محصولات پیشنهادی
کاپشن Adidas
کاپشن Adidas
کاپشن Adidas
کاپشن Adidas
کاپشن Adidas
کاپشن Adidas
کاپشن Adidas
کاپشن Adidas
کاپشن Adidas
کاپشن Adidas
کاپشن Adidas
کاپشن Adidas
کاپشن Adidas
کاپشن Adidas
کاپشن Adidas
کاپشن Adidas
توضیحات

دقیقا همین کاپشن adidas رو پارسال زمستان به شما دوستان پیشنهاد دادیم و با توجه به استقبال عالی، امسال تامین کننده تعداد بیشتری سفارش داده و به همین خاطر موفق شدیم تا با تخفیف بیشتری روی سایت قرار بگیره.

گلدتگ امروز یک پیشنهاد خیلی خوب داره و کاپشن نمونه طرح اصلی با کیفیت بالا ++A از برند معروف و پرطرفدار ورزشی Adidas رو به شما عزیزان معرفی می کنه که کاملا مشابه به نمونه اصلی و اورجینال هستش و تمامی جزئیات مثل لوگو دوخته شده روی کاپشن ، کلاه ، تگ و ... رعایت شده و در خیلی از فروشکاه های معتبر این محصول رو به عنوان نمونه اصلی با قیمت های خیلی بالا ، به فروش می رسانند ، اما این بار هم تیم فروش ما موفق شدند تا این محصول رو با تخفیف خیلی خوب برای شما آماده کنند.

امتیاز این محصول ، علاوه بر داشتن آستر گرم که برای استفاده در فصل پاییز و زمستان کاملا مناسبه ،کلاه دار بودن این مدل و قابلیت جدا شدن کلاهه که در مواقع غیر نیاز میتونید براحتی با باز کردن زیپ اون رو از کاپشن جدا کنید.

ویژگی بعدی سایزبندی کامل این مدله که باعث میشه برای سایزهای ببیشتری قابل استفاده باشه.امیدواریم تا این بار هم بتونیم رضایت شما عزیزان رو بدست بیاریم ، پس مثل همیشه منتظر نظرات شما بعد از دریافت و استفاده از محصول هستیم.

 

adidas

 

 

سارا خاک زاد
1395/08/29
من پارسال از این کاپشن خریدم کیفیتش خیلی خوبه فقط دوستانی که قصد خرید دارند از رو جدول سایز انتخاب کنند چون قوارش کوچیکه مثلا ۵xl برای سایز ۲xl مناسبه
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/08/29
سارا جان خوشحالم که کیفیت این محصول مورد تایید شماست و ممنونم که با ثبت دیدگاهتون به انتخاب دوستای دیگه کمک میکنید.
سحر جهانی
1395/09/04
سلام من 1دونه خریدم عالیه.اندازهاشم طبق جدوله.فقط اینکه 2تا دیگه میخوام لطفا تمدید کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/09/04
سلام سحر جان خيلي خوشحالم که اين محصول مورد پسندتون قرار گرفته.درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد(در قسمت پايين کليد خريد)به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.
فاطمه مومنی
1395/09/04
سلام گلد تك عزيز اين كارتون واقعا عاليه فقط اينكه من xl گرفتم كه به تن همسرم كوچيكه لطفا سايزاي بزرگتر و تمديد كنيد خيلي از اين بابت ناراحتم
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/09/06
سلام دوست عزيز خيلي خوشحالم که اين محصول مورد پسندتون قرار گرفته.درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد(در قسمت پايين کليد خريد)به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.
وحید علی محمدی
1395/09/24
سلام.
آقا من اینو سفارش دادم منتظرم به دستم برسه.
فقط دوستان از قواره کوچیک این کاپشن حرف زدند برام سوال پیش اومد. من با توجه به سایز خودم سفارش دادم ولی اگه احتمالاً سفارشم اندازه نشد و کوچیک بود میتونم پسش بدم و یا اینکه مدل بزرگتر رو بگیرم؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/09/25
وحید جان جدول سایزبندی بهترین پیشنهاد ما به شما دوست خوبمون هستش چون میتونین انتخاب بهترو دقیق تری داشته باشین

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید