محصولات پیشنهادی
سمینار معرفی سهام های بورس پربازده در سال 95
سمینار معرفی سهام های بورس پربازده در سال 95
توضیحات

گلدتگ امروز  سمینار معرفی سهام های بورس پربازده در سال 95 رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که در این سمینار به بررسی عوامل تاثیر گذار در اونس جهانی ،  تاثیر تصمیمات بانک مرکزی امریکا در اونس جهانی ،  تاثیر تصمیمات بانک مرکزی امریکا در اونس جهانی ،  روانشناسی بازار ،  بررسی نقدینگی و تاثیرات آن بر تورم و بازارهای مالی ،   نظام های نرخ ارز در ایران و جهان ،  عوامل تاثیر گذار در افزایش نرخ ارز ،  تحلیل سیاست های دولت یازدهم درباره مسکن ، دلایل اصلی افزایش نرخ مسکن ، بررسی پتانسیل سودهی بورس در مقایسه با بازارهای دیگر ،   تحلیل هفتگی بازار بورس در یک ماه آینده پرداخته شده و تمامی تحلیل ها  توسط قویترین تحلیل گر بازارهای مالی مهندس فرزان راعی انجام می شود.

از سوابق کاری ایشان هم می توان به تحلیل افزایش روند اونس جهانی و ارز در سال 90 ، پیش بینی افزایش حدود 100% مسکن در نیمه دوم 91 ، پیش بینی رکود مسکن از سال 92 تا اوایل 96 و ... اشاره کرد.

قبلا هم این گلدتگ رو به شما معرفی کرده بودیم و نظرات خیلی مثبتی در مورد کامل و جامع بودن مطالب ، ارائه توصیه های موثر و ... دریافت کردیم ، امیدواریم تا این بار هم بتونیم رضایت شما رو بدست بیاریم.

 

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید