محصولات پیشنهادی
مرکز مشاوره اعراف
مرکز مشاوره اعراف
مرکز مشاوره اعراف
مرکز مشاوره اعراف
توضیحات

گلدتگ امروز مرکز مشاوره اعراف رو به شما عزیزان پیشنهاد میکنه که شامل یک جلسه مشاوره به مدت 45 دقیقه هست و از این گلدتگ جهت رفع برخی از مشکلات که در زیر توضیح داده شده میتونید استفاده کنید.

مشاوره در زمینه های 

مشاوره فردی:

در زندگی همواره فراز و نشیب های بسیاری را تجربه می کنیم، امّا برای اینکه در جریان زندگی متوقف نشویم، نیاز داریم تا در ارتباط با یک مشاور کارآزموده، از زاویه ای جدید به زندگی نگاه کنیم و بتوانیم شرایط جدیدی را برای خودمان بیافرینیم.

مشاوره خانواده:

همواره در خانواده مسائل مختلفی برای ما پیش می آید و در ارتباطاتمان نیاز به مهارت ها و دقت های بسیاری داریم، برای داشتن یک خانواده شاد، مشاوره یک کلید طلایی است.

مشاوره پیش از ازدواج:

تصمیم برای ازدواج تاثیر به درازای عمر انسان بر زندگی دارد. اهمیت این تصمیم چنان زیاد است که نیاز به مشاوره مستمر و دقیق دارد و این موضوع نیاز به هیچ توضیح اضافی ندارد.

تربیت فرزند:

تربیت فرزند همواره یک چالش برای والدین به حساب می آید و در زمانه ما با وجود پیچیدگی های جامعه، این مسئله سخت تر و حساس تر از گذشته به نظر می آید، مشاوره از بهترین روش های عبور موفق از این مسیر است.

نوجوان و جوان:

نوجوانان و جوانان همواره با مسائل و موضوعات مختلف و پیچیده ای در طول این سالها مواجه می شوند که خیلی اوقات مسائلشان را با هیچ یک از نزدیکان نمی توانند طرح کنند و نیاز به کمک مشاوری امین پیدا میکنند.

ارتباطات زناشویی:

از موثرترین ابعاد در موفقیت زوج های در زندگی مشترک است که به دلیل نا آگاهی بسیاری از زوج ها در این زمینه، مشکلات مختلفی ایجاد می شود.

مشاوره تحصیلی:

تحصیل موفق فرزندان از دغدغه های همیشگی والدین بوده و نیاز به مشاوری توانمند در این زمینه بسیار راه گشاست.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید