محصولات پیشنهادی
کاور کوسن طرح دار
کاور کوسن طرح دار
کاور کوسن طرح دار
کاور کوسن طرح دار
کاور کوسن طرح دار
کاور کوسن طرح دار
کاور کوسن طرح دار
کاور کوسن طرح دار
کاور کوسن طرح دار
کاور کوسن طرح دار
کاور کوسن طرح دار
کاور کوسن طرح دار
کاور کوسن طرح دار
کاور کوسن طرح دار
توضیحات

گلدتگ امروز کاور های کوسن با طرح های چاپی و نمدی زیبا رو به شما دوستان پیشنهاد میده که میتونه یک تغییر زیبا و چشمگیر در دکوراسیون خونه بوجود بیاره ، مخصوصا بخاطر داشتن رنگ های روشن و شاد.

علت اختلاف قیمت دو مدل چاپی و نمدی علاوه بر تفاوت در جنس پارچه، زمان بیشتر تولید نمونه نمدی هستش، چون تمام دوخت ها کار دست هستش و وقت زیادی میبره تا تمام طرح ها برش بخورند و دوخته بشند.

توجه داشته باشید که این مدل فقط کاور کوسن هستش و باید بالشت داخلی بصورت جداگانه تهییه بشه و ما هم فقط بصورت کاور با سایز استاندارد این گلدتگ رو پیشنهاد دادیم تا امکان ارسال با پیک گلدتگ برامون وجود داشته باشه( در غیر اینصورت فقط باید با پیک آزاد ارسال میشد که از نظر قیمتی توجیح نداشت)

saman ebrahimi
1395/06/04
من دوتا کاور کوسن ( گل قرمز ) خریدم خیلی جنسش خوبه..<br> نظرات قبلی خودمم گفتم قیمتی که گلدتگ روی کالاها میزاره عالی من 9 ساله از فروشگاه ... بعدش. ... و.......... خرید میکنم هیچ کدومش قیمت گلدتگ را نداره و همین کاور را با قیمت دو برابر گلدتگ گذاشتند...<br> بخاطر همین میگم قیمت کالای گلدتگ عالیه...<br> <br> مرسی گلدتگ بابت قیمت خوبه این کاور..
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/06/10
دوست عزیز خیلی خوشحالم که علاوه بر کیفیت محصولات از عملکرد تیم راضی هستید و ممنونم که بین سایتهای تخفیف گروهی گلدتگ رو انتخاب میکنید.امیدوارم بتونیم رضایت و اعتمادتون رو تا حدی جلب کنیم که با معرفی گلدتگ به دوستای دیگه به پیشرفت بیشتر ما کمک کنید.
مهرین جلیلی
1395/08/02
سلام و خسته نباشید ممنونم از گلدتگ بابت محصولات با قیمت مناسب کالاهای خریداری بنده که شامل کاورهای کوسن هم می شد بسیاز عالی بود لطفا اگر ممکن است کاور کوسن - شاخه و گل سبز را مججدا شارژ بفرمایید
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/08/03
دوست عزيز خيلي خوشحالم که اين محصول مورد پسندتون قرار گرفته.درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد(در قسمت پايين کليد خريد)به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.
آ مهرابی
1396/09/21
سلام خسته نباشید لطفا دوباره این کار رو تمدید کنید من ازش خریدم واقعا جنس خوبی داره . و حالا باز هم ازش لازم دارم. مرسی گلدتگ
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/22
سلام دوست عزيز ......خيلي خوشحالیم که اين محصول مورد پسندتون قرار گرفته.درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید