محصولات پیشنهادی
شلوارک بچه گانه کارتونی
شلوارک بچه گانه کارتونی
شلوارک بچه گانه کارتونی
شلوارک بچه گانه کارتونی
شلوارک بچه گانه کارتونی
شلوارک بچه گانه کارتونی
توضیحات

گلدتگ امروز  شلوارک پسرانه رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که دارای طرح های متفاوت روی پارچه از شخصیت های معروف و پرطرفدار کارتونی donald duck , Micky Mouse و Goofy هستش و استفاده از رنگبندی شاد و متفاوت ، ظاهر چشم گیرتری رو بوجود آورده.

این محصول هم نسبت به قیمت بعد از تخفیفش ، کیفیت قابل قبولی داره ، اما اصلا نمی تونید از آن انتظار کیفیت بالا و پارچه ی نرم و لطیفی داشته باشید و جزء پایین ترین کیفیت های موجود در بازار بحساب میاد و همان طور که قبلا هم توضیح داده ایم ، بخاطر داشتن سطح انتظارهای مختلف در افراد ، تیم فروش ما همیشه کیفیت های متفاوت از محصولات رو برای شما آماده کنه تا بتونیم بیشترین سطح رضایت رو بدست بیاریم .

ویژگی بعدی کمر کشی این محصوله که می تونه برای سایزهای بیشتری قابل استفاده باشه و جزء مدل هایی بحساب میاد که می تونه برای دخترها و پسرها قابل استفاده باشه.

توجه داشته باشید سایزهای نوشته شده در حالت عادی و بدون گشیدگی می باشد

 

shalvarak cartoon

جواد خانلاری
1395/04/28
سلام

با عرض خسته نباشید
گلدتگ جان شلوارکهایی که سفارش داده بودم به دستم رسید ولی متاسفانه تصور اینکه کیفیت اونها اینقدر ضعیف و غیر قابل مصرف باشه رو نداشتم و خواستم خواهش کنم شلوارکها رو مرجوع کنم خدمتتون چون واقعا غیر قابل استفاده اند .
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/04/30
جواد عزیز کامنت شما 19:09:58 ثبت شده که بعد از تایم کاری ما هستش و درواقع کامنتتون بعد از یکروز پاسخ داده شده و بابتش عذرخواهی میکنم دلیلش تعداد بالای کامنتها هستش .با توجه به تعداد نسبتا بالاي فروش محصولات و سطح انتظارات مختلف ما انتظار دريافت نظرات متفاوت رو داريم بهمين دليل درصورتي که از محصول استفاده نشده باشه طبق گفته هاي ما در سايت 7 روز ضمانت برگشت داره چون بدترين اتفاق واسه ما بلااستفاده موندنه گلدتگ هاست.ممنونم که بعد از دريافت کالا وقت گذاشتيد و نظرتون رو درموردش با ما و دوستاي ديگه درميون گذاشتيد

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید