محصولات پیشنهادی
پکیج تمیز کننده LCD
پکیج تمیز کننده LCD
توضیحات

گلدتگ امروز پکیج تمیز کننده Screen Cleaning kit , LCD رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که شامل مایع شوینده ،  دستمال و  فرچه مخصوص برای گرفتن گرد و خاک و الکتریسیته هستش و بکمک این محصول می تونید برای  انواع تلویزیون LCD ، پلازما ، LED ، موبایل ، تبلت ، لپ تاپ ، مانیتور کامپیوتر و ... استفاده کنید.

قبلا هم این گلدتگ رو به شما معرفی کرده بودیم که استقبال خیلی خوبی ازش شد و بعد از ثبت حدود 1000 سفارش ، موجودی آن بخاطر محدود بودن تعداد به اتمام رسید ، بخاطر درخواست شما عزیزان برای تمدید این محصول و دریافت نظرات مثبت ، تیم فروش ما موفق شدند تا دوباره این محصول رو برای شما آماده کنند ، امیدواریم تا این بار هم بتونیم رضایتتون رو بدست بیاریم ، پس مثل همیشه منتظر نظرات شما بعد از دریافت و استفاده از اون هستیم.

سارا زیانی
1395/02/18
این محصول فوق العادست. من سری اول یه دونه خریدم تست کردم واقعا خوب بود و این سری 4تا خریدم.من که راضیم.ممنون از گلدتگ
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/02/19
سارای عزیز خیلی خوشحالم که از کیفیت این محصول راضی هستید و ممنونم که بعد از استفاده وقت گذاشتی و دیدگاهت رو با ما و دوستای دیگه درمیون گذاشتی تا با اطمینان بیشتری سفارششون رو ثبت کنن
عصمت اکبری
1395/02/16
chera 3 ta qeimat dare?ba ham che farqi mikonan?
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/02/18
سلام دوست عزیز قیمت محصولات با توجه به تعداد سفارش شما متغیره و درصورتی که تعداد بیشتری از این محصول سفارش بدید هزینه ی کمتری پرداخت میکنید .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید