محصولات پیشنهادی
دستگاه خوشبوکننده‌ هوا Lemser
دستگاه خوشبوکننده‌ هوا Lemser
دستگاه خوشبوکننده‌ هوا Lemser
دستگاه خوشبوکننده‌ هوا Lemser
دستگاه خوشبوکننده‌ هوا Lemser
توضیحات

دفعه قبل دقیقا مشابه همین دستگاه رو با برند green world به شما دوستان معرفی کردیم که حدود هزار گلدتگ فروخته شد و کامنت های خیلی خوبی هم گرفت و درخواست های تمدید خیلی زیادی هم براش داشتیم، به همین خاطر گلدتگ امروز این دستگاه پرکاربرد رو از برند Lemser به شما دوستان معرفی میکنه که در حال حاضر مسواک و خوشبو کننده ژلی اون رو روی سایت داریم و بخاطر کیفیت خوب این دو محصول تقریبا از کارکرد و کیفیت این محصول جدید هم مطمئن هستیم.

اسپری مخصوص دستگاه رو هم میتونید از برند Nifty انتخاب کنید که از این کارخانه هم عطرجیبی روی سایت داریم و کیفیت قابله قبولی داشته و امتیاز اسپری دستگاه این برند هم امکان انتخاب از بین رایحه عطر و ادکلن های معروف و پرطرفداره.

امین بسکابادی
1395/08/16
سلام، من اخیرا این گلدتگ رو خریدم و به مشکلی برخوردم که فکر کردم شاید واسه بقیه دوستان هم پیش بیاد و راه حلی که پیدا کردم رو اینجا به اشتراک بزارم...
و اما مشکل: بعد از گذاشتن باطری و اسپری و راه اندازی، دستگاه در مدت کوتاهی باطری تموم کرد و یکی از باطریها به شدت داغ شد، با توجه به نو بودن باطریها مطمئن بودم مشکل از باطری نیست. بعد از مدتی کلنجار رفتن و بررسی متوجه شدم پلاتین های محل قرار گرفتن باطریها گوشه های بیرون زده ایی دارن که با قرار دادن اسپری به دلیل فلزی بودن بدنش باعث اتصال کوتاه و خالی شدن باطری میشه.
راه حل: سعی نکنید گوشه ها یا بدنه اسپری رو با چسب یا چیز دیگه عایق کنید، اگه پلاتین ها رو به آرومی از جاشون در بیارین متوجه میشین لبه های پایینی گرد هستن و اصلا گوشه ندارن، پس به سادگی پلاتین ها رو سر و ته جا بذارین(بنطر من گرد بودن لبه پایینی اصلا به همین خاطر بوده و موقع مونتاژ به این موضوع دقت نشده)
امیدوارم این توضیحات برای دوستان مفید باشه. موفق باشید
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/08/16
سلام امین عزیز یه دنیا ممنونم از اینکه وقت گذاشتید و با ثبت دیدگاهتون به دوستای دیگه کمک میکنید استفاده بهتری از محصول داشته باشند.
شهرزاد الف
1395/06/03
دوستانی که استفاده کردن سنسور دار چه فرقی داره با حالت سادش؟
0
فرزانه مقدم
1395/06/13
سلام ایا به همراه این دستگاه اسپری هم موجود است یا فقط خود دستگاه است؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/06/13
سلام فرزانه جان ممنون میشم توضیحات این محصول رو مطالعه کنید.
علی اکبر عبدی
1395/06/03
سلام.آیا اون قسمت آبی رنگ و دکمه مانند جلوی دستگاه کلید اسپری کردن دستی هست یا فقط دکوریه؟ لطفا توضیح بدید چون برای من این مورد مهمه.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/06/04
سلام دوست عزیز کامنتتون رو تایید میکنم تا دوستانی که از این محصول استفاده کردند راهنماییتون کنند
هدا صادقیان
1395/06/04
سلام. من قبلا خریدم و دکمه آبی برای اسپری دستی قابل استفاده هست
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/06/06
سلام عطیه جان ممنونم از توجهتون!
saman ebrahimi
1395/06/05
ببینبد دوستان دستگاه دستی هم تایمردار هست ینی اسپری را داخل دستگاه میزاری و تایم ده الی پانزده دقیقه تنظیم میکنید و بادو عدد باتری قلمی کارمیکند.
اما سنسوردار مثل دستگاه دستی امااتوماتیک و ریموت دار میتونید خودتون از راه دور با ریموت تنظیم کنید......
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/06/06
سام عزیز ممنونم که بعد از استفاده از محصول وقت گذاشتید و با ثبت دیدگاهتون به دوستای دیگه کمک میکنید با اطمینان بیشتری سفارششون رو ثبت کنند
فرزانه مقدم
1395/06/14
سلام لطفا این خرید منو کنسل کنید. تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/06/14
سلام فرزانه جان درخواستتون اجرا شد و مبلغش در حساب کاربري شما ذخيره شده.درصورتي که مايل هستيد مبلغ به کارت شما واريز بشه ممنون ميشم با تکميل فرم بازگشت وجه از حساب کاربري،به ما اطلاع بديد.
حمیدرضا حمیدی
1395/06/21
سلام
مدل سنسور دار در حقیقت به نور حساسه و میتونین تنظیم کنین که در تاریکی اسپری بکنه یا نکنه
و نکته بعدی که به نظرم نقصش هم هست اینه که به محض دیدن نور فارغ از اینکه تایم اسپری کردن هست یا نه مجددا اسپری میکنه
با در نظر گرفتن اینکه مدت زیادی نیست که این رو خریده ام به نظرم در کل کیفیت قابل قبولی داره
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/06/23
سلام حمیدرضای عزیز خیلی خوشحالم که از سفارشتون راضی هستید و ممنونم که وقت گذاشتید و دیدگاهتون رو درموردش با ما و دوستای دیگه درمیون گذاشتید
الهه یوسفی
1395/07/07
سلام
دیروز سفارشهام به دستم رسید که دستگاه خوشبوکننده هم جزوشون بود. ازتون ممنونم خیلی عالی و زیباست با جنسی حتی بهتر از تصویری که نشون دادین.
سپاس از خدمات شما
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/07/07
سلام الهه جان خیلی خوشحالم که این محصول مورد پسندتون قرار گرفته و ممنونم که وقت گذاشتید و با ثبت دیدگاهتون به دوستای دیگه کمک میکنید با اطمینان بیشتری سفارششون رو ثبت کنند
یاسر نصیری
1395/07/09
سلام مرسي از تيم شما من دستگاه سنسور دار و خريد كردم ٥ عدد يكي از اونها خرابه بايد پست كنم واستون يا اينكه قبلش هماهنگ كنم ؟ ممنون از شما
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/07/10
دوست عزيز بابت ايراد محصول از شما عذرخواهي ميکنم و اميدوارم از ما دلگير نباشيد چون در تعداد بالاي هر محصول،امکان خرابي وجود داره اما مثل هميشه مسئوليتش رو به عهده ميگيريم و درصورتي که مطمئن هستيد اين محصول ايراد داره ممنون ميشم واسه تعويضش با تيم پشتيباني هماهنگ کنيد.
setare sh
1395/07/25
سلام لطفا دستگاه بخور برای منزل هم جزو تخفیفاتون بزارید الان خیلی لازمه واسه این فصل، سپاس
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/07/25
سلام دوست عزيز خيلي خوشحالم که تونستيم اعتمادتون رو جلب کنيم و مايل هستيد محصولات مورد نيازتون رو از طريق گلدتگ تهيه کنيد.ممنونم که وقت گذاشتي و پيشنهادت رو مطرح کردي.درخواستت رو به واحد فروش انتقال دادم و اميدوارم يکي از گلدتگ هاي بعدي ما باشه.
سمانه لطفی
1395/09/28
سپاسگذارم از شارژ مجدد
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/09/28
سمانه جان خوشحالم که میتونین سفارشتون رو ثبت کنین ممنون از همراهیتون
سمانه لطفی
1395/09/29
متاسفانه تا من میام خرید کنم باز تموم میشه که.... اگه انکانش هست مجدد شارژ کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/09/30
سمانه جان امیدوارم که مدل سنسوردار اون هم تمدید بشه تا شما هم بتونین سفارشتون رو ثبت کنین اما ممنون میشم که رو دکمه درخواست تمدید کلیک کنین تا با دوستهای خوبمون که مایل به شارژش هستن همراه بشین همین جا از کاربرای عزیزمون خواهش میکنیم که برای با خبرشدن از گلدتگ های پرطرفدار که تو هر لحظه ممکنه تمدید بشن و یا گلدتگ های جدید لینک تلگرام گلدتگ : telegram.me/goldtag_net رو دنبال کنن

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید