محصولات پیشنهادی
کارت APPLE ID
کارت APPLE ID
توضیحات

اگر از طرفداران اپل باشید و یا یکی از محصولات اپل را داشته باشید حتما میدانید که یکی از اصلی ترین مواردی که برای استفاده هر چه بهتر از دستگاه خود و قابلیت هایش باید تهیه کنید ، APPLE ID  هستش. 

گلدتگ امروز هم کارت APPLE ID رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که در واقع یک حساب کاربری بر روی سایت Apple می باشد و به شما امکان ثبت سفارش، دانلود نرم افزار، آپدیت نرم افزار، بک اپ گیری از اطلاعات، محافظت از دستگاه و ... را می دهد.

از جمله امکانات و قابلیت های Apple ID می توان به امکان دانلود نرم افزار و بازی از App Store ،  امکان دانلود موزیک، فیکم و ویدیو از iTunes Store ، امکان بک آپ گیری و حفظ اطلاعاتی مانند شماره تلفن های دستگاه از طریق اینترنت و  امکان ردیابی دستگاه های اپل در صورتی سرقت یا گم شدن اشاره کرد.

امتیاز بعدی امکان پشتیبانی از این محصول توسط تامین کننده هستش که در صورت داشتن مشکل ، می تونید با ID تلگرام APPLEIDBUY و یا شماره ی روی کارت تماس بگیرید

توجه داشته باشید نمونه های مختلف از این محصول در بازار موجوده و امتیاز اصلی ، آماده بودن اونه که دیگه احتیاجی به اتلاف وقت نداشته و از این طریق از هر گونه سوء استفاده از ایمیل اصلی و اطلاعات شخصی جلوگیری می شود.

 

حدیث نقاش زاده
1395/04/13
سلام
من اين اپل آيدي رو خريداري كردم ولي وقتي وارد گوشي كردم ميگه اين آدرس قبلا استفاده شده. شماره هاي پشتيباني روي كارت هم خاموش هست. ميشه لطفا پيگيري كنيد؟
0
حدیث نقاش زاده
1395/04/13
سلام
از طريق تلگرام تماس گرفتم و خيلي سريع جواب و عالي دادن. مشكلم حل شد.
ممنون و متشكر از گلدتك عزيز به خاطر محصولي كه قيمت خوب و پشتيباني عالي داره.
0

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید