محصولات پیشنهادی
دستبند زنانه Balck Eagle
دستبند زنانه Balck Eagle
دستبند زنانه Balck Eagle
دستبند زنانه Balck Eagle
دستبند زنانه Balck Eagle
دستبند زنانه Balck Eagle
دستبند زنانه Balck Eagle
دستبند زنانه Balck Eagle
توضیحات

تا امروز مدل های مختلف دستبندهای سنگی و چرمی رو به شما معرفی کردیم که هربار استقبال خیلی خوبی ازشون شده ، همان طور که همیشه برای ارائه مدل های متنوع قول داده ایم ، گلدتگ امروز سری جدید دستبندهای زنانه از برند Balck Eagle رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که به مدل بندی معروفه و استفاده از سنگ و آویز ، ظاهر زیبا و متفاوتی رو ایجاد کرده و امتیاز اون بند قابل تنظیمه که با توجه به سایز مچ ، می تونید اون رو کاملا اندازه کنید.

این محصول دارای 3 مدل ، با رنگ سنگ های متفاوته و بخاطر درخواست شما عزیزان برای امکان انتخاب رنگ ، تیم فروش ما با وجود اینکه تنالیته رنگ ها نزدیک به هم بود ، این امکان رو برای شما فراهم کرد تا بتونیم رضایت بیشتری رو بدست بیاریم.

توجه داشته باشید بخاطر نور فلش دوربین ، ممکن است رنگ بعضی از مدل ها با رنگ واقعی کمی تفاوت داشته باشد

امیر جلالی
1395/03/22
سلام ادمین عزیز من یکی از این دستبند ها با رنگ عقیق روشن رو گرفتم زیبا بود ممنون.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/03/23
دوست عزيز خوشحالم که از کيفيت اين محصول راضي هستيد و ممنونم که بعد از استفاده از محصولات با ثبت ديدگاهتون به انتخاب دوستاي ديگه کمک ميکنيد.اميدوارم با معرفي گلدتگ به دوستاي ديگه به پيشرفت بيشتر ما کمک کنيد چون با شناخته تر شدن گلدتگ بستر بيشتري جهت همکاري با تامين کننده هاي مختلف فراهم خواهد شد.
فاطمه احمدزاده
1395/04/04
سلام گلدتگ عزیز
آرزوی موفقیت و شادکامی برای تک تک شما عزیزان را از خداوند متعال خواستارم و کمال تشکر رو از زحمات شما دارم.
من از این مدل دستبند رنگ تیره رو سفارش دادم که با اینکه برچسب روی بسته هم این موضوع رو تایید میکرد طبق تصاویر به رنگ متوسط خیلی نزدیکتر بود, اما موضوعی که ازش متعجب شدم و ناراحتم کرد این بود که سنگ به این کوچیکی 5 تا سوراخ داشت که قطرشون به حدی هست که از اون طرف هم دیده میشه .
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/04/06
دوست عزيز بابت ايراد محصول از شما عذرخواهي ميکنم و اميدوارم از ما دلگير نباشيد چون در تعداد بالاي هر محصول،امکان خرابي وجود داره اما مثل هميشه مسئوليتش رو به عهده ميگيريم و درصورتي که مطمئن هستيد اين محصول ايراد داره ممنون ميشم واسه تعويضش با تيم پشتيباني هماهنگ کنيد.
حمیدرضا بنی جانی
1395/05/07
سلام
من این دستبند را گرفتم ولی خیلی زود سیاه شد در قسمت قفل آن
اصلا راضی نبودم
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/05/07
سلام حمیدرضای عزیز بابت کیفیت این محصول شما اولین نفری هستید که بهمون اطلاع دادید و قطعا کیفیت محصولات بعد از استفاده بهتر مشخص میشه.ممنونم که وقت گذاشتید و دیدگاهتون رو درموردش با ما درمیون گذاشتید

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید