محصولات پیشنهادی
فرمژه EBS
فرمژه EBS
فرمژه EBS
فرمژه EBS
فرمژه EBS
فرمژه EBS
توضیحات

همانطور که مواد آرایشی در ماندگاری بالای آرایش مهمه ، استفاده از ابزارها و تجهیزات آرایشی هم در این امر تاثیرگذارند. آرایش چشم جزو اولین و مهمترین گام در آرایش بحساب میاد و با استفاده از فرمژه می‌تونید مژه‌هایی بلند و حالت‌دار داشته باشید ، بهمین خاطر گلدتگ امروز فرمژه EBS رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که کیفیت بدنه بالایی داره و داشتن طراحی رسته ارگونومیک باعث راحتی بیشتر هنگام استفاده و عدم تماس ان با صورت شده. 

امتیاز این محصول بهمراه داشتن 2 پد اضافی بهمراه پکیج این محصوله که در صورت کهنه شدن بعد از استفاده طولانی مدت ، می تونید براحتی اون ها رو عوض کنید.

پرستو محبی
1395/09/07
سلام خوب نبود من راضی نبودم اصلا
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/09/07
سلام پرستوی عزيز با توجه به تعداد نسبتا بالاي فروش محصولات و سطح انتظارات مختلف ما انتظار دريافت نظرات متفاوت رو داريم بهمين دليل درصورتي که از محصول استفاده نشده باشه طبق گفته هاي ما در سايت 7 روز ضمانت برگشت داره چون بدترين اتفاق واسه ما بلااستفاده موندنه گلدتگ هاست.ممنونم که بعد از دريافت کالا وقت گذاشتيد و نظرتون رو درموردش با ما و دوستاي ديگه درميون گذاشتيد
عسل ش
1395/11/30
سلام و خسته نباشید. من سری قبل این فرمژه رو خریدم از سایت شما، خیلی خوب نیست کیفیتش ولی همین کار رو 15000 تومن تو یه فروشگاه اینترنتی اتفاقاً دیدم امروز!
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/12/01
دوست عزیز خیلی خوشحالیم که تو مقایسه قیمتی که انجام دادین کمترین مبلغ پیشنهادی رو داشتیم البته ما خواهشی که همیشه از دوستهامون داریم که کیفیت هر کالایی رو نسبت به قیمت اون مقایسه کنن ممنونیم که بعد از استفاده از اون نظرتون رو بهمون گفتین

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید