محصولات پیشنهادی
ماسک صورت Beutisa
ماسک صورت Beutisa
ماسک صورت Beutisa
ماسک صورت Beutisa
ماسک صورت Beutisa
توضیحات

گلدتگ امروز ماسک های صورت Beutisa رو به شما دوستان معرفی میکنه که شامل دو نوع ماسک خاک رس و ماسک گل آتشفشانی هستش که هر دو حاوی ویتامین E با خواص متفاوتی هستن.

حجم این ماسک ها 150 میلی لیتر بوده و برای استفاده ازشون کافیه تا مقداری از ماسک رو روی صورت و گردن خودتون بمالید و اجازه بدین تا کاملا خشک بشه و سپس با آب گرم بشورین .

ماسک خاک رس که حاوی غلظت بالایی از عناصر گیاهی ست که پوست رو عمیقا تمیز می کنه و ناخالصیها رو جذب و چربی پوست رو سم زدایی ، و همچنین منافذ پوست رو کنترل می کنه.

ماسک گل آتشفشانی هم مخلوطی از گیاهان هست که عمیقا پوست رو تمیز کرده و سبب جذب ناخالصیها میشه که با از بین بردن تمام آلودگی ها و چربی ها به طور موثر، پوست رطوبت جذب می کنه .

این گل مخصوص ، منافذ رو طوری سفت و محکم می کنه که پوست احساس نرمی و صافی و درخشانی بیشتری خواهد کرد.

چون ما خودمون این ماسک رو تست نکردیم بی صبرانه منتظر نظرات عزیزانی که این گلدتگ رو تحویل می گیرن هستیم .

پریسا احمدی
1397/02/21
من ماسک گل رس رو گرفتم باید بگم عاااالی بود عااااااااشششششقققش شدم ... وقتی روی صورت میمالیش صورت و. خنک میکنه بعد. از خشک شدن باید. با دست بمالی که از روی صورت بریزه بعد با آب ولرم بشوری همون بار اول متوجه سفت شدن و روشن شدن نسبی پوست میشید من که بازم سفارش میدم
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/02/22
پریسا جان......چقدر عالی که این پیشنهاد رو دوست داری و خیلی خوبه که از ترکیباتی که توش استفاده شده خوشت اومده و از نتیجه ای که گرفتی راضی هستی .دوست عزیزم مرسی که تجربت رو با ما و کاربرای خوبمون درمیون گذاشتی .
شیده کاویانی
1397/02/22
بازم ممنون از گلدتک عزیز که مثل همیشه یه آفر خوب و معرفی کردن. من مارک لورآل خاک رس و دارم . به جرات میگم که این ماسک با لورائل یکیه و حتی بهتر چون خنک کنندگیش بیشتره. خیلی خیلی عالیه. همون چیزیه که معرفی شده???
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/02/23
شیده عزیزم.......از اینکه این محصول تونسته به خوبی نظرت رو تامین کنه ،حس خوبی داریم و از اینکه تجربه خودت رو با ما و کاربرای خوبمون درمیون گذاشتی ممنونیم.امیدوارم دوستهای دیگمون هم نظرشون رو برامون بنویسن.
فهیمه پورکرمی
1397/02/25
سلام
منم ماسک گل رس رو سفارش دادم از بوی ماسک موقع استفاده متوجه میشیم که چقدر طبیعیه و مواد شیمیایی توش کمتره
ّ
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/02/26
سلام فهیمه جان......خوشحالیم که این محصول مورد توجهت قرار گرفته و ممنون که تجربت رو از استفاده این ماسک با ما و کاربرای عزیزمون درمیون گذاشتی.
لادن ذوقی
1397/02/31
سلام و خسته نباشید
طبق معمول همیشه این محصول هم عالی بود
من هر دو ماسک رو گرفتم ماسک گل پوست رو واقعا نرم و لطیف میکنه
ماسک خاک رس رو هنوز استفاده نکردم
کیفیت ماسک گل که واقعا خوب بود و قیمتش هم خیلی مناسب
بازهم ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/02/31
سلام لادن جان......ممنون از اعتماد و لطفی که به مجموعه گلدتگ دارین .عزیزم چقدر عالی که تجربه خوبی رو با استفاده این محصول داشتین .خوشحال میشیم بعد از استفاده از ماسک خاک رس هم نظرتون رو برامون بنویسین.
یلدا عباسی زاده
1397/03/05
عالی عالی حرف نداشت ممنونم
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/03/05
یلدا جان.......ممنون که نظرت رو بهمون گفتی.
یلدا عباسی زاده
1397/03/10
ماسک گل صورت رو سفید میکنه و ماسک گل رس صورت رو سفت میکنه...هر دو خیلی خوبن ..لطفا محصولات دیگه این برند رو هم بزارین...ممنونم
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/03/10
یلدا جان......از این که سفارشت رو دوست داشتی ،حس خوبی داریم .عزیزم امیدوارم این امکان برامون فراهم شه تا بتونیم محصولات متنوعی از این برند رو برای شما کاربران خوبمون بر روی سایت قرار بدیم.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید