محصولات پیشنهادی
تیشرت آستین کوتاه FISHER AND BENNET
تیشرت آستین کوتاه FISHER AND BENNET
تیشرت آستین کوتاه FISHER AND BENNET
تیشرت آستین کوتاه FISHER AND BENNET
تیشرت آستین کوتاه FISHER AND BENNET
تیشرت آستین کوتاه FISHER AND BENNET
توضیحات

گلدتگ امروز هم نمونه اصلی و اورجینال تیشرت آستین کوتاه مردانه از برند FISHER AND BENNET رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که کیفیت بالا و دوخت بسیار تمیزی داره و همان طور که قبلا هم توضیح داده ایم ، کیفیت و کارایی کالاهای اصلی در بالاترین حده و در اون تمامی المان ها مانند برش ، تمیزی دوخت و ... رعایت میشه و اختلاف قیمت اون هم بهمین خاطره.

امتیاز اصلی داشتن جنس پنبه ای بسیار خنک ، سبک ، نرم و لطیفه که استفاده ی از اون ، مانع از ایجاد حساسیت در فصل گرما میشه ، همچنین داشتن کمی Lycra (کش) در ترکیب پارچه علاوه بر تن خور بهتر ، راحتی بیشتری رو هم ایجاد می کنه.

ویژگی بعدی طرح چاپی روی تیشرت هستش که ظاهر اسپرت و متفاوت تری رو ایجاد کرده و اون رو از حالت ساده درآورده.

قبلا تیشرت آستین کوتاه FSBN رو به شما عزیزان معرفی کرده بودیم که استقبال خیلی خوبی ازش شد و در کمتر از چند روز موجودی اون ها بخاطر محدود بودن تعداد به اتمام رسید ، این محصول هم از نظر کیفیت مشابه با مدل پیشنهادی قبلی بوده ، امیدواریم تا دوستانی که موفق به خرید نمونه قبلی نشده ، بتونند از این گلدتگ استفاده کنند.

توجه داشته باشید تعداد این گلدتگ هم محدوده و امکان تمدید اون وجود نداره.

 

fisher

سجاد .
1395/02/22
سلام من حتما اين تيشرتو ميخوام خواهش ميكنم اگه امكان داره شارژش كنين ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/02/23
سلام سجاد عزیز خیلی خوشحالم که این محصول مورد پسندتون قرار گرفته منتظر اعلام موجودی از طرف تامین کننده هستیم و درصورت امکان تمدید خواهد شد
سجاد .
1395/03/09
سلام لطفا سایز small رو شارژ کنین.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/03/09
دوست عزيز خيلي خوشحالم که اين محصول مورد پسندتون قرار گرفته.درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد(در قسمت پايين کليد خريد)به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.
محمد حکیم زاده
1395/02/27
با سلام
بنده این تیشرت رو گرفتم متاسفانه خیلی برام بزرگه چطور می تونم مرجوعش کنم؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/02/27
سلام محمد عزيز درصورتي که از محصول استفاده نشده باشه تا 48 ساعت امکان مرجوع شدن يا تعويض(درصورتي که سفارش مورد نظرتون موجود باشه و ثبت کرده باشيد)هست
امیر جلالی
1395/02/31
سلام . عالی بود.ممنونم
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/03/03
دوست عزيز خوشحالم که از کيفيت اين محصول راضي هستيد و ممنونم که بعد از استفاده از محصولات با ثبت ديدگاهتون به انتخاب دوستاي ديگه کمک ميکنيد.اميدوارم با معرفي گلدتگ به دوستاي ديگه به پيشرفت بيشتر ما کمک کنيد چون با شناخته تر شدن گلدتگ بستر بيشتري جهت همکاري با تامين کننده هاي مختلف فراهم خواهد شد.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید