محصولات پیشنهادی
دوره های آموزشی زبان هنرکده آتش
دوره های آموزشی زبان هنرکده آتش
دوره های آموزشی زبان هنرکده آتش
دوره های آموزشی زبان هنرکده آتش
دوره های آموزشی زبان هنرکده آتش
توضیحات

در دنیای امروزی چند زبانه بودن و علی الخصوص تسلط بر زبان انگلیسی یکی از نیازهای اساسی جوامع پیشرفته و در حال توسعه است و لذا این امر، هر فرد آگاه از تبادلات و معادلات جوامع مدرن را مترصد می سازد تا در جهت یادگیری یک زبان بین المللی که بهترین آن زبان انگلیسی می باشد تمام تلاش خود را مبذول دارد و همچنین این موضوع بسیاری از والدین دلسوز را  نیز مشمول خود می سازد.

بهمین خاطر گلدتگ امروز هم دوره های آموزشی زبان هنرکده آتش رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که شامل 2 دوره مختلف زبان انگلیسی و فرانسه ،، ویژه کودکان و نوجوانان بوده و با تمام شدن مدرسه ها داشتن زمان آزاد ، می تونید ساعت های مفیدی رو براشون ایجاد کنید.

 یادگیری یک زبان جدید باز کننده ی پنجره ای نو به سوی فرهنگ و تمدنی جدید است لذا در دنیایی که در آن انسان ها و فرهنگ ها روز به روز به یکدیگر نزدیک تر شده و تقارن بیشتری پیدا می کنند آشنایی با یک فرهنگ بین المللی برگ برنده ی افراد در دنیای مدرن امروزی می باشد. همچنین یادگیری زبان انگلیسی سبب بهبود توانایی های ارتباطی در کودکان می شود زیرا فعالیت های کلاسی به گونه ای طراحی می گردند که کودک یا نوجوان ملزم به برقراری ارتباط به طرق مختلف خواهد بود که در سیر تکاملی شخصیت وی به طور چشم گیری تاثیر گذار خواهد بود.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید