محصولات پیشنهادی
طی سطلی Spin Mop
طی سطلی Spin Mop
طی سطلی Spin Mop
طی سطلی Spin Mop
طی سطلی Spin Mop
طی سطلی Spin Mop
طی سطلی Spin Mop
طی سطلی Spin Mop
طی سطلی Spin Mop
طی سطلی Spin Mop
طی سطلی Spin Mop
طی سطلی Spin Mop
طی سطلی Spin Mop
توضیحات

تا به امروز طی های مختلفی رو در این رنج قیمتی (حدود ۴۰ تومن) به شما دوستان معرفی کردیم و تیم فروش ما از نظرات شما دوستان به تجربیات خوبی رسیدند تا به چه نکاتی در طی های دو موتوره باید دقت کنند، به همین خاطر گلدتگ امروز سری جدید طی سطلی Spin Mop رو به شما دوستان معرفی میکنه که ضعف مدل های قبلی رو نداره.

اول از همه دسته دو تکه جدا شو تا در مواقعی که طی رو لازم ندارید بتونه با جدا شدن دسته فضای کمتری بگیره و دسته این مدل مهره جداگانه هم نداره که موقع جدا شدنه دسته گم بشه(بعضی از مدلهای قبلی با جدا شدن دسته مهره بین دو تکه بیرون میفتاد و گم میشد)

کیفیت بهتر قالب سطل چرخشی که باعث میشه روان تر و بهتر بچرخه( بعضی از مدلهای قبلی کیفیت قالب پایین تری داشتند و خیلی اوقات موقع چرخش گیر میکردند)

کیفیت بهتر شیر تخلیه که نسبت به مدلهای قبلی تقریبا نشتی آب نداره.

البته توجه داشته باشید که تعریف های ما از این مدل نسبت به قیمتش هستش و با طی هایی که قیمت بعد از تخفیفشون حدود ۹۰ تومن هستش مقایسشون نکنید و این بار هم برای بدست آوردن رضایت بیشتر شما عزیزان ، امکان انتخاب رنگ رو با وجودی که تاثیری در کاربرد اون نداره ، برای شما فراهم کردیم

سیاوش زرافشان
1395/05/21
با عرض سلام و ادب و خسته نباشید خدمت گروه گلد تک عزیز
جهت راهنمایی دوستان خریدار خواستم بگم من این محصول رو قبلا خریداری کردم جنسش خوبه قیمتش مناسب و کارایی خیلی زیادی در منزل داره حتما توصیه میکنم که دوستان دیگه هم خریداری کنن
با تشکر و خدا قوت
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/05/21
سلام دوست عزیز خیلی خوشحالم که از کیفیت و کارآیی این محصول راضی هستید و ممنونم که وقت گذاشتید و با ثبت دیدگاهتون به انتخاب دوستای دیگه کمک میکنید.
shadi behrozian
1395/05/22
سلام ببخشید یک سوال دارم ایا سبدش که پلاستیکی هست امکان شکستنش و زود خراب شدنش هست؟ برای این مسیله در خریدم تردید دارم. لطفا سبد استیل را هم تمدید کنید.
ممنونم
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/05/23
سلام شادی جان درمورد درمورد کیفیت محصول مثل همیشه امیدوارم دوستانی که استفاده کردند نظرشون رو بگن و درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد(در قسمت پايين کليد خريد)به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.
سپیده شاکری
1395/06/14
سلام. من قبلا از این محصول ازتون خرید کردم و خیلی راضی هستم. الان به یکی دیگه احتیاج دارم. لطفاً تمدید کنید :)
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/06/14
دوست عزيز خيلي خوشحالم که اين محصول مورد پسندتون قرار گرفته.درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد(در قسمت پايين کليد خريد)به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید