محصولات پیشنهادی
ماساژ صورت مرکز آروما
ماساژ صورت مرکز آروما
ماساژ صورت مرکز آروما
ماساژ صورت مرکز آروما
ماساژ صورت مرکز آروما
ماساژ صورت مرکز آروما
توضیحات

گلدتگ امروز ماساژ صورت در مرکز آروما رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که با استفاده از روغن های 100 درصد گیاهی انجام میشه و یکی از پرکاربردترین فواید ماساژ صورت، پیشگیری از پیری پوست و حفظ جوانی و شادابی آن است.

 

از اهداف دیگر این ماساژ هم می توان به بهبود جریان خون و لنف پوست، با هدف بهبود قوام پوست و کشش عضلانی صورت، ریلکس شدن عضلات صورت و اطراف چشم، از بین رفتن سردرد، کاهش استرس و نگرانی اشاره کرد.

عاطفه علیلی
1395/04/08
بااحترام ...من قبلا از این گلد تک استفاده کردم بسیار عالی وبا متد درست انجام می شد والان مجدد گلد تک را تهیه کرده وقصد مراجعه دارم ضمنا سالن ماساژ بسیار تمیز وآرام می باشد
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/04/08
دوست عزيز خوشحالم که از کيفيت سرویس دهی این مجموعه راضي هستيد و ممنونم که بعد از استفاده از خدمات با ثبت ديدگاهتون به انتخاب دوستاي ديگه کمک ميکنيد.اميدوارم با معرفي گلدتگ به دوستاي ديگه به پيشرفت بيشتر ما کمک کنيد چون با شناخته تر شدن گلدتگ بستر بيشتري جهت همکاري با تامين کننده هاي مختلف فراهم خواهد شد.
نگار حسینی
1395/05/19
سلام ، مرسی گلدتک عزیز.بسیار خوش برخورد و واقعا کاربلدن. من برای ماساژ بدن هم رفتم و میتونم بگم عالیییی
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/05/19
سلام نگار جان خیلی خوشحالم که از سرویس دهی و خدمات این مجموعه راضی هستید و یه دنیا ممنونم که بعد از استفاده از این گلدتگ وقت گذاشتید و دیدگاهتون رو با ما و دوستای دیگه درمیون گذاشتید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید