محصولات پیشنهادی
کابل 1 متری Apple
کابل 1 متری Apple
کابل 1 متری Apple
کابل 1 متری Apple
کابل 1 متری Apple
کابل 1 متری Apple
کابل 1 متری Apple
کابل 1 متری Apple
کابل 1 متری Apple
توضیحات

گلدتگ امروز یک پیشنهاد خیلی خوب دیگه براتون داره وکابل 1 متری Apple رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که دارای کیفیت فوق العاده بالا +++A هستش و  طبق گفته تامین کننده محصول اصلی و اورجیناله ، اما این بار هم با وجود شباهت کامل به نمونه اصلی و اینکه هیچ موردی بر طرح اصلی بودنش پیدا نکردیم ، بخاطر نداشتن اطمینان کامل از اطلاعات داده شده ، برای اطمینان بیشتر ، بعنوان نمونه High Copy (طرح اصلی) معرفی کردیم ، در صورتی که در خیلی از فروشگاه ها ، همین محصول بعنوان نمونه اصلی و اورجینال بفروش می رسه.

امتیاز بعدی اندازه بلند کابله که به شما این امکان رو میده که وقتی گوشی در حال شارژ هستش راحت تر ازش استفاده کنید که بزرگترین امتیاز بلند بودن کابل، موقع استفاده گوشی در تخت خواب هستش که وقتی گوشی به شارژه مشکل کوتاهی سیم ندارید و خیلی راحت میتونید ازگوشیتون استفاده کنید.

atefe momeni
1395/01/20
سلام
می شه خواهش کنم موس بیسیمی هم بگذارید یا موس معمولی کامپیوتر
0
اردلان رزمی
1395/01/22
درود و خسته نباشید به برو بچه های خوب گلدتگ... بی صبرانه منتظر مشابه این کابل با کیفیت و با قابلیت فست شارژ برای اندروبد هم هستیم... (یو اس بی به میکرو یو اس بی)
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/01/22
سلام دوست عزيز خيلي خوشحالم که تونستيم اعتمادتون رو جلب کنيم و مايل هستيد محصولات مورد نيازتون رو از طريق گلدتگ تهيه کنيد.ممنونم که وقت گذاشتي و پيشنهادت رو مطرح کردي.درخواستت رو به واحد فروش انتقال دادم و اميدوارم يکي از گلدتگ هاي بعدي ما باشه.
مسيح سليماني
1395/02/06
فوق العاده و صد در صد اصل بود
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/02/06
مسیح عزیز خوشحالم که از کیفیت این محصول راضی هستید و ممنونم که بعد از استفاده وقت گذاشتید و نظرتون رو درموردش با ما و دوستای دیگه درمیون گذاشتید
علیرضا جناب
1395/02/19
لطفا تمدید کنید ... خیلی خوب هست
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/02/19
علیرضای عزیز خوشحالم که این محصول مورد پسندتون قرار گرفته و مایل هستید محصولات مورد نیازتون رو از طریق گلدتگ تهیه کنید.درخواستتون رو به واحد فروش انتقال دادم و درصورت امکان تمدید خواهد شد.زحمت چک کردن سایت با شماست
جیران میرزاجانی
1395/02/22
من خریدم راضی هستم. لطفا دوباره موجودش کنید.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/02/22
دوست عزیز خوشحالم که از سفارشتون راضی هستید و امیدوارم امکانش باشه مجدد واست تمدید بشه.
امیر شمس
1395/05/17
سلام درصورت امکان حتما تمدید کنید کالارو
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/05/18
دوست عزيز خيلي خوشحالم که اين محصول مورد پسندتون قرار گرفته.درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد(در قسمت پايين کليد خريد)به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید