محصولات پیشنهادی
پکیح ویژه لیزر SHR کلینیک آدینا
پکیح ویژه لیزر SHR کلینیک آدینا
پکیح ویژه لیزر SHR کلینیک آدینا
توضیحات

تکنولوژی جدید SHR مخفف( Super Hair Removal)، یک فرایند تضمینی در حذف موهای زائد  است که با سرعتی قابل تنظیم (چند شات بر ثانیه)، زمان انجام فرایند درمان  موهای زائد را بسیار کاهش داده است. در کلینیک‌ های مختلف لیزر SHR تنظیمات ویژه پوست های آسیایی، سیستم کولینگ بسیار قدرتمند، همراه با درمان بدون درد موهای زائد و عوارض سوختگی، سبب استقبال روز افزون پزشکان و بیماران از این تکنولوژی شده است.

گلدتگ امروز هم لیزر موهای زائد توسط دستگاه SHR در کلینیک زیبایی آدینا رو به شما عزیزان معرفی می کنه که شامل 4 پکیج ویژه هستش.

shamim banoo
1395/06/13
سلام و ممنون از این آفر خوب.یه سوال داشتم..می خواستم بدونم امکانش هست در هر بار استفاده از دو یا سه پکیج همزمان استفاده بشه؟ مثلا همزمان از پکیج1 و 2 با هم استفاده کنیم؟ یا فقط یک پکیج رو برای هر بار می تونیم خریداری کنیم؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/06/13
سلام دوست عزیز ممنون میشم با مرکز مورد نظر تماس بگیرید تا بهتر راهنماییتون کنند
پاييز تهراني
1395/07/07
سلام گلد تگ جان حدود دو هفته ي پيش خواهرم به من اين پرينت رو هديه داد و من از اين خدمات استفاده كردم در وهله ي اول از شما تشكر ميكنم بابت قيمت هاي خيلي پايين و كيفيت عالي كه اين كلينيك داشت برخوردشون خيلي عالي بود و بعد از ليزري كه انحام دادم موهاي زائدي كه ليزر كردم ريخته و در نيومده اون خانمي كه كار ليزر انجام ميداد فوق العاده كارشون حرفه اي و خوب بود ممنون از آفر خوبتون ، لطفا اين تخفيف رو تمديد كنيد
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/07/10
دوست عزيز خيلي خوشحالم که اين گلدتگ مورد پسندتون قرار گرفته.درصورتي که مايل به تمديد گلدتگ ها هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد(در قسمت پايين کليد خريد)به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد گلدتگ مورد نظر نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که گلدتگ مورد نظرتون يا مشابه رو واستون تمديد کنن.
کلینیک زیبایی آدينا
1395/07/10
دوست عزيز دستگاه هاي موجود در كلينيك همگي به روز و با متد روز هستن كه shr تاثير گذاري تا ٢٥ روز بعد از اولين مراجعه حرفه اي تر از دستگاه هاي ديگه نشون ميده و اگر كار شما ١٠ دقيقه زمان بر بوده قطعا رمان استاندارد جهت تاثير گذاري همين مدت بوده ، به هر حال تمام تلاش ما در جهت سرويس دهي خوب به مشتريان عزيز هستش
0
سحر فرقاني
1395/07/14
عالي بود گلدتگ جان ، خيلي راضي بودم هم من هم خواهرم واقعا راضي بوديم عالي بود كارشون ممنون از اين پيشنهاد خوبتون ميخواستم بپرسم ميتونم اين گلد تگ رو تا جلسه ي ششم بخرم يا فقط دو جلسه ميشه خريد كرد ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/07/15
سحر جان خیلی خوشحالم که از خدمات این مجموعه راضی هستید و ممنونم که دیدگاهتون رو با ما درمیون گذاشتید.درمورد استفاده از این خدمات بهتره با مجموعه مورد نظر هماهنگ کنید.
منا شمس
1395/07/06
سلام من ازین پیشنهاد استفاده کردم و اصلااااااا راضی نبودم
باتشکر از تخفیفات خوبتون لطفا برای گلدتک خدمات بیشتر تحقیق کنین
نه محیط مناسبی داشت نه دستگاهشون جدید بود و کل زمانی ک برای من گذاشتن ده دقیقه بود
فقط برخورد خوبی داشتن
1

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید