محصولات پیشنهادی
گردنبند چوبی
گردنبند چوبی
گردنبند چوبی
گردنبند چوبی
گردنبند چوبی
گردنبند چوبی
گردنبند چوبی
گردنبند چوبی
گردنبند چوبی
توضیحات

گلدتگ امروز گردنبند چوبی مدل همسا رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که دارای 4 طرح مختلف هماسا ، اسکلت , Love و Cross بوده و امتیاز اصلی ، ترکیب رنگی متفاوت مهره ها ، استفاده از سنگ های فیروزه و پلاک های متفاوت هستش که ظاهر شکیل و چشم گیرتری رو ایجاد کرده ، همچنین اینکه طراحی آن بگونه ایست که می تونه برای خانم ها و آقایان قابل استفاده باشه.

جالبه بدونید دست همسا یک طلسم باستانی خاور میانه است که نماد دست خدا است. این نماد در تمام ادیان یک علامت محافظ است و برای دارنده آن، شادی، شانس، سلامتی و اقبال خوب به ارمغان می آورد و اغلب به عنوان یک آویز گردنبند استفاده می شود 

رویا حیدری
1395/04/25
لطفا گوشواره اویزی ,رنگ ثابت ,هم بیارید برامون
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/04/26
سلام دوست عزيز خيلي خوشحالم که تونستيم اعتمادتون رو جلب کنيم و مايل هستيد محصولات مورد نيازتون رو از طريق گلدتگ تهيه کنيد.ممنونم که وقت گذاشتي و پيشنهادت رو مطرح کردي.درخواستت رو به واحد فروش انتقال دادم و اميدوارم يکي از گلدتگ هاي بعدي ما باشه.
سعید رشیدان
1395/04/26
دست همسا طلسم است و به عقیده فراماسونها بز Goat نماد شیطان است و حرف اول G را هم به وضوح در وسط و اطراف این طلسم میبینید. حمل طلسم هم چه به عمد و چه با جهل فقط میتونه مصداق شرک باشه.ممنون میشم اگه این پیشنهاد را بردارید لطفا.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/04/26
دوست عزیز ممنونم از اینکه وقت گذاشتید و دیدگاهتون رو با ما درمیون گذاشتید اما خواهش میکنم درمورد لغت HAMASA بیشتر تحقیق کنید.
سعید رشیدان
1395/04/26
به هرحال خمسا از نمادهای یهودیان است.
0
سعید رشیدان
1395/04/26
ممنون از شما.همانطور که در https://en.m.wikipedia.org/wiki/Hamsa هم نوشته خصوصا در بخش تاریخچه میشود ملاحظه کرد که نظریه های مختلفی هست. به هر حال هر کس حق انتخاب دارد. ممنون که کامنتم را تائید کردید.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/04/26
سلام دوست عزیز ممنونم از توجهی که به گلدتگ دارید کاربرایی مثل شما همیشه واسه ما قابل احترام هستن اما همونطور که میبینید استقبال زیادی از این محصول شده.مثل همیشه نظر شما واسمون قابل احترامه و قطعا با تیم فروش درمیون گذاشته میشه و مثل همیشه سعی میکنیم در انتخاب محصولات دقت کنیم.یه دنیا ممنونم از اینکه وقت گذاشتید و دیدگاهتون رو با ما و دوستای دیگه درمیون گذاشتید.
رویا عابدی
1395/04/26
طبق تحقیقی که من کردم نماد همسا به این معنی هست:
آسیای شرقی – Hamsa :در آسیای شرقی چشم سوم با نماد دستی که چشمی در وسط آن است،Hamsa،Khamsa یا Hamesh نامیده می شود.آن سمبلی از یک چشم در کف دست است و معمولاً نیز دست راست می باشد که نشانی محافظ در برابر چشم شیطان و خطر و بد اقبالی ناشی از حسادت دیگران به شمار می آید.آن همچنین به عنوان دست فاطمه در اسلام و دست میریام در یهودیت سمبلی شناخته شده است.نماد Hamsa در طول هزاران سال به عنوان طلسم یا جادو مورد استفاده قرار می گرفت و به نظر می رسد که ریشه های آن از بین النهرین قدیم با دست Ishtar که نمادی از محافظت الهی ست، آمده است.نماد چشم در کف دست همچنین در فرهنگ های Mayan و Aztec آشکار است و در آثار هنری آمریکایی های بومی به چشم می خورد،
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/04/27
رویا جان ممنونم که وقت گذاشتید و با ثبت دیدگاهتون به دوستای دیگه کمک میکنید با اطلاعات کافی سفارششون رو ثبت کنند

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید