محصولات پیشنهادی
ساعت خورشیدی خاتم و مینا
ساعت خورشیدی خاتم و مینا
ساعت خورشیدی خاتم و مینا
ساعت خورشیدی خاتم و مینا
ساعت خورشیدی خاتم و مینا
توضیحات

میناکاری هنری با پیشینه‌ای در حدود پنج هزار سال است که برای زیبایی بخشیدن زیور آلات و ظروف مختلف استفاده می‌شود ؛ این هنر ترکیبی از آتش و خاک است که با هنر نقاشی آمیخته می‌گردد و نقش‌های زیبایی را می‌آفریند.هنر خاتم‌سازی هم یکی از مهم‌ترین هنرهای دستی ایرانه و این صنعت ارزش هنری فوق‌العاده زیادی داره و ترکیبی است از چند ضلعی‌های منظم با تعداد اضلاع متفاوت که با استفاده از مواد اولیه گوناگون در رنگ‌های مختلف تشکیل میشه.

گلدتگ امروز ساعت دیواری طرح خورشیدی رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که ترکیبی از 3 هنر زیبای خاتم کاری، میناکاری و مینیاتور برجستهبا طراحی و قلم بسیار ظریف و زیبای استادان نمونه اصفهان بوده و از جمله صنایع دستی ایران بحساب میاد و با استفاده از اون می تونید دکوری بسیار زیبا و خاص از هنر ایرانی رو ایجاد کنید.

این محصول همچنین بخاطر داشتن ظاهر بسیار زیبا می تونه انتخابی خاص و ارزشمند برای هدیه به عزیزانتون هم باشه.

آتوسا شاکری
1395/03/05
سلام
من الان ساعتم بدستم رسید متاسفانه شکلش با عکس اینجا متفاوته ، اون طرح مینیاطور رو نداره ، همش مینا آبیه . اصلا دوستش ندارم .
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/03/06
دوست عزيز بابت ارسال اشتباه محصول از شما عذرخواهي ميکنم و اميدوارم از ما دلگير نباشيد چون در تعداد بالاي هر محصول،این مسائل پیش میاد و چون ما امکان چک کردن تمامی محصولات رو نداریم همونطور که در سایت ذکر شده طبق تضمین عدم تطابق مثل هميشه مسئوليتش رو به عهده ميگيريم و درصورتي که مطمئن هستيد اين محصول تفاوت داره ممنون ميشم واسه تعويضش با تيم پشتيباني هماهنگ کنيد.
سیمین زینلی
1395/03/05
من این ساعت و هم الان خریدم و هم قبل از عید خیلی راضیم بسیار ارزنده و زیباست ممنونم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/03/05
دوست عزيز خوشحالم که از کيفيت اين محصول راضي هستيد و ممنونم که بعد از استفاده از محصولات با ثبت ديدگاهتون به انتخاب دوستاي ديگه کمک ميکنيد.اميدوارم با معرفي گلدتگ به دوستاي ديگه به پيشرفت بيشتر ما کمک کنيد چون با شناخته تر شدن گلدتگ بستر بيشتري جهت همکاري با تامين کننده هاي مختلف فراهم خواهد شد.
سید رضوان موسوی صباح
1395/03/17
سلام
ساعت فوق العاده خنده دار بود یعنی اینکه جای میخش که روی ساعت هست زمان نصب رو دیوار از عدد 5 بجای 12 قرار داره که اول کار جای میخ رو باید عوض کرد و روی 12 گذاشت بعدش فوق العاده تیره و غیر قابل رویت و جالب تر اینکه زمانی که سه تا عقربه رو هم قرار میگیره ثانیه به عقربه بزرگ گیر میکنه و ساعت میخوابه..
کاملا خود ساعت بی کیفیت هستش ولی خاتم کاری و شکل ظاهری قشنگی داره
باسپاس
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/03/19
دوست عزيز با توجه به تعداد نسبتا بالاي فروش محصولات و سطح انتظارات مختلف ما انتظار دريافت نظرات متفاوت رو داريم بهمين دليل درصورتي که از محصول استفاده نشده باشه طبق گفته هاي ما در سايت 7 روز ضمانت برگشت داره چون بدترين اتفاق واسه ما بلااستفاده موندنه گلدتگ هاست.ممنونم که بعد از دريافت کالا وقت گذاشتيد و نظرتون رو درموردش با ما و دوستاي ديگه درميون گذاشتيد
سید رضوان موسوی صباح
1395/03/24
ممنون از شما که نظرات مخالف رو نیز منتشر میکنید و پاسخ دادید . این کالا رو درستش کردم و الان در حال استفاده هستش .
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/03/26
دوست عزیز خوشحالم که از عملکرد تیم راضی هستید و مشکلتون حل شد.
زهرا احمدی
1395/04/12
سلام. امروز ساعت رو تحویل گرفتم خیلی زیباست .برای هدیه دادن گرفته بودم ولی چون زیبا بود برای خودم استفاده کردم و الان یکی دیگه خریدم. ممنون از اف های عالیتون.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/04/19
دوست عزيز خوشحالم که از کيفيت اين محصول راضي هستيد و ممنونم که بعد از استفاده از محصولات با ثبت ديدگاهتون به انتخاب دوستاي ديگه کمک ميکنيد.اميدوارم با معرفي گلدتگ به دوستاي ديگه به پيشرفت بيشتر ما کمک کنيد چون با شناخته تر شدن گلدتگ بستر بيشتري جهت همکاري با تامين کننده هاي مختلف فراهم خواهد شد.
محمد صالح حسینی خانه
1395/04/29
سلام
آیا این محصول جعبه هم داره؟ واسه کادو میخوام و تعداد بالا
راستی چند تا ازش مونده
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/04/29
سلام دوست عزیز این محصول بهمراه جعبه هستش و جهت سفارش تعداد بالا ممنون میشم با تیم پشتیبانی هماهنگ کنید
پوپک حصیبی
1395/05/17
من این محصول و خریدم بسیار زیبا و قشنگ بود ممنون از گلد تگ
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/05/19
پوپک جان خیلی خوشحالم که این محصول مورد پسندتون قرار گرفته و ممنونم که نظرت رو درموردش با ما و دوستای دیگه درمیون گذاشتید تا با اطمینان بیشتری سفارششون رو ثبت کنند
سیدمحسن توفیقی اسفهلان
1395/06/10
دوستان دقت کنند که این ساعت دست ساز هست. بزرگش رو پدرم از اصفهان ۹۰ تومن خریده بود. اعدادش خوانا نیست و بیشتر جنبه دکوری داره. اصلی ترین ایرادش برجسته بودن موتورش هست و مجبور میشید از میخ درازی استفاده کنید.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/06/13
دوست عزیز ممنونم که وقت گذاشتید و با ثبت دیدگاهتون به دوستای دیگه کمک میکنید با اطلاعات بیشتری سفارششون رو ثبت کنند
عادل محمدی نهاد
1395/06/17
با سلام
متاسفانه یکی از ساعت‌هایی که به دستم رسید، طرح ساده و متفاوت از عکس های اسلاید داشت. ممکنه مرجوع و کنسل کنم؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/06/18
سلام عادل جان بابت اتفاقی که پیش اومده از شما عذرخواهی میکنم و امیدوارم بتونیم جبران کنیم.در صورتي که از محصول استفاده نشده باشه تا 7 روز امکان مرجوع شدن يا تعويض(درصورتي که سفارش مورد نظرتون موجود باشه و ثبت کرده باشيد)هست
زهرا حدادنیا
1395/08/11
سلام من تازه ساعتم به دستم رسید خییییلی قشنگ و عالیییی بود.کاملا شبیه عکسش بود و البته خیلی قشنگتر.ممنون از گلدتگ عزیز که دوباره خریدی عالی رو تجربه کردم
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/08/12
سلام دوست عزیز خیلی خوشحالم که از کیفیت محصول راضی هستید و مورد پسندتون قرار گرفته و ممنونم که وقت گذاشتید و با ثبت دیدگاهتون به انتخاب دوستای دیگه کمک میکنید.
هدیه فرامرزی
1396/04/21
سلام دوستان ، من از اعضاء جدید گلدتک هستم و اولین خرید من این ساعت بود ، خییییییییلی خوشحالم که کالایی که به دستم رسید از همه جهات عااااالی بود ، چون من برای کادو به برادرم خریدم ، بخاطر همین مشتری پرو پا قرص گلدتک شدم . متشکرم از این سایت خوب و خریدهامو منبعد از این سایت انجام میدم .
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/22
سلام هدیه جان ... * خیلی خیلی خوشحالیم که تا این حد سفارش تون رو * دوست داشتین ... * ما هم خیلی دوست داریم که شما رو کنار خودمون داشته باشیم . " در کنار استقبالی که از " گلدتگ ها میشه " _نظرات دوستان برای ما ، تو درجه اول اهمیت قرار داره _ * مرسی که کامنت تون رو مینویسین .
سمیرا استاد
1396/06/13
سلام .من یکی از مشتریان همیشگی گلدتکم و تا الان هرچی از سایت خریدم مشکلی نداشته اما این سفارشم پنج شنبه به دستم رسیده اما موتور ساعت خرابه.یعنی همش نیم ساعت کار میکنه و متوقف میشه و مجدد باید ساعت را تنظیم کرد.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/06/14
سلام سمیرا جان .....شما میتونی برای تعویض و یا مرجوع کردن (قبل از اتمام 7 روز ،بعد از دریافت کالا)با تیم پشتیبانی تماس بگیری.
زهرا فخری
1396/06/25
سلام ببخشید تو توضیحات گفته شده امکان تعویض در صورت شکستگی برای شهرستان وجود نداره برای تهرانم همینطوره؟یعنی اگه کالا شکسته ب دستمون رسید امکان تعویض نداره؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/06/25
سلام زهرا جان ....در تهران برای محصولات شکستنی امکان تعویض وجود داره .
زهرا فخری
1396/08/22
سلام لطفا این سفارش منو کنسل کنید ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/23
سلام دوست خوبم ....بنا بر درخواست خود شما این سفارشتون کنسل شد، و مبلغ آن در حساب کاربریتون شارژ شد.
مانی سیستانی
1396/09/09
سلام و عرض ادب وزن این ساعت و اینکه ایا این محصول باکس داره؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/11
سلام مانی جان.....سایز متوسط این محصول که درحال حاضر موجود هست وزنش یک کیلو 500 گرم هست و داخل جعبه قرار داره.
Mrs. Emami
1396/12/21
سلام گلدتگ جان. من از این ساعت 3تا خریدم و کادو دادم و خیلی خوششون اومد. قیمتش عالیه و خیلی هم خوب کار میکنه. میخواستم بازم سفارش بدم خوشحال شدم دیدم توی پیج موجوده. ولی خرید رو که میزنم هر دو سایز تموم شده?میشه لطفا تمدید کنید؟ البته درخواست تمدید رو زدم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/21
سلام دوست خوبم ......خوشحالیم که این گلدتگ رو برای کادو دادن مناسب دونستین و مورد پسند قرار گرفته .عزیزم امیدوارم تامین کننده موجودیشو داشته باشه و مجدد اون رو شارژ کنه تا شما کاربر عزیزهم بتونی سفارشت رو ثبت کنی.
Mrs. Emami
1397/02/27
گلدتگ جان سلام منتظر شارژ مجدد بودم. پنجمین ساعت رو خریدم برای کادو عالی هستند. توی چیذر قیمت کردم ۱۵۰تومن بود سایز متوسطش! ممنونم ازتون برای هر کسی کادو بردم خوشش اومده.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/02/29
سلام دوست خوبم .....از اینکه این محصول رو آفر خوبی میدونی و مجدد تونستی سفارشت رو ثبت کنی ،بینهایت خوشحالیم .مرسی که هستین و نظرتون رو بهمون میگین.
وفایی
1397/02/31
من امروز ساعت به دستم رسید. خیلی زیباست ولی خیلی کوچیکه (من سایز کوچک رو گرفتم). ممنون میشم که سایز متوسط رو تمدید کنید تا من بتونم تعویض کنم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/02/31
دوست خوبم ......برای اینکه شرمنده شما نشیم نمیتونیم قول 100% شارژ سایز متوسط این محصول رو بهتون بدیم .عزیزم اگر محصولی که به دستتون رسیده مدنظرتون نیست میتونین برای مرجوع کردنش ( تا قبل از اتمام 7 روز ) با پشتیبانی تماس بگیرین.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید