محصولات پیشنهادی
کفش چرمی مردانه Clarks
کفش چرمی مردانه Clarks
کفش چرمی مردانه Clarks
کفش چرمی مردانه Clarks
کفش چرمی مردانه Clarks
کفش چرمی مردانه Clarks
کفش چرمی مردانه Clarks
کفش چرمی مردانه Clarks
کفش چرمی مردانه Clarks
کفش چرمی مردانه Clarks
کفش چرمی مردانه Clarks
توضیحات

بعد ازا ستقبال خوب شما از کفش چرمی مردانه S PAT ، همان طور که همیشه برای ارائه محصولات متنوع قول داده ایم ، گلدتگ امروز یک پیشنهاد خیلی خوب دیگه براتون داره و کفش چرمی مردانه Clarks رو به شما عزیزان معرفی می کنه که ویژگی اصلی اون در مقایسه با مدل پیشنهادی قبلی ، طراحی متفاوت و بدون بند بودن این مدله که ظاهر متفاوت تری رو ایجاد کرده و شما می‌توانید به همراه لباس‌های رسمی مانند کت و شلوار و یا لباس‌های اسپرت تر خود از اون استفاده نمایید

امتیاز اصلی داشتن جنس چرم طبیعی این مدله که کیفیت خیلی بالا و دوخت فوق العاده تمیزی تری داره و 100% قابل مقایسه با مدل های پیشنهادی قبلی مانند کفش مردانه هشت ترک Clarks و Massimo Dutti نبوده و اختلا قیمت اون هم بهمین خاطره.

طبق گفته تامین کننده (که قبلا کفش چرمی مردانه S PAT رو به شما معرفی کردیم) این محصول بالاترین کیفیت زیره رو داره که باعث میشه بیشترین چسبندگی و کمترین اصطکاک رو داشته و این موضوع باعث راحتی بیشتر و لیز خوردن کمتر در سطوح مختلف میشه.

این بار هم تیم فروش ما برای جلب رضایت شما عزیزان و اطمینان بیشتر روی خریدتون ، 4 ماه گارانتی زیره و تعویض برای این محصول در نظر گرفته تا در صورت بروز مشکل برای زیره ، کل زیره عوض شده و در صورت خرابی هایی مانند دوخت و چرم روی رویه کفش ، کل کفش برای شما تعویض میشه ، اما موارد گفته شده در صورت استفاده در شرایط نرمال و عادی بوده.

توجه داشته باشید که جهت امتحان کردن این محصول،کف کفش کثیف نشه و رویه کفش به هیچ عنوان ترک چرمی(بدلیل استفاده از چرم طبیعی) نداشته باشه و در حد پوشیدن باشه چون در غیر اینطورت به هیچ عنوان امکان مرجوع کردنش رو به تامین کننده نداریم.

میترا رضایی زاده
1395/02/21
سلام، ببخشید اندازه هاش درستن؟؟با خیال راحت سایز رو انتخاب کنیم؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/02/22
سلام میترای عزیز کامنتتون رو تایید میکنم تا دوستانی که این محصول بدستشون رسیده راهنماییتون کنن
اميركاظم طالبي نسب
1395/02/22
با سلام و احترام
منظورتون از اینکه سایز بندی این مدل بزرگتر از استاندارد است چیه؟
یعنی بجای سایز ۴۴ سایز ۴۳ سفارش بدیم؟
سپاسگزارم
طالبی نسب
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/02/22
سلام دوست عزیز دقیقا درست متوجه شدید البته همکار ما این محصول رو امتحان کردند و امیدوارم دوستانی که این محصول بدستشون رسیده با ثبت دیدگاهشون به انتخاب شما کمک کنند. منتظر کامنتهای شما در مورد کیفیت محصولات هستیم و امیدوارم بعد از تحویل کالا فراموشمون نکنید!
mohamad naeimi
1395/02/22
سلام و خسته نباشيد،
لطفا سايز ٤٢ رنگ قهوه اي شارژكنيد ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/02/22
سلام دوست عزیز منتظر اعلام موجودی از طرف تامین کننده هستیم و درصورت امکان تمدید خواهد شد.زحمت چک کردن سایت با شماست
فرزانه اکرمی
1395/02/22
سلام گلدتگ از این مدل کفش های چرم طبیعی زنانه و دخترانه هم بیارید خیلی قشنگه...
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/02/23
سلام فرزانه جان خيلي خوشحالم که تونستيم اعتمادتون رو جلب کنيم و مايل هستيد محصولات مورد نيازتون رو از طريق گلدتگ تهيه کنيد.ممنونم که وقت گذاشتي و پيشنهادت رو مطرح کردي.درخواستت رو به واحد فروش انتقال دادم و اميدوارم يکي از گلدتگ هاي بعدي ما باشه.
رحیم یوسف زاده
1395/03/10
سلام تمدید لطفا سایز 41
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/03/10
دوست عزيز خيلي خوشحالم که اين محصول مورد پسندتون قرار گرفته.درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد(در قسمت پايين کليد خريد)به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.
تهمینه حیدری
1396/09/21
با اینکه خیلی وقته از زمان قرار دادن این کفش میگذره من هنوزم عاشق این کفش شدم و دوست دارم دوباره شارژش کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/21
دوست خوبم ......خوشحالیم که این پیشنهاد مورد پسندتون قرار گرفته.عزیزم امیدوارم که تمدید بشه تا شما هم بتونین سفارشتون رو ثبت کنین اما ممنون میشم که رو دکمه درخواست تمدید کلیک کنین تا با دوستهای خوبمون که مایل به شارژش هستن همراه بشین همین جا از کاربرای عزیزمون خواهش میکنیم که برای با خبرشدن از گلدتگ های پرطرفدار که تو هر لحظه ممکنه تمدید بشن کانال تلگرام گلدتگ : goldtag_net @ رو دنبال کنن.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید