محصولات پیشنهادی
روسری PRADA
روسری PRADA
روسری PRADA
روسری PRADA
روسری PRADA
روسری PRADA
روسری PRADA
روسری PRADA
روسری PRADA
روسری PRADA
روسری PRADA
روسری PRADA
روسری PRADA
توضیحات

گلدتگ امروز یک پیشنهاد عالی دیگه براتون داره و نمونه High Copy روسری زنانه از برند لوکس و پرطرفدار PRADA ، مدل آبرنگی رو به شما عزیزان معرفی می کنه که چند وقتیه این طرح ها حسابی مد شده و طرفدارای زیادی پیدا کرده و در مقایسه با مدل های پیشنهاد قبلی بالاترین کیفیت رو داره.

امتیاز اصلی رعایت جزئیاتی مانند لوگو حک شده Prada  ،لوگو پارچه ای دوخته شده Prada و شناسنامه دار بودن این مدله که شباهت خیلی زیادی به نمونه اورجینال داشته ، همچنین بخاطر اینکه از نظر کیفیت و چاپ هم ، اختلاف چندانی با نمونه اصلی نداره و با این قیمت خرید نمونه اصلی با قیمت های چند میلیونی توجیهی نداره.

امتیاز بعدی ، جنس حریر این مدله که کاملا سبک ، خنک و مناسب فصل گرما هستش و بخاطر داشتن ظاهر رسمی و مجلسی‌، میتونید از اون برای رفتن به مهمانی‌ها ،قرارهای مهم کاری و ... استفاده کنید..

ویژگی بعدی ترکیب رنگی زیبا و متفاوت مدل هاست که ظاهر چشم گیرتری رو ایجاد کرده و می تونید اون ها رو با رنگ های بیشتری ست کرده و استفاده کنید.

 این محصول بخاطر داشتن ظاهر عالی و کیفیت بالا ، علاوه بر استفاده شخصی می تونه انتخاب خیلی خوب و چشم گیری برای هدیه به عزیزانتون هم باشه.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید