محصولات پیشنهادی
خالبرداری در مطب دکتر شاه حسینی
خالبرداری در مطب دکتر شاه حسینی
خالبرداری در مطب دکتر شاه حسینی
خالبرداری در مطب دکتر شاه حسینی
توضیحات

گلدتگ امروز هم خالبرداری با دستگاه RF در کلینیک دکتر شاه حسینی رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که می تونید با یک تخفیف فوق العاده از شر خال هایی که دوسشون ندارید خلاص بشید. این کار دیگه مثل قبل با روش های سنتی و قدیمی که احتمال بروز مشکلات خیلی وخیم تر از داشتن خال رو بهمراه داشت انجام نمیشه و دستگاه های مخصوص این کار ساخته شدند که در کمترین زمان و بصورت کاملا بهداشتی خال رو بر میدارند. تا امروز خدمات مختلف لیزر  از این مرکز رو به شما معرفی کردیم و نظرات مثبتی در مورد نحوه ارائه خدمات و برخورد دریافت کردیم ، امیدواریم تا این بار هم بتونیم رضایت شما رو بدست بیاریم ، پس مثل همیشه منتظر نظرات شما بعد از استفاده از خدمات هستیم.

samaneh jabbari
1395/09/07
من از این گلدتگ استفاده کردم.برخوردشون خیلی خوب بود و واقعا وقت گذاشتن ولی از نتیجه ی کار اصلا راضی نیستم.با وجودی که سه هفته از مراجعه ی من برای خالبرداری گذشته ولی هنوز روی پوستم جای زخم به صورت فرورفتگی باقی مونده با این که از کرمهای ترمیم کننده هم استفاده کردم.اولین باره که اینجا نظر میذارم اونم فقط بخاطر این که به دوستانی که میخان این گلدتگو بخرن اخطار داده باشم که انتخاب دکتر واقعا خیلی مهمه و ایشون اصلا متخصص پوست نیستن و پزشک عمومین.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/09/13
سمانه جان نسبت به فروش این مجموعه و نسب به نظر خوب دوستمون که از مجموعه گلدتگ پیشنهاد این مجموعه رو سفارش داده و استفاده کرده شما اولین کسی هستید که همچین دیدگاهی رو دارید امیدوارم گلدتگهای دیگه بتونه نظر شما رو به خودش جلب کنه
Fatima M
1395/09/17
سلام
ممنون از سمانه جون که نظرشونو گذاشتن
0
Fatima M
1395/09/17
سلام
ممنون از سمانه جون که نظرشونو گذاشتن
کاش بقیه هم نظر بدن
0

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید