محصولات پیشنهادی
2 مدل دستبند چرم
2 مدل دستبند چرم
2 مدل دستبند چرم
2 مدل دستبند چرم
2 مدل دستبند چرم
2 مدل دستبند چرم
2 مدل دستبند چرم
2 مدل دستبند چرم
2 مدل دستبند چرم
2 مدل دستبند چرم
2 مدل دستبند چرم
2 مدل دستبند چرم
توضیحات

بعد از استقبال خیلی خوب از دستبندهای سنگی و دریافت نظرات مثبت ، بخاطر درخواست شما عزیزان برای ارائه دستبندهای چرمی ، گلدتگ امروز دستبند چرم رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که در سال‌های اخیر دستبند‌های چرمی با استقبال زیادی روبرو شدند چرا که چرم علاوه بر ظاهر رسمی‌‌ای که داره ، مناسب لباس‌های اسپرت هم بوده و کاربرد زیادی داره و می تونید اون ها رو در کنار ساعت یا به تنهایی استفاده کنید.

این محصول دارای 2 مدل مختلف لنگر و قلاب بوده و امتیاز اصلی اون ها قابلیت تنظیم بند مدل هاست که می تونه برای سایزهای مختلف مچ ، قابل استفاده باشه و بتونید با کشیدن بند ، دستبند رو کاملا متناسب با سایز دستتون اندازه کنید.

توجه داشته باشید تمامی مدل های پیشنهادی کیفیت یکسانی داشته و اختلاف قیمت جزوی اون ها بخاطر خرج کار متفاوت و محدود تر بودن تعداد در موجودی هاست.

امیر جلالی
1395/02/22
سلام خدمت ادمین عزیز و پرسنل محترم گلدتگ، چند روزی بود دنبال دستبند چرم مردانه بودم ، باور کن دیشب خواستم کامنت بزارم بگم گلدتگ اگه میشه دستبند چرمی بیارید امروز هم رفتم بیرون چند تا دیدم گفتم فردا بخرم ، الان اومدم سایت رو چک کردم سورپرایز شدم واقعااااا دستتون درد نکنه چه به موقع دستبند آوردین الان دو تا گرفتم و واقعا هم طرحشون عالیه و هم قیمتشون ، عمده هم اگه آدم بخواد بگیره با این قیمت نمیدن تو بازار ، سورپرایز به موقع و قشنگی بود گلدتگ ، دستتوت در نکنه و به امید روزی که تنوع محصولاتتون خیلی خیلی بیشتر و گسترده تر بشه.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/02/23
سلام امیر عزیز خیلی خوشحالم که از کیفیت محصولات و عملکرد تیم راضی هستید و مایل هستید محصولات مورد نیازتون رو از طریق گلدتگ تهیه کنید.امیدارم از کیفیت این محصول راضی باشید و مثل همیشه بعد از تحویل کالا دیدگاهتون رو درموردش با ما و دوستای دیگه درمیون بگذارید. یه دنیا تشکر بابت کامنتهای پر انرژی شما!
ali badri
1395/02/22
سلام مدل لنگر سایزشو نزدید
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/02/22
سلام علی عزیز همونطور که در توضیحات محصول گفته شده سایز دستبند قابل تنظیم هستش
mohammad mahdi rahimzadeh
1395/02/22
سلام گلدتگ عزيز اين دستبند ها موجود هستش براي تحويل حضوري ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/02/22
سلام دوست عزیز ممنون میشم قبل از اینکه تشریف بیارید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید و از موجودی محصولاتی که سفارش دادید اطلاع پیدا کنید چون موجودی گلدتگ ها متغیر هستش.منتظر ارسال نظرتون درمورد کیفیت محصولات هستیم
parham alishahi
1395/02/22
سلام،من ٢ تا از اين دستبندها سفارش دادم براي هديه، ولي بعد از سايتتون يه چيز ديگه سفارش دادم،ميخواستم ببينم ميشه اين ٢ تا رو كنسل كنيد؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/02/23
سلام پرهام جان درخواستتون اجرا شد و مبلغش در حساب کاربري شما ذخيره شده.درصورتي که مايل هستيد مبلغ به کارت شما واريز بشه ممنون ميشم با تکميل فرم بازگشت وجه از حساب کاربري،به ما اطلاع بديد.
امیر جلالی
1395/02/30
سلام ادمین عزیز، امروز هر دو مدلش به دستم رسید ، ظرافت،زیبایی و ضخامت مناسب دستبند و نمای ظاهری عالی، ممنون گلدتگ .مدل لنگرش که فوق العادست.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/02/30
دوست عزیز خوشحالم که از کیفیت این محصول راضی هستید و ممنونم که بعد از استفاده از محصولات با ثبت دیدگاهتون به انتخاب دوستای دیگه کمک میکنید.امیدوارم با معرفی گلدتگ به دوستای دیگه به پیشرفت بیشتر ما کمک کنید چون با شناخته تر شدن گلدتگ بستر بیشتری جهت همکاری با تامین کننده های مختلف فراهم خواهد شد.
Sarah dolatabadi
1395/03/23
سلام گلدتک..ممنون طرح لنگرش رو سفارش داده بودم که عالیه
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/03/23
دوست عزيز خوشحالم که از کيفيت اين محصول راضي هستيد و ممنونم که بعد از استفاده از محصولات با ثبت ديدگاهتون به انتخاب دوستاي ديگه کمک ميکنيد.اميدوارم با معرفي گلدتگ به دوستاي ديگه به پيشرفت بيشتر ما کمک کنيد چون با شناخته تر شدن گلدتگ بستر بيشتري جهت همکاري با تامين کننده هاي مختلف فراهم خواهد شد.
nooshin pasebani
1395/07/03
سلام و خسته نباشين خدمت گلدتگ جان
من قهوه اي تيره مدل قلابي ميخواستم ازاين كار، كي موجود ميشه دوباره؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/07/04
سلام نوشین جان خيلي خوشحالم که اين محصول مورد پسندتون قرار گرفته.درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد(در قسمت پايين کليد خريد)به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید