محصولات پیشنهادی
چاقو و ساطور چند کاره
چاقو و ساطور چند کاره
چاقو و ساطور چند کاره
چاقو و ساطور چند کاره
چاقو و ساطور چند کاره
چاقو و ساطور چند کاره
چاقو و ساطور چند کاره
چاقو و ساطور چند کاره
چاقو و ساطور چند کاره
توضیحات

گلدتگ امروز پیشنهاد چاقو و ساطور چند کاره رو داره که در دو برند ارائه میشه و اضافه بر چاقو و ساطور بودنش کارایی های دیگه ای هم داره مثل اره برش نان و درب باز کن بطری که اون رو از سایر چاقو و ساطورهای تک کاره متمایز می کنه .

نسبت به قیمت بعد از تخفیفش کیفیت خوبی داره ولی انتظار نمیره که برندگی و تیز بودنش بتونه دوام خیلی زیادی به نسبت چاقو وساطورهای آلمانی یا سوییسی داشته باشه.

کیفیت دسته های اونا خیلی بالا نیست ، ولی کارایی های جالبی دارن . در ضمن ساطور در واقع یه مینی ساطوره که می تونه داشتنش در آشپزخانه لازم باشه.

 

سامرند چالاک
1396/01/29
با سلام
درخصوص این دوقلم کالا اولا اینکه مشکیه اصلا با تصویرش همخوانی نداره همچنین اینقدر متریال دسته و فلز چاقو بی کیفیته به نحوی که خود فلز چاقو رو را با دو انگشت میشه خم کرد
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/02
دوست عزیز همون طور که میدونید تمامی عکس های اسلایدر عکس های واقعی هستن ممنون میشیم دقیقا بهمون بگید که چه تفاوتی داره جنس متریال اون در مقایسه با قیمتی که داره میتونه خوب باشه اما دوست داریم بدونید که نظر شما دوست عزیزمون برای ما از همه چیز مهم تر هستش و میتونین در صورت استفاده نشدن و کمتر از 7 روز اون رو به شرکت برگردونید امیدواریم دوستهای دیگمون هم نظرشون رو بهمون بگن
امید حیدری
1396/02/17
کیفیت بسیار خوبی با توجه به قیمتش داشت!!
بسیار تیز!!
اگر تمدید بشه قطعا بازهم چندتا میخرم!
فقط مشکلش اینه که به دلیل برآمدگی پشت چاقو(درب باز کن) خیلی خوش دست نیست
اما برای کار روی تخته بسار بسیار مناسب هست!
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/17
امید جان میدونین برامون خیلی مهمه که سفارش تون رو دوست داشته باشین ؟ بینهایت خوشحالیم که اولین سفارش گلدتگ تون رو دوست داشتین و با کیفیت و قیمتش آفر خوبی بوده . گلدتگ دوست داره نظرتون رو در مورد کالاهای سفارشی دیگه تون هم بدونه ( بطری شیشه ای ، هدست SONY و ... )

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید