محصولات پیشنهادی
لیزر SHR کلینیک مهرباران
لیزر SHR کلینیک مهرباران
لیزر SHR کلینیک مهرباران
لیزر SHR کلینیک مهرباران
لیزر SHR کلینیک مهرباران
لیزر SHR کلینیک مهرباران
توضیحات

گلدتگ امروز  لیزر SHR کلینیک مهرباران رو  به شما عزیزان پیشنهاد میده که از جمله ویژگی های این دستگاه  می توان به داشتن آخرین تکنولوژی روز دنیا در رفع موهای زائد سازگاری با پوست و موی نژاد ایرانی ، بالاترین استاندارد ایمنی بدون سوختگی و عوارض ، خنک کنندگی بسیار قوی ،  قدرت و سرعت فوق العاده بالا ، کم دردترین، کم خطرترین، سریعترین و موثر ترین دستگاه در حال حاضر دنیا و ... اشاده کرد

 

 

بانوان
ناحیهتعداد گلدتگ
صورت 5
پیشانی 1
پشت لب 1
چانه 1
هر گونه 1
هر خط ریش 1
هر زیر بغل 2
بیکینی 4
خط بیکینی 2
هر ران پا 10
هر ساق پا 8
هر ساعد 7
هر بازو 7
روی هر دست 1
کل کمر 4
خط پشت 2
اطراف ناف 2
باسن 7
خط باسن 2
صدیقه کیایی
1396/03/11
باسلام.من دیروز اینجا رفتم.خیلی با انتظاراتم و آنچه که نوشته بودن فرق داشت.
۱اینکه تو ویژگی ها نوشته دستگاه خنک کنندگی بسیار قوی در صورتیکه من تمام مدت داشتم می شوختم و بار اولمم نبود که لیزر میکردم که مثلا نتونم تحمل کنم.من چندین ساله که لیزر میکنم.ولی ‌اقعا داشتم می سوختم.
مورد بعدی اینکه نوشته هزینه مواد مصرفی به صورت جداگانه در محل در صورتیکه برای هر ناحیه این هزینه رو دریافت کردن.من کلا ۷۰ تا خریداری کردم که بتونم قسمتهای زیادی از بدنم رو لیزر کنم ولی وقتی رفتم اونجا فقط ۵ ناحیه رو گفتم انجام بدن چون هزینه اش زیاد میشد.
یعنی من علاوه بر اوو ۷۰ تومان ۲۵ تومان دیگه هم پرداخت کردم واگا می خواستم همه قسمتهای مورد نظرم رو بزنم باید ۵۰ پرداخت میکرد.
بهشون که معترض شدم گفتن ما توسایت نوشتیم گفتم نوشتید فقط ۵هزار تومان نه برای هر ناحیه.
این به نظر من یک نوع کلاه برداری علنیه.
گلدتک عزیز من خیلی از کالاهاتون خریداری میکنم و کم و بیش از خدماتتون استفاده میکنم لطفا با کسانی همکاری کنید که اینطوری علنی کلاه مردم رو بر ندارن.
خب این قیمتی که اینها دارن حساب میکنن با بقیه فرقی نداره در صورتیکه بقیه گول قیمت رو سایت رو میخورن بدون توضیحات کافی.
ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/17
دوست خوبم اگه به جدول کدها توجه کنین برای هر ناحیه تعداد اون ها مشخص شده . و این مجموعه موظف هستن بر اساس تعداد کدی که شما سفارش دادین ، لیزر و خدمات شون انجام بدن . اما در مورد هزینه مواد مصرفی طبق اطلاعاتی که مجموعه به ما دادن و تو ویژگی ها ثبت شده ( پرداخت 5000 تومان بابت هزینه مواد مصرفی بصورت جداگانه در محل ) دریافت میشه . اما با این که ما نمی تونیم نظارت کاملی رو تمام مجموعه ها داشته باشیم ، خیلی خوشحال میشیم دوستهامون نظرهاشون رو بهمون بگن .که تو این مورد طبق پیگیری های ما قرار بر این شده که تو دفعات بعدی ازتون هزینه ای بابت مواد مصرفی دریافت نکنن .ممنون میشیم برای پیگیری های بیشتر با خود مجموعه تماس بگیرین . و در مورد دستگاه خنک کننده هم امیدواریم دوستهامون هم نظرشون رو بهمون بگن .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید