محصولات پیشنهادی
تخته رسم جادویی
تخته رسم جادویی
تخته رسم جادویی
تخته رسم جادویی
تخته رسم جادویی
تخته رسم جادویی
تخته رسم جادویی
تخته رسم جادویی
تخته رسم جادویی
تخته رسم جادویی
تخته رسم جادویی
تخته رسم جادویی
تخته رسم جادویی
توضیحات

گلدتگ امروز یک محصول جالب رو برای کوچولوها به شما دوستان پیشنهاد میده ، تخته جادویی میتونه یک هدیه عالی برای بچه ها با شه تا به نقاشی علاقه مند بشند و بتونند قوه تخیلشون رو تقویت کنند.

دیدید که بچه ها علاقه زیادی به این دارند تا هر بار نقاشیشون رو روی یک صفحه جدید و تمیز بکشند و اگر یک دفتر ۱۰۰ برگ بهشون بدید در مدت زمان کمی تمام صفحات اون رو پر میکنند، خوب به کمک این تخته بچه ها میتونند هر باری که روش نقاشی کشیدند با حرکت دادن دکمه زیر تخته ، صفحجه رو تمیز و پاک کندد و از اول روی تخته تمیز ، نقاشی جدیدی بکشند، امتیاز این نوع تخته نسبت به تخته وایت برد، پاک شدن صصفحه تخته در یک ثانیه هستش که علاوه بر سریع بودن حس جالب تری به بچه ها میده.

توجه داشته باشید مایع روی تخته ها جزوی از ساختارشون هستش و هیچ ضرری برای پوست نداره.

آرمینا پرهنر
1400/02/09
لطفا موجود کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1400/02/09
لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کنید
سکینه حسینی
1395/05/26
سلام,لطفا اسباب بازی های چوبی و اموزشی هم به محصولاتتون اضافه کنید.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/05/26
سلام دوست عزيز خيلي خوشحالم که تونستيم اعتمادتون رو جلب کنيم و مايل هستيد محصولات مورد نيازتون رو از طريق گلدتگ تهيه کنيد.ممنونم که وقت گذاشتي و پيشنهادت رو مطرح کردي.درخواستت رو به واحد فروش انتقال دادم و اميدوارم يکي از گلدتگ هاي بعدي ما باشه.
Maryam Rafie
1395/05/27
سلام خیلی این آفرو دوست داشتم چون زمان کودکی یدونه بزرگشو داشتم برای همین برای کودک آیندم خریدم...خیلی راضی بودم ...مرسی
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/05/30
سلام مریم جان خیلی خوشحالم که این محصول مورد پسندتون قرار گرفته و ممنونم که بعد از تحویل کالا،دیدگاهتون رو با ما درمیون گذاشتید
سعیده ج
1395/05/26
سلام، این تخته برای من خیلی خاطره ساز بوده، و خاطرات بچگیم رو زنده کرد، برای یکی از کوچولوهای فامیل خریدم و همسرم انقدر خوشش اومده بود که دقایق زیادی سرگرم بود. ممنون گلدتگ :)
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/05/26
دوست عزيز خوشحالم که از کيفيت اين محصول راضي هستيد و ممنونم که بعد از استفاده از محصولات با ثبت ديدگاهتون به انتخاب دوستاي ديگه کمک ميکنيد.اميدوارم با معرفي گلدتگ به دوستاي ديگه به پيشرفت بيشتر ما کمک کنيد چون با شناخته تر شدن گلدتگ بستر بيشتري جهت همکاري با تامين کننده هاي مختلف فراهم خواهد شد.
مهدی فرقانی نیا
1395/07/10
سلام
متاسفانه من تجربه خوبی از سایت شما تو تحویلهای غیر حضوری ندارم. یکی از تخته های تحویلی به شکل بسیار بدی شکسته و بدون بسته بندی تحویل شده و ظاهرا پیک های محترم گلدتگ بیشتر به تحویل کالا فکر میکنند نه سالم تحویل دادن. بسته بندی چاقو و قالب تخم مرغ هم کاملا دفرمه شده بود. تخته رسم جهت مرجوعی ارسال میشود.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/07/11
دوست عزيز بابت ايراد محصول از شما عذرخواهي ميکنم و اميدوارم از ما دلگير نباشيد چون در تعداد بالاي هر محصول،امکان خرابي وجود داره اما مثل هميشه مسئوليتش رو به عهده ميگيريم و درصورتي که مطمئن هستيد اين محصول ايراد داره ممنون ميشم واسه تعويضش با تيم پشتيباني هماهنگ کنيد.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید