا میتونی با عضو شدن در کانال تلگرام گلدتگ از تمام کالاهای پر طرفدار باخبر شی goldtag_net@

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید