محصولات پیشنهادی
رکابی مردانه Cotton
رکابی مردانه Cotton
رکابی مردانه Cotton
رکابی مردانه Cotton
رکابی مردانه Cotton
رکابی مردانه Cotton
توضیحات

گلدتگ امروز رکابی مردانه Cotton رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که بخاطر داشتن پارچه نرم ، لطیف ، سبک و خنک ، برای استفاده در فصل گرما کاملا مناسب و کاربردیه و امتیاز اصلی اون در مقایسه با مدل های پیشنهادی قبلی ، در برش آزاد و متفاوت اونه که هنگام ورزش و تمرین احساس راحتی فوق العاده ای خواهید داشت.

این محصول هم نسبت به قیمت بعد از تخفیفش ، دوخت تمیز و کیفیت خوبی داره و چاپ جلو رکابی ، اون رو از حالت ساده درآورده و ظاهر متفاوت تری بهش داده.

 

cotton

محمدرضا عباسی نژاد
1396/01/29
سلام به گلدتگ و گلدتگی های عزیز،کیفیت و لطافت پارچه بالاست و خیلی سبک و خنکه،یه خوبی دیگه ای که داره بلند بودنشه،در مجموع اگر مثل من از طرح روش که به نظرم خیلی خوش رنگ و زیباست خوشتون بیاد، ارزش خریدش بالاست.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/01/30
محمد رضای عزیز بینهایت خوشحالیم که شما دوست خوبمون این پیشنهاد رو دوست داشتین و به خاطر کیفیت و ... که داره اون رو آفر خوبی میدونین مرسی که کنارمون هستین و نظرتون رو بهمون میگین امیدواریم دوستهای دیگه مون هم که سفارش شون رو تحویل می گیرن نظرشون رو بهمون بگن
مرتضی علی پور
1396/04/02
سلام من یه جفت از این رکابی ها میخوام ولی زده تموم شده،بعد زده محلت خرید ۱۴ روز ،این یعنی چی شارژ میشه نمیشه هست نیست!!!؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/04
دوست خوبم سلام ... به گلدتگ خوش اومدی .... این پیشنهاد ۳ روز از مهلت سفارشش مونده ، اما معمولا اکثر گلدتگ ها به خاطر استقبال خوب دوستهامون همون روز یا ساعت های اول تموم میشن . " اتفاق خوبی که میفته اینه که با کانال تلگرام گلدتگ میتونی از پیشنهاد لحظه به لحظه ای کالا ها با خبر بشی goldtag_net @

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید