محصولات پیشنهادی
دلمه پیچ Dolmer
دلمه پیچ Dolmer
دلمه پیچ Dolmer
توضیحات

بعد از استقبال خوب شما عزیزان از دلمه پیچ TAK ، گلدتگ امروز سری جدید دلمه پیچ Dolmer رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که این محصول طوری طراحی شده که درست کردن دلمه رو برای شما آسون میکنه و کافیه تا برگ مو رادرون دستگاه گذاشته ، مواد دلمه را روی اون ریخته و دستگیره دستگاه را به سمت پایین بکشید و دلمه تون رو بصورت یک شکل و منظم تحویل بگیرید.از این محصول میتونید برای تمام غذاهایی که نیاز به رول شدن دارند مثل  کباب تابه‌ای ، پیراشکی ، شیرینی و ... استفاده کنید.

ویژگی بعدی عدم تماس مستقیم دست با دلمه هنگام پیچیده شدنه که باعث رعایت بیشتر بهداشت میشه.

توجه داشته باشید بخاطر اینکه این محصول و دلمه پیچ تک رو خودمون تستش نکردیم ، در مورد اینکه کیفیت کدام مدل بالاتره نظری نمی تونیم بدیم و بخاطر داشتن قیمت مناسب تر  ، سری جدید رو از این برند تهیه کردیم و منتظر نظرهای عزیزانی که از هر دو مدل استفاده کردند هستیم.

قبلا هم این محصول رو با قیمت بالاتر به شما پیشنهاد داده بودیم و همان طور که همیشه انتظار داریم ، بخاطر داشتن سطح انتظار مخلتف در افراد ، تظرات مختلفی در مورد اون ها دربافت کردیم و در مقایسه نظرات مثبت بیشتری داشتیم  ، این بار تیم فروش ما بخاطر تعداد سفارش بالاتر موفق شدند تا با تخفیف بیشتر این محصول رو برای شما آماده کنند تا با این قیمت بتونیم رضایت تمامی افراد رو بدست آورده و نظر منفی نداشته باشیم ، چون همان طور که قبلا هم گفتیم اولین عامل تاثیرگذار روی قیمت واقعی هر محصول کیفیت اون ها بوده و این محصول هم نسبت به قیمت بعد از تخفیفش کیفیت کاملا قابل قبولی داره.

ریحانه حسینی
1395/02/16
سلام چرا دوتا قیمت داره؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/02/18
سلام ریحانه جان قیمت محصولات با توجه به تعداد سفارش شما متغیره و درصور تی که تعداد بیشتری از این محصول سفارش بدید هزینه ی کمتری پرداخت میکنید .
ghazal asghari
1395/02/18
با سلام
دوستانی که خرید کردن لطف میکنن نظرشون رو راجع به کارایی دستگاه بدن؟
0
حامد داودی
1395/02/18
سلام میشه لطفادوستانی که استفاده کردن نظراتشونوبگن،من میخوام سفارش بدم امامرددم
پیشاپیش مچکرم
0
بهار احمدی
1395/02/22
این دستگاه ساخت کجاست؟
دوستانی که استفاده کردن لطفا نظرشونو در مورد کار این دستگاه بگن. ممنون
0
شكوفه سلیمانی
1395/02/28
سلام به تمام گلدتكى ها من اين محصول رو از تركيه خريدم خيلى چيز شيكي هست بعداز چند سال تو ايرانم اومد
فقط بازم ميخواستم سفارش بدم ولى تموم شده امكان شارژ هست؟؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/02/29
سلام دوست عزیز خیلی خوشحالم که این محصول مورد پسندتون قرار گرفته و ممنونم که وقت گذاشتید و دیدگاهتون رو با ما درمیون گذاشتید.درخواستتون رو به واحد فروش انتقال دادم و درصورت امکان تمدید خواهد شد.زحمت چک کردن سایت با شماست
فرشته فهیم دژبان
1395/02/31
با سلام و تشکر ویژه از تیم گلدتگ
من این دستگاه رو برای مادرم خریدم و بسیار راضی هست. به طوری که برای همه دوستانش تعریف کرده و همه خواستن که براشون از سایت بخرم. اگه ممکنه مجددا این دستگاه رو تمدید کنین.
واقعا ممنونم :)
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/03/03
دوست عزيز خوشحالم که از کيفيت اين محصول راضي هستيد و ممنونم که بعد از استفاده از محصولات با ثبت ديدگاهتون به انتخاب دوستاي ديگه کمک ميکنيد.اميدوارم با معرفي گلدتگ به دوستاي ديگه به پيشرفت بيشتر ما کمک کنيد چون با شناخته تر شدن گلدتگ بستر بيشتري جهت همکاري با تامين کننده هاي مختلف فراهم خواهد شد.درخواستتون رو به واحد فروش انتقال دادم و درصورت امکان تمدید خواهد شد.زحمت چک کردن سایت با شماست
nafiseh salmanzadeh
1395/04/31
ممنون از گلدتگ عزیز که این کالا دوباره موجود شد .
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/05/02
نفیسه جان ممنونم از توجه شما و امیدوارم بعد از استفاده از محصول،نظرتون رو درمورد کیفیتش با ما و دوستای دیگه درمیون بگذارید.
علی كشوري مقدم
1395/05/01
سلام با تشكر از سايت خيلي خوبتون
از وقتي با سايت شما اشنا شدم ديگه يادم نمياد بازار رفته باشم جنس هاي سايتتون نسبت به قيمت هاش واقعا عالي هستن
اگه امكانش هست دستگاه فشار خون ديجيتاليم بزارين مرسي
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/05/02
سلام دوست عزيز خيلي خوشحالم که تونستيم اعتمادتون رو جلب کنيم و مايل هستيد محصولات مورد نيازتون رو از طريق گلدتگ تهيه کنيد.ممنونم که وقت گذاشتي و پيشنهادت رو مطرح کردي.درخواستت رو به واحد فروش انتقال دادم و اميدوارم يکي از گلدتگ هاي بعدي ما باشه.
سمیه عباسی
1395/05/07
لطفا دستگاه ربی هم بزارین
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/05/07
سلام دوست عزيز خيلي خوشحالم که تونستيم اعتمادتون رو جلب کنيم و مايل هستيد محصولات مورد نيازتون رو از طريق گلدتگ تهيه کنيد.ممنونم که وقت گذاشتي و پيشنهادت رو مطرح کردي.درخواستت رو به واحد فروش انتقال دادم و اميدوارم يکي از گلدتگ هاي بعدي ما باشه.
سعید ترابی
1395/06/09
سلام وعرض ادب وخسته نباشید خدمت شما گلدتک عزیز من اکثرا سعی میکنم محصولاتی که لازم دارم از این سایت خریداری کنم چون از لحاظ کیفیت محصولات بسیار عالی ودر ضمن بسیار صادق در بازگویی کیفیت محصولاتشان فقط یک خواهش دارم من مجددا تعدادی محصول را سفارش دادم چنانچه امکان داشته باشه این محصول را هم میخواستم که متاسفانه تمام شده اگه امکان داره تمدید بفرمایید تا با محصولات دیگر دریافت کنم سپاسگزارم وموفق باشید
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/06/09
دوست عزيز خيلي خوشحالم که اين محصول مورد پسندتون قرار گرفته.درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد(در قسمت پايين کليد خريد)به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.
بهار احمدی
1395/10/12
سلام. من از این دستگاه خریدم. البته نه از گلدتگ. دقیقا همین مارک بود. متاسفانه اصلا به دردم نخورد. چون مواد نمیشه زیاد توش بذاری و همش میشه برگ
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/10/12
بهار جان نظرات دوستان متفاوت هستش اما همشون برای ما محترمه
یاس متین
1395/10/15
سلام من این محصول رو خریداری کردم . نسبت به قیمت کارایی خوبی داره. من با بهار جان موافقم مواد زیاد نمیشه توش بزاریم دلمه ها رو مثل تصویر ظریف و جمع و جور تحویل میده نکته بعدی اینکه نواری که استفاده شده پارچه ست که من نمیپسندم .
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/10/15
دوست عزیز خوشحالیم که دوستش داشتین و براتون یک وسیله کاربردی بوده ممنون که نظرتون رو در مورد طرز استفاده اون گفتین

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید