محصولات پیشنهادی
فلش فانتزی Dinosaur Driver
فلش فانتزی Dinosaur Driver
فلش فانتزی Dinosaur Driver
فلش فانتزی Dinosaur Driver
فلش فانتزی Dinosaur Driver
فلش فانتزی Dinosaur Driver
توضیحات

تا به امروز فلش های فانتزی زیادی رو به شما دوستان معرفی کردیم و ایبار فلش های فانتزی با برند  Dinosaur Driver رو به شما عزیزان پیشنهاد میدیم که مشابهشون رو قبلا با قیمت بالاتر و تخفیف کمتر روی سایت  داشتیم، اما همونطور که میدونید تکنولوژی با گذشت زمان ارزون میشه و به همین خاطر ایندفعه تیم فروش ما موفق شدند تا فلش ها با قیمت خیلی بهتری پیشنهاد داده بشند.

 

مسعود كلانتری
1395/05/30
سلام
من امروز خریدم به دستم رسید و تازه متوجه شدم با ظرفیت بالاتر هم موجود بوده ایا امکان داره مرجوع کنم و فلش با حافظه بالاتر رو سفارش بدم .
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/05/30
سلام مسعود جان در صورتي که از محصول استفاده نشده باشه تا 7 روز امکان مرجوع شدن يا تعويض(درصورتي که سفارش مورد نظرتون موجود باشه و ثبت کرده باشيد)هست
*طاهره پورسیف*
1395/06/10
باعرض سلام
ممنون میشم فلش طرح کیتی رو دوباره شارژ فرمایید.
با سپاس
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/06/10
دوست عزيز خيلي خوشحالم که اين محصول مورد پسندتون قرار گرفته.درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد(در قسمت پايين کليد خريد)به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.
امین نصیرپور
1395/06/12
ممنون میشم ازین فلش ها که یه سرش یو اس پی هستش یه سرش میکرو یو اس پی که مستقیما به گوشی وصل میشه و به عنوان otg میشه استفاده کرد بیارین..
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/06/14
سلام دوست عزيز خيلي خوشحالم که تونستيم اعتمادتون رو جلب کنيم و مايل هستيد محصولات مورد نيازتون رو از طريق گلدتگ تهيه کنيد.ممنونم که وقت گذاشتي و پيشنهادت رو مطرح کردي.درخواستت رو به واحد فروش انتقال دادم و اميدوارم يکي از گلدتگ هاي بعدي ما باشه.
asma kermani
1395/06/21
سلام و عرض ادب من یک فلش مینیون 16 گیگ خریدم بعد دوروز کار نمیکنه دستگاهم نمیشناستش چیکار کنم؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/06/23
دوست عزيز بابت ايراد محصول از شما عذرخواهي ميکنم و اميدوارم از ما دلگير نباشيد چون در تعداد بالاي هر محصول،امکان خرابي وجود داره اما مثل هميشه مسئوليتش رو به عهده ميگيريم و درصورتي که مطمئن هستيد اين محصول ايراد داره ممنون ميشم واسه تعويضش با تيم پشتيباني هماهنگ کنيد.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید