محصولات پیشنهادی
کاپشن مردانه Quilted
کاپشن مردانه Quilted
کاپشن مردانه Quilted
کاپشن مردانه Quilted
کاپشن مردانه Quilted
کاپشن مردانه Quilted
کاپشن مردانه Quilted
کاپشن مردانه Quilted
کاپشن مردانه Quilted
کاپشن مردانه Quilted
کاپشن مردانه Quilted
کاپشن مردانه Quilted
کاپشن مردانه Quilted
کاپشن مردانه Quilted
کاپشن مردانه Quilted
توضیحات

با شروع فصل سرما سعی کردیم تا کاپشن های مختلفی رو با رنج قیمتی متفاوت به شما دوستان پیشنهاد بدیم تا حق انتخاب بیشتری داشته باشید، گدتگ امروز کاپشن مردانه مدل quilted (به مدل دوخت روی کاپشن گفته میشه که خیلی هم روی مده) رو به شما عزیزان معرفی میکنه که مهمترین امتیازش ظاهر و طراحی عالیشه ، چون این مدل کاپشن رو میشه  با شلورار جین ، کتان ، پارچه ای ، .... براحتی ست کرد و با همه اونها عالی میشه.

نکته بعدی آستر پشم شیشه این مدله که برای فصل سرما مناسبه ، اما دقت داشته باشید که خیلی کاپشن ضخیمی نیست و سبک بودن. جزو امتیازات این مدل محسوب میشه.

کشباف ریز پایین کاپشن و دکمه های قابلمه ای بزرگ و مات، ظاهر خیلی خوبی به کاپشن داده.

حتما قبل از ثبت سفارش به جدول سایزبندی دقت کنید تا سایزتون رو درست انتخاب کنید. بهترین روش اینه که یک کاپشن (مشابه این مدل از نظر صخامت) که سایزتون هست رو اندازه بزنید و با اندازه های جدول مقایسه کنید.

 

 

مهدی موسوی
1395/09/02
سلام خسته نباشید.
من بد سایزم
طبق اون سایزایی که دادید اندازه گرفتم برام خوب بود
ولی اگر پوشیدم و بزرگ بود امکان مرجوع کالا هست؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/09/02
سلام مهدي عزيز در صورتي که از محصول استفاده نشده باشه تا 7 روز امکان مرجوع شدن يا تعويض(درصورتي که سفارش مورد نظرتون موجود باشه و ثبت کرده باشيد)هست
اصغر خلخالی
1395/09/03
سلام، امکان شارژ هستش، سایز مدیوم رنگ مشکی
لطفا جواب بدین.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/09/03
سلام دوست عزیز خیلی خوشحالیم که این کالا مورد پسندت قرار گرفته و دوست داری کالای مورد نظرت رو از گلدتگ تهیه کنی لطفا برای تمدید کالا از کلید درخواست تمدید پایین گزینه کلید خرید کمک بگیرید ( البته این به منظور 100 درصد تمدید کالا نیست . ) ولی تیم فروش مثل همیشه سعی دارن که کالایی که دوست داری رو برات تمدید کنن .
مهدی موسوی
1395/09/04
من از این گلدتگ استفاده کردم
جنس مرغوبی داره و زیباست اما بیشتر بهاره است و زمستان فکر نمیکنم زیاد گرم کنه
اون راهنمای سایزی هم که زدید خیلی بدردم خورد و دقیق بو
مرسی
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/09/06
سلام مهدی جان خیلی خوشحالیم که این کالا رو تا این حد دوست داشتی گرمای این کاپشن در حدی هست که بشه در فصل سرما استفاده کرد ولی نمونه های گرمتر اون با قیمت بالاتر رو میتونید در قسمت پوشاک ما ببینید و خیلی خوبه که تونستی با استفاده از راهنمای سایز انتخاب درستی داشته باشی و از تو ممنونیم که با ثبت نظرت به انتخاب دوستهای دیگه کمک میکنی .
محمد گودرزی
1395/09/06
سلام. خسته نباشید. جا داره که از تیم گلدتگ بابت قرار دادن کالاهایی با قیمت های عالی و کیفیت مناسب و همچنین صداقت در معرفی اجناس تشکر ویژه بکنم. ولی یه گلایه دارم. من خریدهای زیادی از ساییتون انجام دادم ولی متاسفاته تو همه ی موارد بسته بندی کالا واقعااا ضعیف کار شده بود و امکان اسیب دیدن جنس خیلی زیاد بوده. مثلا همین امروز این کاپشن رر دریافت کردم وقتی که درب جعبه رو باز کردم دیدم که کاپشن بدون اینکه حتی داخل یه پلاستیک گذاشته بشه به صورت مچاله داخل جعبست که امکان اسییش خیلی زیاد بود. اگر این یک مورد رو هم بتونید لحاظ کنید یک تیم بی رقیب میشید.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/09/06
سلام محمد جان ممنون از این همه انرژی مثبتی که به ما دادی و خوشحالیم که سفارشاتت رو دوست داشتی و در کنارش از عملکرد تیم هم راضی هستی . لیست خرید شما رو چک کردم و متوجه شدم که سفارشتون برای شما پست شده و بدلیل حجم زیاد ارسالی های پست این اتفاق افتاده پیامت رو به دوستان در بخش بسته بندی انتقال دادم و امیدوارم که در ارسال بعدی بتونیم جبران کنیم .
alisalmani68@yahoo.com سلمانی
1395/09/07
سلام دوستان زحمت کش و گل لدتگ
میخواستم بدونم امکانش هست که این کاپشن رو تمدید کنید ؟
خواهشا جواب بدین
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/09/07
سلام دوست عزيز خيلي خوشحالم که اين محصول مورد پسندتون قرار گرفته.درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد(در قسمت پايين کليد خريد)به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.
رضا باقری
1395/09/09
سلام . من از این مدل کاپشن سفارش دادم و به دستم رسیده اما متاسفانه اندازم نیست . میتونم عوض کنم ؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/09/11
رضا جان در صورتی که از کالا استفاده نشده باشه میتونین کمتر از یک هفته تعویضش کنین در صورتی که سایز مد نظرتون خریدش باز باشه لطفا برای راهنمایی بیشتر با تیم پشتیبانی تماس بگیرین .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید