محصولات پیشنهادی
حلقه نگهدارنده موبایل Ring Phone
حلقه نگهدارنده موبایل Ring Phone
حلقه نگهدارنده موبایل Ring Phone
حلقه نگهدارنده موبایل Ring Phone
حلقه نگهدارنده موبایل Ring Phone
توضیحات

تاکنون چند بار گوشی موبایل از دستتان افتاده است؟ این مساله ناخوشایندی هستش ، چون یا قاب گوشی ضربه می بینه یا به بدنه آسیب می رسه و با در بدترین حالت ممکن نمایشگر اون ضربه می خوره اما معمولا برای پیشگیری از این رویدادهای ناگوار، اصولا از قاب‌های محافظ استفاده می‌کنیم.

گلدتگ امروز یک راه‌کار هوشمندانه‌تری براتون داره و حلقه نگهدارنده موبایل Ring Phone رو به شما عزیزان معرفی می کنه که به این محصول براحتی به پشت گوشی موبایل نصب شده و با خیال راحت می تونید اون رو در دست بگیرید تا احتمال افتادن گوشی و ضربه دیدن آن به صفر برسد.

این محصول به‌ راحتی به پشت بدنه گوشی موبایل نصب و از اون جدا میشه و این وسیله کوچک و بسیار سبکی هستش و برای انواع موبایل‌ها قابل استفاده است و کاربر می‌تواند از این حلقه در همه جهات و به صورت 360 درجه استفاده کنه

 

علی مافی
1394/12/20
ممنونم گلد تگ جان عالیه کارایی بالا مرسی
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/12/24
دوست عزیز خوشحالم که از کیفیت و کارآیی این محصول راضی هستید و ممنونم که وقت گذاشتید و دیدگاهتون رو با ما درمیون گذاشتید(بزودی تیم پشتیبانی جهت تعویض محصولات با شما تماس خواهد گرفت)
سهیل نیکبخت
1395/02/21
سلام
لطفا این گلدتگ منو کنسل کنید
ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/02/22
سلام سهیل جان درخواستتون اجرا شد و مبلغش در حساب کاربري شما ذخيره شده.درصورتي که مايل هستيد مبلغ به کارت شما واريز بشه ممنون ميشم با تکميل فرم بازگشت وجه از حساب کاربري،به ما اطلاع بديد.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید