محصولات پیشنهادی
کاپشن کوهنوردی Outdoor
کاپشن کوهنوردی Outdoor
کاپشن کوهنوردی Outdoor
کاپشن کوهنوردی Outdoor
کاپشن کوهنوردی Outdoor
کاپشن کوهنوردی Outdoor
کاپشن کوهنوردی Outdoor
کاپشن کوهنوردی Outdoor
کاپشن کوهنوردی Outdoor
کاپشن کوهنوردی Outdoor
کاپشن کوهنوردی Outdoor
کاپشن کوهنوردی Outdoor
کاپشن کوهنوردی Outdoor
کاپشن کوهنوردی Outdoor
کاپشن کوهنوردی Outdoor
کاپشن کوهنوردی Outdoor
کاپشن کوهنوردی Outdoor
کاپشن کوهنوردی Outdoor
کاپشن کوهنوردی Outdoor
کاپشن کوهنوردی Outdoor
کاپشن کوهنوردی Outdoor
کاپشن کوهنوردی Outdoor
کاپشن کوهنوردی Outdoor
توضیحات

بعد از معرفی کاپشن مردانه Yishion که هم ظاهر و هم کیفیت خیلی خوبی داشت ، گلدتگ امروز کاپشن حرفه ای کوهنوردی Outdoor رو به شما دوستان پیشنهاد میده که همونطور که از اسمش پیداست کاربرد خیلی خوبی در سرما داره (کمپینگ - اسکی - کوهنوردی - ...) علتش هم لایه بیرونی GoreTex مقاوم در برابر آب و سرماست.

امتیاز اصلی این مدل دو لایه بودن کاپشن (لایه goretex بیرونی و کرکی مخصوص داخلی) هستش که میتونید سویشرت داخلی رو براحتی از کاپشن جدا کنید و بصورت جداگونه بپوشید، این امتیاز میتونه کاربرد خیلی خوبی موقع رانندگی و یا .... داشته باشه که اونقدر سرد نباشه که احتیاج به کاپشن داشته باشید ولی بدون سویشرت هم سردتون بشه و موقع پیاده شدن خیلی راحت میتونید سویشرت رو با زیپ به کاپشن دوباره متصل کنید.

ویژگی بعدی جیب های متعدد و  مخصوص مقاوم دربرابر آبه و طراحی و ترکیب رنگ عالی که جلوه خیلی خوب یبه کاپشن داده. کلاه این مدل هم بصورت زیپداره که اگر بخواید میتونید جداش کنید.

ویژگی جالبه دیگه داشتن هواکشه که در زیربغل های کاپشن درنظر گرفته شده ، چون موقع فعالیت زیاد که بدن عرق میکنه میتونید با باز کردن این هواکش ها باعث جریان هوا و خنک شدن بدن بشید.

سایز جدول اندازه سویشرت داخلی کاپشن هستش 

 

میثم عادلی
1395/08/21
زیپش مشکل دارع
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/08/22
دوست عزيز بابت ايراد محصول از شما عذرخواهي ميکنم و اميدوارم از ما دلگير نباشيد چون در تعداد بالاي هر محصول،امکان خرابي وجود داره اما مثل هميشه مسئوليتش رو به عهده ميگيريم و درصورتي که مطمئن هستيد اين محصول ايراد داره ممنون ميشم واسه تعويضش با تيم پشتيباني هماهنگ کنيد.
حامد فیروزه
1395/08/24
عالی بود. همون شب یکی از اقوام ازش خوشش اومد و برای خودش برداشت و برد. حالا یه دونه دیگه می خواستم. ولی این دفعه یه رنگ دیگه خواهشا رنگ آبی سایز 4 ایکس رو موجود بفرمائید.
ممنونم
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/08/25
دوست عزيز خيلي خوشحالم که اين محصول مورد پسندتون قرار گرفته.درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد(در قسمت پايين کليد خريد)به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.
مرتضی حسینی
1395/09/01
سلام
دوستان زیپ جلو کاپشن دوتا ماشین داره و نمیشه خلو کاپشنو کاملا از هم باز کرد ,مال من مشکل داره یا مدل اینجوریه؟
لطفا تایید کنید تا جوابمو بگیرم
درضمن زیپ روی سینه هم مشکل داره
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/09/01
سلام دوست عزيز بابت ايراد محصول از شما عذرخواهي ميکنم و اميدوارم از ما دلگير نباشيد چون در تعداد بالاي هر محصول،امکان خرابي وجود داره اما مثل هميشه مسئوليتش رو به عهده ميگيريم و درصورتي که مطمئن هستيد اين محصول ايراد داره ممنون ميشم واسه تعويضش با تيم پشتيباني هماهنگ کنيد.
sirvan rostami
1395/09/04
سلام کاپشن خیلی خیلی خوبیه،
لطفا سایزی که از همه بیشتر فروش داره رو تعداد بالا موجود کنید که فرصت خرید داشته باشیم
یا اینکه ی قابلیت به سایت اضافه کنید ک ب محض موجود شدن بعمون اطلاع بده ، ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/09/06
سلام دوست عزیز خیلی خوشحالم که از سفارشتون راضی هستید و امیدوارم با معرفی گلدتگ به دوستای دیگه به پیشرفت بیشتر ما کمک کنید.در حال حاضر گلدتگ این قابلیت که با استفاده از تایید (اطلاع از تمدید محصولات)فورا از تمدید محصولات اطلاع پیدا کنید.
سعید مردانی
1395/09/13
سلام به گلدتک عزیز
من این محصول رو میخواستم ولی متاسفانه دیر اقدام کردم
گلدتک عزیز یا این محصول یا محصولی بهتر رو جایگیزن کنید
والبته باقی وسایل کوهنوردی وحتی اسکی بخصوص عینک
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/09/13
سعید جان پیشنهادهای جدید گلدتگ رومیتونی هر شب از ساعت 19 تا 20 روی سایت ببینی پیشنهاد شما رو به تیم فروش انتقال دادم امیدوارم یکی از گلدتگهای بعدی ما باشه شما عزیز هم میتونی با کلیک کردن رو دکمه درخواست تمدید اون رو ثبت کنی تادر صورتی که امکان اون باشه ایملش رو بتونی دریافت کنی تا تمدید این گلدتگ رو از دست ندی .
اردوان زینلی
1395/09/20
درود و وقت بخیر. لطفا در صورت امکان این محصول رو موجود کنید. درخواست تمدید رو خیلی وقت هست فرستادم
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/09/21
دوست عزیز منتظر اعلام موجودی از طرف تامیین کننده هستیم
مجتبی عادل علی پور
1395/08/24
سلام دوستان
کاپشن خوبی بود من سایز 2x گرفتم تا اومد برام و پوشیدم و دیدم بزرگه تموم شد سایزای کوچیکترشو و نشد که دیگه بگیرم ... فقط به نظر سنگین میومد البته شاید به خاطر سایزش بود که بزرگتر بود
0
وحید سلیمانی
1395/09/25
سلام با تشکر از ایجاد این سایت منتطر تمدید این محصول هستم
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/09/28
وحید جان خوشحالم که گلدتگ رو دوست داری ما هم خیلی خوشحالیم که شما رو در کنار خودمون داریم اما امیدوارم که این کالا تمدید بشه تا شما هم بتونین سفارشتون رو ثبت کنین اما ممنون میشم که رو دکمه درخواست تمدید کلیک کنین تا با دوستهای خوبمون که مایل به شارژش هستن همراه بشین همین جا از کاربرای عزیزمون خواهش میکنیم که برای با خبرشدن از گلدتگ های پرطرفدار که تو هر لحظه ممکنه تمدید بشن و یا گلدتگ های جدید لینک تلگرام گلدتگ : telegram.me/goldtag_net رو دنبال کنن .
مهیار محمدی فر
1396/08/25
این محصولو چرا تمدیدش نمیکنییییین؟ چرا تامین کنندتون به فکر ما مشتریای گلدتگ نیس؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/27
مهیار عزیز.....تمدید یک محصول به تعدادخواستها و موجودی تامین کننده بستگی داره و توجه داشته باشین که درخواست تمدید ، به منزله شارژ 100% موجودی نیست ، اما تعداد بیشتر درخواستها ، احتمال شارژ مجدد اون کالا رو بیشتر میکنه.
علیرضا جدیدی
1396/09/18
این کاپشن بسیار عالی بود و من برای پسرم هم نیاز دارم ولی هنوز تمدید نشده و نمیدونم چرا دیگه تمدید نمیشه. ولی اگر چند بار هم تمدید بشه مطمئنا استقبال خوبی داره
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/18
دوست عزيز..... خيلي خوشحالیم که اين محصول مورد پسندتون قرار گرفته.درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.
احسان رادان
1397/07/24
سلام این کاپشن امسال تمدید نمیشه؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/07/24
سلام احسان عزیز درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد(در قسمت پايين کليد خريد) به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن
حسین پوردشتی اذر
1397/08/23
سلام همون دید اول به دلم نشست لطفا و خواهشا موجودش کنید.با تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/08/24
سلام حسین عزیز توجه داشته باشيد که زدن درخواست تمدید به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.
محمد نیری نجفی
1399/01/24
سلام.خوبین؟ این کاپشن دیگه موجود نمیشه؟نده قصده سفارش داشتم!
0
گلدتگ
گلدتگ
1399/01/25
سلام دوست عزیز این کالا برای 3 سال پیش هستش
سید محمد سوداگر
1395/08/19
این کاپشن نسبت به قیمتش عالیه از دست ندین این گلدتک رو محشره
1
گلدتگ
گلدتگ
1395/08/19
دوست عزیز خیلی خوشحالم که این محصول مورد پسندتون قرار گرفته و ممنونم که با ثبت دیدگاهتون به انتخاب دوستای دیگه کمک میکنید.
شهرام دانش
1395/08/23
من واقعابراتون متاسفام که بعداز8روزکه کاپشن رافرستاتیدکاپشن بدون سویشرت است لطفاقبل ازارسال کالا راکنترل کنید
1
گلدتگ
گلدتگ
1395/08/23
شهرام جان بابت ايراد محصول از شما عذرخواهي ميکنم و اميدوارم از ما دلگير نباشيد چون در تعداد بالاي هر محصول،این مسائل وجود داره اما مثل هميشه مسئوليتش رو به عهده ميگيريم و درصورتي که مطمئن هستيدممنون ميشم واسه تعويضش با تيم پشتيباني هماهنگ کنيد.
محمد پاکزاد
1395/08/25
سلام کاپشن کوهنوردی را دریافت کردم واقعا عالی است سپاسگزارم
1
گلدتگ
گلدتگ
1395/08/25
سلام محمد جان خیلی خوشحالم که دوست داشتی!

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید