محصولات پیشنهادی
لاغری و لیفتینگ دکتر مطلبی
لاغری و لیفتینگ دکتر مطلبی
لاغری و لیفتینگ دکتر مطلبی
لاغری و لیفتینگ دکتر مطلبی
لاغری و لیفتینگ دکتر مطلبی
توضیحات

امواج راديو فركانسی (RF) سالهاست كه در دنياي پزشكی براي اهداف گوناگون كاربرد دارد . سلوليت و انباشتگي چربي در نواحي مختلف بدن و بهم ريختن تناسب اندام ،  Aging (پيري پوست)، چين و چروك صورت و دور چشم، آكنه موضوعات بحث و عمل هميشگي حوزه پوست و زيبايي اند بطوريكه سبب توليد انواع روشها و تكنولوژی های درمان مشكلات ياد شده گرديده . ساختار اصلي سيستم هاي RF در واقع شامل يك نوسان ساز امواج الكترونيكي (RF.oscillator) در محدوده فركانس راديوئي است.RFیا امواج رادیو فرکانسی نوعی از امواج الکترومغناطیسی هستند که نسبت به نور مرئی طول موج بیشتری دارند و خاصیت آن ها تولید حرارت و گرما در لایه های زیرین یا قسمت میانی پوست می باشد.پوست از ۲ لایه اپیدرم که در قسمت خارجی و درم که لایه عمقی تر است  ، تشکیل شده است . محل اثر RF در لایه درم بوده و موجب متمرکز شدن انرژی خود در آن لایه می شود ، روی سلول های کلاژن اثر گذاشته و آن ها را وادار به بازسازی و تکثیر می کند.

گلدتگ امروز لاغری و لیفتینگ توسط دستگاه RF دکتر مطلبی رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که این خدمات احتیاجی به بیهوشی و جراحی نداره و کاملا بدون درده و با این گلدتگ میتونید از تخفیف عالی برای 2 جلسه استفاده کنید.

توجه داشته باشید که تعداد کدهای مورد نیاز برای لاغری و لیفتینگ مانند هم می باشد و ناحیه گردن شامل لاغری نمی باشد و احتیاجی به خرید آن کد ندارید.

ناحیهتعداد گلدتگ
صورت 2
گردن 2
شکم 2
هر پهلو 2
هر ران 2
هر بازو 2
هر ساق 1
زیر کتف ها 2
سروش قادری
1395/08/25
سلام گلد تگ جون
براي لاغري شكم كلاً به چند جلسه نياز داريم؟؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/08/26
سلام دوست عزیز ممنون میشم با مجموعه مورد نظر تماس بگیرید تا بهتر راهنماییتون کنند

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید