محصولات پیشنهادی
پاراگلایدر خلبان غلامی
پاراگلایدر خلبان غلامی
پاراگلایدر خلبان غلامی
پاراگلایدر خلبان غلامی
پاراگلایدر خلبان غلامی
پاراگلایدر خلبان غلامی
پاراگلایدر خلبان غلامی
توضیحات

پرش با چتربال یا چترپری یا پرش با پاراگلایدر نام یک ورزش تفریحی و رقابتی است ، که رویای دیرینه بشر را تحقق بخشیده است. بطوریکه خلبان به آرامی از سطح شیب دار کوه به سمت پایین می دود و با حالتی به شکل سر خوردن در آسمان از کوه جدا می شود و خلبان برای شروع پرواز احتیاجی به انجام سقوط آزاد و یا پرش از صخره ندارد. نشست و برخاست با چتربال به نرمی و آرامی برابر با توان بدنی خلبان برای دویدن است و نکته اینکه هنگام پرواز به هیچ وجه حالت ترس از افتادن به انسان دست نخواهد داد و اصلاً قابل مقایسه با بالا رفتن از کوه و یا وحشت نگاه کردن از بالای یک ساختمان بلند نیست.

گلدتگ امروز هم  پاراگلایدر خلبان غلامی رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که جزو ساده ترین و مردمی ترین شکل پرواز در حال حاضر می باشد و با این گلدتگ می تونید بدون نیاز به آموزش و داشتن سابقه پرواز ،  هیجان پرواز رو تجربه کنید.

توجه داشته باشید برای رسیدن به محل پرواز ، ماشین آفرود مورد نیازه و در صورتی که خودتون ماشین مناسب آفرود رو داشته باشید ، نیازی به پرداخت هزینه اضافی ندارید.

مهرناز جامی
1395/04/05
سلام، من روز تولدم رو به همراه خلبان غلامی توو آسمون گذروندم...پرواز خیلی خوبی داشتیم، خلبانی فوق العاده توانمند و مسلط به کارشون بودن و اجازه نمی دادن موقع پرواز دچار اضطراب بشی...من ازشون واقعا ممنونم ...مرسی:)
1
گلدتگ
گلدتگ
1395/04/05
سلام مهرناز عزیز خوشحالم که دوست داشتی. ممنونم از شما که دیدگاهتون رو با ما درمیون گذاشتید و جناب آقای غلامی بابت سرویس دهی عالیشون!
مرضیه محمودی نیا
1395/04/05
ما این پیشنهادو چهار شنبه خریدیم و جمعه رفتیم.
بسیار عالی بود. به نظر من یک پرواز دلچسب مستقیما به فرد خلبان بستگی داره! و خلبان غلامی چه از نظر علمی و چه از نظر تجربی عالی بودن. همینطور شخصیت ایشون که بسیار دلسوزانه و با عشق و علاقه همراهی می کنن عالیه.
پیشنهاد من به همه گلدتکیاس که امتحان کنن این تفریحو
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/04/05
دوست عزیز خیلی خوشحالم که از سفارش این گلدتگ راضی هستید و ممنونم که بعد از استفاده از این گلدتگ وقت گذاشتید و دیدگاهتون رو با ما و دوستای دیگه درمیون گذاشتید
بهرام مصطفایی
1395/04/21
سلام وخسته نباشید.
چقدر ارتفاع میگیریم از زمین؟ یعنی تا چه ارتفاعی میتونیم بالا بریم؟
ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/04/22
سلام بهرام جان ممنون میشم با شماره تماسی که در بخش آدرس ذکر شده تماس بگیرید تا بهتر راهنماییتون کنن
negin ghalasi
1395/05/04
سلام و خسته نباشید خدمت دوستان گلد تگ
یه سوپرایز عالی بود برای روز تولد همسرم.بسیار خوش گذشت و ممنون از خلبان غلامی که ماهرانه در ارتفاع 1200 متر هدایت میکردند و اصلا استرس و اضطرابی نداشتیم.به همه دوستان گلد تگ پیشنهاد میکنم
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/05/05
دوست عزيز خوشحالم که از سفارش این گلدتگ راضي هستيد و ممنونم که بعد از استفاده از خدمات با ثبت ديدگاهتون به انتخاب دوستاي ديگه کمک ميکنيد.اميدوارم با معرفي گلدتگ به دوستاي ديگه به پيشرفت بيشتر ما کمک کنيد چون با شناخته تر شدن گلدتگ بستر بيشتري جهت همکاري با تامين کننده هاي مختلف فراهم خواهد شد.
ماندانا غلامی
1395/05/11
توی توضیحات کنار گلد تگ نوشته تاریخ اعتبار تا 1 مرداد هست اما تو بخش خرید نوشته 11 روز مهلت داره. الان بخریم اعتبار استفاده داره یا نه ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/05/12
ماندانای عزیز جهت هماهنگی زمان استفاده از این گلدتگ ممنون میشم با شماره مورد نظر تماس بگیرید

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید