محصولات پیشنهادی
هیدرودرم و جوانسازی صورت مطب دکتر حسینی
هیدرودرم و جوانسازی صورت مطب دکتر حسینی
هیدرودرم و جوانسازی صورت مطب دکتر حسینی
توضیحات

گلدتگ امروز خدمات هیدرودرم و جوانسازی پوست با استفاده از دستگاهRf v رو به شما عزیزان پیشنهاد میده .کم‌آبی (یا خشکی) یکی از رایج‌ترین مشکلات پوست است که در هر نوع پوستی (خشک، چرب و مختلط) بروز می‌یابد. کم‌آبی باعث خشکی پوست و روند پیری و چین‌وچروک را تشدید می‌کند. کم‌آبی در پوست‌های چرب معمولاً ناشی از مراقبت نادرست است .

یکی از روش‌های شاداب کردن پوست، آب‌رسانی (هیدرودرمی) با دستگاه می‌باشد. با این روش به دلیل رطوبت رسانی به سلول‌های لایه شاخی، پوست شاداب‌تر و چین‌وچروک سطحی پوست کمتر می‌شود. در این روش به‌وسیله دستگاه هیدرودرمی، ژل آب‌رسان به سلول‌های خشک‌شده، رسانده می‌شود.

تکنولوژی RFبا عبور امواج رادیویی از بافت های بدن موجب نوسان مولکول ها با فرکانس بالا (چندمیلیون در ثانیه )وچرخش مولکول های قطبی دربافت میگردد.این کار موجب اعمال یک تحریک مکانیکی میکرونی (سلولی-مولکولی)به فیبرهای تکنولوژی کلاژن والاستین موجود وتحریک وانقباض آنها ودر ادامه روند درمان موجب برگشت استحکام وانعطاف پذیری آنها می گردد.همچنین اتفاقات فوق موجب تولید گرما در درون موضع عبور امواج میگردد به طوری که کاربر می تواند بدون آسیب رساندن به سطح پوست ،میزان گرما وعمق تقریبی تمرکز آن گرما را به دلخواه تنظیم نماید .

م ب
1395/10/02
من از هیدرودرم و RF این کلینیک استفاده کردم. در مجموع پنج دقیقه هم برای دوتا کار زمان نگذاشتند و کیفیت کار هم بسیار پایین بود و با بی حوصلگی کار انجام دادند
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/10/06
دوست عزیز دوست دارم بدونین که ما نظارت کامل و مداوم روی تمام مجموعه ها نداریم اما از شما ممنونیم که نظرتون رو برای ما ثبت کردین

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید