محصولات پیشنهادی
ساعت هوشمند ILIFE مدل Zed Watch
ساعت هوشمند ILIFE مدل Zed Watch
ساعت هوشمند ILIFE مدل Zed Watch
ساعت هوشمند ILIFE مدل Zed Watch
توضیحات

بعد از استقبال بینظیر از ساعت هوشمند smart watch اتمام موجودی و درخواست های بسیر زیاد برای تمدید این گلدتگ ، تیم فروش ما سری جدید ساعت هوشمند رو به شما دوستان معرفی میکنند که در امکاناتش به کاملیه مدل قبلیه فقط با کیفیت بالاتر و طراحی و ظاهر بهتر.

همیشه کاربران سخت گیری هم داریم که فراموش میکنند که کیفیت یک محصول در حد قیمتشه، خوب علت پیشنهاد این گلدتگ هم بیشتر برای همین دسته از کاربرانه ، چون با سرعت عملکرد مدل قبلی مشکل داشتند و یا بنظرشون کیفیت تاچ پایین بودش، این مدل ۱۰۰٪ از نمونه قبلی بهتره و لی دوستان باز هم توجه داشته باشند که انتظار سرعت و کیفیت تاچ اپل واچ رو نمیتونید ازش داشته باشید.

این مدل از نظر کیفیت LCD هم از مدل قبلی قویتره و شفافیت و وضوح بالتری داره.

این ساعت در سایت های معتبر با قیمت ۳۵۰ هزار تومان بفروش میرسه و یکی از دلیل اصلی این تخفیف زیاد روی محصول دیجیتال بخاطر تک رنگ و قرمز بودن این پارت هستش.

homayuon saberi
1395/06/15
سلام .دوستان هرکسی خریده یک توضیح بده .ایا میشه بندش را تعویض کرد.البته من ساعت قبلی را خریدم خیلی هم راضیم.فقط مشکل باطری دارند.مرسی از گلدتگ
0
امین سربی
1395/06/14
سلام گلدتگ جان، با توجه به رابطه ی خوب شما با محصولات اصلی شیاومی میخواستم که فروش دستبند هوشمند mi band 2 رو هم مد نظر قرار بدید، این دستبند در رده ی قیمتی مناسب و پایین خودش هیچ رقیبی رو نداره و در بازار یکه تازی میکنه و به حدی خوب بوده که با وجود دو برابر کردن تولید باز هم عرضه جوابگوی تقاضا نبوده!
در ضمن با توجه به تازگی محصول، اگر با قیمت مناسب در گلدتگ موجود بشه، میتونه SEO سایت رو میون سایت های ایرانی بالاتر ببره...
با تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/06/15
سلام دوست عزيز خيلي خوشحالم که تونستيم اعتمادتون رو جلب کنيم و مايل هستيد محصولات مورد نيازتون رو از طريق گلدتگ تهيه کنيد.ممنونم که وقت گذاشتي و پيشنهادت رو مطرح کردي.درخواستت رو به واحد فروش انتقال دادم و اميدوارم يکي از گلدتگ هاي بعدي ما باشه.
نغمه عليزاده
1395/06/16
ازروخود ساعت میشه sms رو جواب داد یا فقط میشه دید؟وآیا عین سری قبلی سیم کارت بهش میخوره؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/06/16
نغمه جان همونطور که در بخش ویژگی های محصول ذکر شده قابلیت نصب سیم کارت GPRS رو داره و امکان پاسخ دادن به مسیج رو دارید
مهرداد مردي پيله رود
1395/06/17
گلدتگ جان روز دوم رزوليشن ساعت به كل فرق كرد جوري ك تقريبا به سياه سفيد ميزنه نميدونم مشكل از كجاست اما انگاريا تو روز دوم بايد ببرم گارانتي ?
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/06/24
مهرداد جان درصورت امکان ممنون میشم بصورت حضوری تشریف بیارید و در غیر اینصورت با تیم پشتیبانی هماهنگ کنید
حسینی مدنی ساعت آی لایف
1395/06/17
با سلام
جناب همایون صابری عزیز
امکان تعویض بند هم وجود داره اما به دلیل اینکه انتن ساعت برروی بند نصب شده باید حتما بند اورجینال خودش را تهیه کنید تا مشکلی ازبابت انتن دهی ساعت نداشته باشید.
0
نيلوفر بيدار
1395/06/17
با سلام من اين ساعت رو تحويل گرفتم كيفيت صفحه و نمايش خوبه اسپيكرش هم قابل قبوله اما تو جاهاى شلوغ جواب نميده.دروبينش هم در حد دوربين ساعتِ كيفيت عالى نداره .در كل خيلى خوبه من راضيم.بندش رو هم ميتونيد بريد نمايندگيش با ٤٠هزار تومان براتون تعويض ميكنه ممنون از تيم گلدتگ
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/06/20
سلام نیلوفر جان خوشحالم که کیفیت و کارکرد محصول در حدی هست که رضایتتون رو جلب کنیم و ممنونم که بعد از استفاده از محصول وقت گذاشتید و دیدگاهتون رو با ما و دوستای دیگه درمیون گذاشتید
نغمه عليزاده
1395/06/20
سلام ببخشیدآیا امکان مرجوع کردن این ساعت وجودداره؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/06/20
سلام نغمه جان در صورتي که از محصول استفاده نشده باشه تا 7 روز امکان مرجوع شدن يا تعويض(درصورتي که سفارش مورد نظرتون موجود باشه و ثبت کرده باشيد)هست
فرناز احسانی
1395/06/21
عاشقشم خیلی دوسش دارم.هم اس ام اس میشه جواب داد هم تماس تلفنی هم گام شمار داره.ضبط صداش خوبه کیقیت دوربین عکاسیرو فیلمرداری هم در حد خیلی معمولی من دوسش دارم?
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/06/23
فرناز جان خیلی خوشحالم که از کیفیت و کارکرد این محصول راضی هستید و ممنونم که وقت گذاشتید و دیدگاهتون رو با ما و دوستای دیگه درمیون گذاشتید
احسان صاحبی
1395/06/22
سلام مرسی از گلدتک من این ساعتو خریدم بطور کلی ازش راضیم فقط بندش یزره تو ذوق میزنه
اگه کسی ادرس نمایندگیشو داره بهم بده ک بندشو عوض کنم
0
محمد هاشمی
1395/06/25
سلام.من این ساعت امروز به دستم رسید ولی اصن روشن نمیشه!؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/06/25
دوست عزيز بابت ايراد محصول از شما عذرخواهي ميکنم و اميدوارم از ما دلگير نباشيد چون در تعداد بالاي هر محصول،امکان خرابي وجود داره اما مثل هميشه مسئوليتش رو به عهده ميگيريم و درصورتي که مطمئن هستيد اين محصول ايراد داره ممنون ميشم واسه تعويضش با تيم پشتيباني هماهنگ کنيد.
رضا رحیمی
1395/06/31
سلام من امروز این ساعت ب دستم رسید ولی متاسفانه باطری همراش نبود?
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/07/01
سلام رضا جان ممنون میشم به تیم پشتیبانی اطلاع بدید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید