محصولات پیشنهادی
گوشی کودک Tom Talking
گوشی کودک Tom Talking
گوشی کودک Tom Talking
گوشی کودک Tom Talking
گوشی کودک Tom Talking
توضیحات

 يکي از علت های نگرانی های مهم والدين و حتی عذاب وجدانشان وقتی که تلفن‌های همراه را به کودک مي‌دهند ، اين است که اشعه اين ابزارها مي تونه سلامت کودک رو به خطر بندازه و هر چه زمان می‌گذره استفاده از موبایل و دستگاه‌های الکترونیک در بچه‌ها بیشتر میشه ، بهمین خاطر گلدتگ امروز یک پیشنهاد خیلی خوب و کاربردی برای شما داره و گوشی کودک Tom Talking رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که ظاهری کاملا مشابه با موبایل های واقعی داره و با استفاده از اون می تونید ، کودکانتون رو از اشعه های مضر تلفن های همراه دور کنید.

این محصول یکی از اسباب بازی های مفید کودکان محسوب میشه ، چرا که این گوشی نه تنها برای سرگرمی بوده ، بلکه یک وسیله آموزشی هم برای کودک شماست و شامل موزيک و داستان های كودكانه هستش.

توجه داشته باشید از این محصول بخاطر اینکه چند وقتیه تبلیغات زیادی روی اون میشه ، در بازار با کیفیت و قیمت های متفاوتی وجود داره و این محصول هم نسبت به قیمت بعد از تخفیفش ، کیفیت قابل قبولی داره اما قطعا نمی تونید با این قیمت انتظار کیفیت بالایی رو داشته باشید ، امیدواریم تا این بار هم بتونیم رضایت شما عزیزان رو بدست بیاریم

 

آرمینا پرهنر
1400/02/09
سلام لطفا این محصول رو موجود کنید ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1400/02/09
سلام دوست خوبم پیغام تون رو به تیم فروش انتقال دادم ،امیدوارم به زودی این پیشنهاد رو هم در گلدتگ هامون داشته باشیم
زهراسادات باقرپور
1395/03/17
سلام از ارسال به موق شما متشکرم گلد تک جون. مدل دخترانه اش امروز به دستم رسید ولی ای کاش می نوشتین که شعرها و داستانهاش همه انگلیسی هستن.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/03/18
سلام زهرا جان بابت این موضوع عذرخواهی میکنم و ممنونم که بعد از استفاده از محصولات وقت گذاشتید و دیدگاهتون رو با ما و دوستای دیگه درمیون گذاشتید

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید