محصولات پیشنهادی
معاینه چشم آفتاب گستر قلعه
معاینه چشم آفتاب گستر قلعه
معاینه چشم آفتاب گستر قلعه
معاینه چشم آفتاب گستر قلعه
معاینه چشم آفتاب گستر قلعه
معاینه چشم آفتاب گستر قلعه
توضیحات

دو تصور غلط در مورد معاینه ی چشم وجود دارد؛ یکی این که اگه خوب می بینید نیازی به معاینه ی چشم ندارید و دیگری این که "تست بینایی" که حدت بینایی را با استفاده از تابلوهای مخصوص اندازه گیری می کند همان معاینه چشمی است با اسمی دیگر.

اما باید توجه داشت که چشم پزشک در واقع علاوه بر تست بینایی، چشم شما را از نظر بیماری های دیگری نیز که ممکن است علائم زودرس نداشته باشند ولی نیاز به درمان زودرس دارند معاینه می کند. بنابراین معاینه کامل چشمی بسیار بیشتر از یک تست بینایی است و صرف نظر از سن و سلامت جسمانی، هر شخصی باید به صورت دوره ای و منظم مورد معاینه چشمی قرار گیرد.

بهمین خاطر گلدتگ امروز معاینه چشم در آفتاب گستر قلعه رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که ویژه بانوان و آقایان هستش و علاوه بر معاینه چشم میتونید از تخفیف عالی برای گرفتن فریم و عدسی های عینک هم استفاده کنید.

سپیده برمک
1395/04/24
با سلام
من از این گلدتگ اصلا رضایت ندارم
چون یه آقای غیر متخصص با مهر یه خانم اپتومپریست نشسته اونجا و شماره چشم میده
کاملا شماره چشم اشتباه
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/04/27
سلامسپیده جان پیشنهاد این مجموعه ها به نوعی تبلیغ سرویس دهی هستش تا درصورت تمایل یکی از کاربرای همیشگی اونها باشید.البته تا به امروز شما اولین نفری هستید که از کیفیت خدماتشون راضی نیستید و به ما اطلاع دادید.ممنونم که بعد از استفاده از این گلدتگ وقت گذاشتید و دیدگاهتون رو درموردش با ما درمیون گذاشتید تا دوستای دیگه با اطلاعات کافی از این گلدتگ استفاده کنن
شبنم لطیفی
1395/05/17
بنظر من که خوب بود، وقت کافی گذاشتن ، توجه کافی هم داشتن. نمی دونم از کجا میشع تخصصشون رو محک بزنیم..
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/05/18
شبنم جان خیلی خوشحالم که از کیفیت خدماتشون راضی هستید و ممنونم که وقت گذاشتیدو بعد از استفاده دیدگاهتون رو با ما درمیون گذاشتید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید