محصولات پیشنهادی
دو مدل کمربند مردانه
دو مدل کمربند مردانه
دو مدل کمربند مردانه
دو مدل کمربند مردانه
دو مدل کمربند مردانه
دو مدل کمربند مردانه
دو مدل کمربند مردانه
دو مدل کمربند مردانه
دو مدل کمربند مردانه
توضیحات

گلدتگ امروز دو مدل کمربند با سگک LV و Hermes رو به شما دوستانمعرفی میکنه که هر دو مدل رو قبلا روی سایت داشتیم اما اینبار با قیمت خیلی پایین تری پیشنهاد داده شدند.

از نظر کیفیت ، شگک هر دو مدل با پیشنهاد های قبلی دبقیقا یکی هستش چه از نظر سایز و چه از نظر کیفیت اما تفاوت اصلی در کیفیت تسمه کمربندهاست که به هیچ وجه نمیتونیم از کیفیتشون تعریف کنیم ، چون نه ضخامت بالایی دارند و نه چرم (مصنوعی ) مرغوبی.

اما باز هم باید به این نکته اشاره کنیم که به نسبت قیمت بعد از تخفیفشون کاملا قابله قبولند مخصوصا وقتی که دور کمر قرار میگیرند ظاهر خیلی خوبی دارند و اگر هم از تسمه راضی نباشید میتونید عوضشون کنید چون در اصل فقط دارید پول سگک کمربند رو پرداخت میکنید.

در ضمن اینها همه نظرات تیم فروش ماست و اگر بعد از تحویل از گلدتگتون به هر دلیلی رضایت کامل رو نداشتید همونطور که میدونید میتونید تا ۷ روز برش گردونید.

حامد عباسی
1396/01/05
با سلام و تشکر از گلدتک.من سری قبل از هر دو مدل این کمربندها خریداری کردم.واقعاًضعیف بود خود کمربند که کوتاه بود اصلاً نمیتونستم ببندم بعد خیلی خیلی نازک و ظریفه .سگکش هم که اصلا فلزی نیست پلاستیکه .به نظر من واقعاً خوب نبود
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/01/14
حامد جان مرسی که نظرتون رو بهمون میگین همون طور که تو توضیحات اون هم گفتیم (تسمه کمربنده که به هیچ وجه نمیتونیم از کیفیتشون تعریف کنیم ، چون نه ضخامت بالایی دارند و نه چرم (مصنوعی ) مرغوبی ) اما خواهشی که ما همیشه از دوستهامون داریم این که میزان رضایت از هر پیشنهادی رو با قیمت اون مقایسه کنین این پیشنهاد به خاطر درخواست تمدید زیادی که داشته دوباره شارژ شده امیدواریم برای دوستهایی که سفارش دادن آفر خوبی باشه

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید